HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gaffurun En Çok hit alan replikleri ;
- sen benim arkadaşlarımı begenmüyormüsün??
-Bi akşam bize gelsene?
-Bana Nie haber verilmiyorrr!?
-Çöpü almaya kapıya geliyorum, Çalıyorum çalıyorum açmıyorsun... Ne Ayak ?
-Aleme Akalım
-Anladın sen anladın...
-Gelsen Tam süper olacak
-Cafede takılalım mı?
-Gaffur Kendi Kendine söyle der; Gidelim Gaffur
-beni niye eklemedin?? beni beğenmiyor müsün??
-olur mu canım..yani aşk olsun..gerçekten böle düşüncelerim yoktur..bir anda aklımdan gidivermiş yoksa başka bişi değil yani...
-Ölümüne KankayiZZZZZ
-Saçlarını uzatsan süper olcak
-gösüne noldu?
-Ne o Bi Sakıncasımı var?!?!
-beni beğenmiyormusun?
-Nasılım ?!?!
-Bize niye gelmedin? Bizi beğenmiyormusn?
-beni niye çagırmadın Beni beğenmiyormusun? ?
Gaffur Aksoy Kimdir;
Gaffur 1 anasi 1 babasi 2kız kardeşiyle yaşıyan kapıcıdır (kapıcının ogludur. )
(fasla bilgi yok)
Hobileri ;
1. hobisi, beğendiği cinayet haberlerinin koleksiyonunu yapar.
2. hobisi, dans etmek (electric boogie)(kendisini ifade ediş tarzıymış, babası öyle diyor)
BUDA ÖLMEDEN ÖNCEKİ NİCKLER;
» aabı çok seri bir araba bu yaaa...
» korkma hayatım, arabamızda abs ve aırbag mevcut.
» postanede bana ait bir koli varmış onu almaya geldim.
» oolum..5 taş çaldım ruhun bile duymadı..
» bakın çocuklar, bu deney seti, kapağı açılınca güvenlik önlemi olarak elektrigi keser..
» demek pirana dedikleri şey bu..hiho..
» bak hulusi abi bıyıkları ıle oynuyom bi şey olmuyo.
» ey ruuuuhhh..geldiyseeen......
» o irmikleri neden aldın nurhan..helva mı yapıcan?.. niye?
» doğalgazın ülkemize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyor ve doğalgazla çalışan ilk ocağı huzurlarınızda yakıyorum.
» evladım, beni karşıdan karşıya geçirir misin?
» geeeel, geeel sağ yap geeel...
» bah bah bah hala uzunlarla geliyo...
» canikom, bu etin tadı sana da biraz garip gelmedi mi?
» müjdemi isterim turan abi bir kızın daha oldu.
» kim bekler lan yeşilin yanmasını?!
» eşşek şakası yapmayın lan...
» bekle cemşit abi ben bir dalıp çıkıcam.
» korkma hanım bu saatte kapımızı kim çalacak, tanıdık biridir.
» hala karlı gösteriyor mu hanım?
» elektirikçiye ne gerek var canım, ben hallederim.
» bak şimdi nasıl sollıycaz ..
» gel abi burası boyu geçmiyor...
» aya bak aya, kamyon farı gibi !!!
» ben denedim, korkmayın.
» bak kadri abi, suyun derinliği önemli değil, asıl iş atlamasını bilmek..
» yav hayrettin abi burası fener tribünü değil galiba..
» hihiha...bak gelen şey köpekbalığına ne kadar da benziyor.
» rasim abi, kafesin kapısı kapalı değil mi?
» nalan, bir kibrit yak da bakalım ne kokusuymuş...
» yapma satılmış abi, şeytan doldurur.
DUVAR YAZILARI;
» Bağırsak kurtları bağırsakta yaşar, bağırmasakta .
» " Ílk görüşte aşka inanır mısın ? Yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim?"
» Bir kazan varmış. Bu kazan çok iyi dans ediyormuş, muhteşem kıvırıyormuş. Bu kazana ne denir ? ıyi Olan Kazansın...
» Kusura bakma birader, seni birine benzettim. Olabilir, babam çok gezermiş...
» Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise entegrali...
