mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

2oo9 - 2o1o ' un MSn NİCKLERİ ### SüPPeR ###

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TarxesTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 206

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Gözümden Akan YaşLar, Değerimi BiLmeyen ŞerefsizLere SadaKam oLsun ..!

sen iki yüzLüsün … hangii tarafiina tüküreyim?!!


TakıLmış PLak Gbi Kendinizi TekrarLıyosunuzz ^^

YanLızLıık henüz 1bebeK qünden qüne büyüyecek !

ŞüpheciLiğimin seßeßi insanLar Ya da insan oLup insanLık dı$ı roL yapanLaR..!

İkinci EL Övqü TüccarLarı Varsın ßoL ßoL Konu$sun. ßénim Satacak MaLım Yok Ki Öwqüyé İhtiacım OLsun..!

Ruhumn fi$ini çekmk isdiOrm..!..

Elektronik etkiye şizofrenik tepki verdim sadece..!

DüqünLrde yanına qeLip seni dürterk "sıra sana qeLdi" diyen yaşLıLrdn sıkıLdıySn sende aynıSnı cenazeLrde onLara yapPsikoLojim Bosuk Yayında Emei Geçen Her Kesn ***

Dışarda Bana Bakanlar Umrumda Olmaz Çünkü ben Normalim onLar AnormaL .!

aRamısa qiRene 1 teqmeee.. xD

SaNa kaR$ı Nötr =)

Tık..! Tık..! Kim o ?..! (-ßen A$k..!-)ßi Si*Tir qiT yha.. !

' VodafoNe ne demi$??.. anı ya$a..! =)

.. ruHunuzZa veRneL dayaSam yumuşaRmı x|

Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..! xD

' </3...Tércümanı yOk séssisLiqimin..!

- Ey salak qençLik. ßu kutsaL vatan msn'den-eMaiL'den atıLan mesajLarLa kurtuLmaz. ÖküzLüqün Lüzumu yok ... ^^ xD

MaLLardan uzak. HayvansaL vé saLaksaL ki$iLikLérdén uzak. qérçék insanLarLa Yéni ßir hayat*


*eLinde kaLa kaLa bir ø hayat kaLIr; ya$asan neye yarar? öLsen kime zarar?

papa öldü Hristiyan OLdunuz.. Hrant Öldü Ermeni Oldunuz..Dua edelimde BÜLENT ERSOY ÖLMESİN


Ba$ka koLLarda sabah demLenmeLerin rahat mı ? Bir anLıkda oLsa geLmiyor mu akLına güLü$Lerim

HayaT HoŞTur, AşkLar ßoşTur... SewmE ßoşVeR, PeŞinDe KoşTuR


bitmez dediğin sewda buraya kadarmış. meğer mewsim yaz değil yalancı baharmış...

qeLen qiDen ßeNi YoRmazz`! ßiTen Hic BirSeY ßaNa koYmaz...`!
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst