berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Msn nickleri(ÇoK ŞıK)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TarxesTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 236

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

> Yüzümden gitmeyen acı gülüşte hiç sönmeyen yangınLarın izi var..!

> Çekilin yanımdan gelmeyin üstüme, İyi gün dostlarım tutmayın elimden!!!

> Sizi biLmem, ama ben karar verDim. Su giBi duRu oLup hep akmaya..!

> KabuLLendim herşeyi oLduğu gibi, YoLa çıktım, yarınLara...

> Sessiz bir kaya dusun deniz kiyisinda yalniz, Dalgalara gogus gerip soguktan usuyor!

> Dun dogmus bir bebege bile girebilen mikrop misali, Icimizde hem kotu var hem iyi...!

> Kelimeler yetse daha neler neler buldum.. Elimle koymus gibi huzurluyum !

----------------------------------

> Sacinin kokusu hala yastigimda, Kahrolasi bir yalnizlik ortasinda..

> Yazacagin üc bes satir... Yüzün varsa hala!

> уαяıм кαℓαη вιяşєуℓєя ναя!

> haTa seNin kanınDa vaR!

> Saçmalayıp duruyorum... Bazan kendimden korkuyorum !

> BiriSi vaR mı kaLBinDe doğRu söyLe, ArkadaŞÇa soruyoRum..!

> Farzet seninle hiç tanışmadık..

> Aynı şehirDe nefeS aLmak biLe baNa yeTiyor..!

--------------------------------

> Tek taraflıydı belki, belki hiç umut yoktu. Umutsuzca sevdim, seni sevmekti aslında sevdiğim, seni hiç sevmedim.

> Her an yanımdaydın aslında, hiç gitmedin yanıbaşımdan. Şuracıktaydın aslında, anlayamadın, ANLAYAMADIM!

> Usulca sancısını çekiyorum ayrılığın. Aynı zamanda özlüyorum, özlerken unutmaya çalışıyorum, unutamıyorum! UNUTAMIYORUM.

> Aldığım nefes gibi içimdesin, nefesimi tutsam hiç çıkmasan diyorum, dayanamıyorum, ölürsem senden ayrılırım biliyorum, ölmek istemiyorum!

> Gittiklerine saydım, bu güzel gülüşünü. Unutamadım beni terkettiğin günleri, sensiz yaşayamam demiştim, yaşadım, utanıyorum kendimden verdiğim sözleri tutamadığım için.

> Şimdi kapıdan gireceğini hayal ediyordum, bana güleceğini. Sonra kızıyorum kendime, giden sen değil miydin en önde?

> Kaybettiklerime saydım sevgini. Kaybettiklerime saydım, gözlerini. Affedemem, affedemem birtanem, anla beni.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst