HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
bir küçük yagmur damlası kadar degerim yok mu snde..
Tüm sevdalılar adına acı çekiyorum Sevmek zor meslekmiş BECEREMİYORUM....
İstisna Bensem
Kaideler Bozulur
Küçücügüm •¸•
Kanmıyor artık kalbim her doğruya!!
İçtiğim biraydı hayalin Yakar bir sigara biterim
Dumanında yitip giderim
sen bensiz 5 para etmezsin
Art!k ben sen! sevm!yorum ..! Yalan g!b! gelmes!n Sevmed!g!me em!n!m Son kararım yoq Onuda ben ver!r!m ... Sevmeyeceg!mede Em!n!m
-- Sana qit diemem ama kal demekte qelmio içimden…. --
artık susuyorum sözlerim bitti sahiden gidiyorumm...
“işte ben“ ayyaş dualarla başladııım bi ayinde seni unutma faslındayımm…
Hayatı kuralına qöre diil kafasına göre yaşayanlardanmm
Kısa Msjda biLe 160 Karakter Var.Sende 1 tane biLe Yoq
ߣN ßiR CaDıyIm SenDe ßeNiM HeRŞeyiM oLaN ßi SüpüRGe..FaRzeTKi SeNDeN vAzGeÇmiŞiM..CaDıLıGıMıN ßi ÖnEmİ KaLıRmI SeNCe
COK SEREFSZ GORDUM AMA HIC BIRI SENN KDR PROFESYONL DIILDI
|l|lllll|lll||ll||lll| bu kadarlıksınn
¤¤¤¤ time $erefsiz oLucaqına part time insan oLL !!
HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !
A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we 10u oLduğu Yerde Unutmak...!
snce askn tarıfıcafede cay içmkse disco bar meyhanede kndnden de gecmkse ertesı gun baska bır hatunla gezmkse
bn vaz gçtm bu iştn bunun adı svmkse !!
Yaprak mıdır yaşama bağlanmak için dala sıkı sıkıya tutunan yoksa dal mıdır delice esn sonbahar
rüzgrlrına inat yaprğını bırkmyn
//.Ne zaman eskiyor sevgiler Ödenen bedellerin acısı geçince mi?..//
Senin o Haince Vedandan Sonra Ben Çoktan Veda Ettim aşklara
Gözlerin yağmur damlası olup düşecek ya bir gece denize
İşte O gece ay olup saracağım seni yakamozun kalbinde
Dünlerim yok yarınlarda !! Kör oldum ben aydınlıkta !!
SöyLé anné!
Bén uqurSuz yaŞamLardan aRta kaLan mıyım?
Sevgim Büyüdükçe
Ben Küçüldüm Çocuk Oldum. . .
pLatoniqh oLma yasıq sana deqmes ona !..
boş KoNuşaNa söLüceq sözüM boş iNsaNa haRcıycaqh zamaNım yoqhhh bNm. ..
MasaLın Kötü Şirinesi...
SeN SiMDi kArA bİr kUsUn KaLaBaLıq SeHrİn YiTiqLeRiN deMaVi ElErİnİde sİyAhA bOyUYoRumÖyLeCe KaLıYoSuN KeNdİ CeHeNNeMİnDE...!
*''_bn gülmeyen bir suratım yarrım kalmıs fıqrayım bn içimde bi tuafım kendime bir cezayım susmayan br arsısım solq gtms sayfaym
Hâyâti gözyâsLârinLâ ödüLLéndirécéginé güLücükLérinLé cézâLândir....
DüşLérim gerçek gérçéğim yaLan..
\\\///
/ _ _ \
(| (.) (.)|)
_________.OOOo__()__oOOO._________
_I___I___I___I___I___I___I___I___I___I_
___I___I___I___I___I___I___I___I___I___
_I___I___I___I___I___I___I___I___I___I_
Örtü örttüm üstüné yâr téni incéysé
Üşür sândım kéndiné yoL uzun géLdiysé
Bil ki durur bâşındâ gécéLéri békLérkén géL
Umrun umrumdur görémézkén...