» Aşk bir mesele gel sırtımı kesele.
» Fabrikadan halka satış vardı. Bir sürü halkam oldu.
» Aşk bir havuzdur. ıçine aptallar düşer. Beni ittiler
» Bu iş yerinde haftada birgün sigara içmek yasaktır oda bugündür..
» Babama değerimi sordum "Dünyalar kadar dedi"dünyanın değerini sordum "Beş para etmez dedi"
» Kadınlar basit şeylerden hoşlanır, mesela ERKEKLERDEN!!!!!! .
» Aşk dünya sofrasında yenilen en büyük kazıktır
» Dünya bir gündür oda bu gündür
» Adamın birisi donmuş karısıda atlet!
» Ey yükselen yeni esil! ın ulan aşağı!
» Sen ayrı kıyıda, Ben ayrı kıyıda, Aramızda dalgalar var... ıyi de ben yüzme bilmem ki!!!
» Ben bu gece bekçilik işini gözüm kapalı yaparım arkadaş..
» ılahi azrail sen insanı öldürürsün..
» Sürat felakettir. ( Kaplumbağa )
» Kadın hakkı diya birşey olmaz. Çünkü hakkı erkek ismidir.
» Dikkat Dikkat !! 1965 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur! Tüm 1965 yılında kahva içenlere duyurulur: Kurtuldunuz !!!...
» Vicdanı tertemizdeki. Zira onu hiç kullanmamıştı..
» Otelimizde hamam böceği bulunmaz, Fareler onları temizliyor.
» Bos siselerin degil gecmeyen günlerin sarhosuyum.
» Her başarılı öğrencinin arkasında kopya olabilir.
» Herkez sakız çiğner ama benim gibi patlatamaz.
» Birinciler olmasaydi ikincilerde kazanırdı.
» Yerin kulağı var derler.Benimde kulağım var.Peki ben yermiyim?... HAYIR YEMEM
» AşK karşısındakini bulunmaz hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasındaki geçen zamandır.
» Eger evrende bizden başka uygarlık yok ise, büyük bir yer israfıyla karşı karşıyayız!!
- sen benim arkadaşlarımı begenmüyormüsün??
-Bi akşam bize gelsene?
-Bana Nie haber verilmiyorrr!?
-Çöpü almaya kapıya geliyorum, Çalıyorum çalıyorum açmıyorsun... Ne Ayak ?
-Aleme Akalım
-Anladın sen anladın...
-Gelsen Tam süper olacak
-Cafede takılalım mı?
-Gaffur Kendi Kendine söyle der; Gidelim Gaffur
-beni niye eklemedin?? beni beğenmiyor müsün??
-olur mu canım..yani aşk olsun..gerçekten böle düşüncelerim yoktur..bir anda aklımdan gidivermiş yoksa başka bişi değil yani...
-Ölümüne KankayiZZZZZ
-Saçlarını uzatsan süper olcak
-gösüne noldu?
-Ne o Bi Sakıncasımı var?!?!
-beni beğenmiyormusun?
-Nasılım ?!?!
-Bize niye gelmedin? Bizi beğenmiyormusn?
-beni niye çagırmadın Beni beğenmiyormusun? ?
Gaffur Aksoy Kimdir;
Gaffur 1 anasi 1 babasi 2kız kardeşiyle yaşıyan kapıcıdır (kapıcının ogludur. )
(fasla bilgi yok)
Hobileri ;
1. hobisi, beğendiği cinayet haberlerinin koleksiyonunu yapar.
2. hobisi, dans etmek (electric boogie)(kendisini ifade ediş tarzıymış, babası öyle diyor)
BUDA ÖLMEDEN ÖNCEKİ NİCKLER;
» aabı çok seri bir araba bu yaaa...
» korkma hayatım, arabamızda abs ve aırbag mevcut.
» postanede bana ait bir koli varmış onu almaya geldim.
» oolum..5 taş çaldım ruhun bile duymadı..
» bakın çocuklar, bu deney seti, kapağı açılınca güvenlik önlemi olarak elektrigi keser..
» demek pirana dedikleri şey bu..hiho..
» bak hulusi abi bıyıkları ıle oynuyom bi şey olmuyo.
» ey ruuuuhhh..geldiyseeen......
» o irmikleri neden aldın nurhan..helva mı yapıcan?.. niye?
» doğalgazın ülkemize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyor ve doğalgazla çalışan ilk ocağı huzurlarınızda yakıyorum.
» evladım, beni karşıdan karşıya geçirir misin?
» geeeel, geeel sağ yap geeel...
» bah bah bah hala uzunlarla geliyo...
» canikom, bu etin tadı sana da biraz garip gelmedi mi?
» müjdemi isterim turan abi bir kızın daha oldu.
» kim bekler lan yeşilin yanmasını?!
» eşşek şakası yapmayın lan...
» bekle cemşit abi ben bir dalıp çıkıcam.
» korkma hanım bu saatte kapımızı kim çalacak, tanıdık biridir.
» hala karlı gösteriyor mu hanım?
» elektirikçiye ne gerek var canım, ben hallederim.
» bak şimdi nasıl sollıycaz ..
» gel abi burası boyu geçmiyor...
» aya bak aya, kamyon farı gibi !!!
» ben denedim, korkmayın.
» bak kadri abi, suyun derinliği önemli değil, asıl iş atlamasını bilmek..
» yav hayrettin abi burası fener tribünü değil galiba..
» hihiha...bak gelen şey köpekbalığına ne kadar da benziyor.
» rasim abi, kafesin kapısı kapalı değil mi?
» nalan, bir kibrit yak da bakalım ne kokusuymuş...
» yapma satılmış abi, şeytan doldurur.
DUVAR YAZILARI;
» Bağırsak kurtları bağırsakta yaşar, bağırmasakta .
» " Ílk görüşte aşka inanır mısın ? Yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim?"
» Bir kazan varmış. Bu kazan çok iyi dans ediyormuş, muhteşem kıvırıyormuş. Bu kazana ne denir ? ıyi Olan Kazansın...
» Kusura bakma birader, seni birine benzettim. Olabilir, babam çok gezermiş...
» Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise entegrali...
» Aşk bir mesele gel sırtımı kesele.
» Fabrikadan halka satış vardı. Bir sürü halkam oldu.
» Aşk bir havuzdur. ıçine aptallar düşer. Beni ittiler
» Bu iş yerinde haftada birgün sigara içmek yasaktır oda bugündür..
» Babama değerimi sordum "Dünyalar kadar dedi"dünyanın değerini sordum "Beş para etmez dedi"
» Kadınlar basit şeylerden hoşlanır, mesela ERKEKLERDEN!!!!!! .
» Aşk dünya sofrasında yenilen en büyük kazıktır
» Dünya bir gündür oda bu gündür
» Adamın birisi donmuş karısıda atlet!
» Ey yükselen yeni esil! ın ulan aşağı!
» Sen ayrı kıyıda, Ben ayrı kıyıda, Aramızda dalgalar var... ıyi de ben yüzme bilmem ki!!!
» Ben bu gece bekçilik işini gözüm kapalı yaparım arkadaş..
» ılahi azrail sen insanı öldürürsün..
» Sürat felakettir. ( Kaplumbağa )
» Kadın hakkı diya birşey olmaz. Çünkü hakkı erkek ismidir.
» Dikkat Dikkat !! 1965 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur! Tüm 1965 yılında kahva içenlere duyurulur: Kurtuldunuz !!!...
» Vicdanı tertemizdeki. Zira onu hiç kullanmamıştı..
» Otelimizde hamam böceği bulunmaz, Fareler onları temizliyor.
» Bos siselerin degil gecmeyen günlerin sarhosuyum.
» Her başarılı öğrencinin arkasında kopya olabilir.
» Herkez sakız çiğner ama benim gibi patlatamaz.
» Birinciler olmasaydi ikincilerde kazanırdı.
» Yerin kulağı var derler.Benimde kulağım var.Peki ben yermiyim?... HAYIR YEMEM
» AşK karşısındakini bulunmaz hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasındaki geçen zamandır.
» Eger evrende bizden başka uygarlık yok ise, büyük bir yer israfıyla karşı karşıyayız!!