Susuyurum ....Ruhum ''çığLık''LârLâ doLu ...
Şu giDeni DurdurSam çekip De eteğinDen
Sorsam
Haberin var mı öLeceğinDen?
nE biR hEveS -nE biR TuTku anLatilmAzz biR seVgi buu -taPiyOrum -seViyOrum -Askindan kaHroldum gEbEriyorUm
šeνđα вıтмezözłeм вıтмez gıđeиłeя gıđeя ħı¢ fαяκeтмez вeи вυяđαчıм !!
ℓєвєη нєιßт ℓιєвєηℓιєвєη нєιßт ℓєι∂єη ωєηη ∂υ ηι¢нт ℓєι∂єη ωιℓℓѕт∂αηη ℓιєвє ηι¢нт αвєя ωєηη ∂υ ηι¢нт ℓιєвѕт ωσƒüя ℓєвѕт ∂υ ∂αnn
(yasamak sevmek demeksevmek aci cekmek demek aci cekmek istemiyosan sevme ama sevmiyosan ne icin yasiyosun?)
..hô££ÿwôôd; kîz£ä®î..hêpsî hikäyê bêñîm gîbî vä® mî...¿¿¿ göstê®îñ bî® täñê...
[Ł.і.є.ь.є!] • ωаѕ ісћ ωоℓℓ†є …____´ ..ћаь` ісћ ηіє ьєкоммєη & ‛аℓℓєѕ‛ ωаѕ ісћ _‛ћа††є‛_.. ..ωuя∂є мія { g.є.η.O.м.м.є.η }
[asK] istedigimi hic alamadim & neyim varsa benden aldilar
ßir paLyaço varmı$ herkesi güLdürürmü$
ßir adam varmı$ ağLama krizine yakaLanmı$;doktora gitmi$.
Doktor adama herkesi güLdüren paLyaçoya gitmesini söyLemi$.
Adam doktora: "o paLyaço ßeNim" demi$
İNSANLAR TÜRK FİLMLERİNDEKİ ÖLÜM SAHNELERİ KADAR SAHTE!!!
kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! `karanLıqın` tam icindé ßir ßa$ımayım ...
YaLnızLık ßi qerekSinimDİR
ßırakın KanLarım Dursun Yerde . . qüç aLıyorum onLardan Sadece
Kesersin ßiLekLerin kesiLmez .. işte o zmn anLarsın iki Kere ÖLünmez ! ! !
ELini wermiyor HaYat
ÇocukLuqumda Korktuqum o YaLnızLıqa a$ıqım $imdi
MutLuLuk NoTaLarını Duyamıorum Artık
KişiseL iLetinizin oLabiLmesi için Önce KişiLiqinizin oLması qerekir
Yorulduqum Sen DeiLsin __ Kendi Y0k oLuşLarım __
Kim !stemez MutLu oLmayı ama MutsuzLuqa da war mısın_?
Hayat CeheNnemmi$ dE Haberimiz Y0kmu$
öLümLé ya$am aRasındaKi incé çizqiniN tam oRtasınDayım ya$amaK içiN seßéßim yoK..öLmeK içiNsé çokK
Kaybetme Kendini __ Kendi Renqini __ ßari Sen SoLma __ heryer SİYAH
☆ İçimDé aCı İçimdé KinİçimDé İncé İncé ÇûRûtén ßir SıZı ☆
Dûşûnmék Kâr EtmiyorAkLımLâ ÇözémiyoruM
. . ßékLéyémiyoruM . .
Zâmân DeniLén iLâç
AşıRı DozDân GöTûrûr mû İnSânı?
Ölümün göbek adı olsa da “yokluğun“…
İşini çok iyi biliyor zalim sessizlik…
Lâkin çok temiz koyuyor bu bedene sensizlik…
íLĸ Ďëƒã ãŷäĝIма каDая GёĹĎїи
DаHа ÖйČē aĜLäяKзи ĠŏЯмємї$τїм sєиї
ßа$ ućuмDа DuяDuи
őżLεDїĝiиi ЅÖЧLзđiлćêŵâр vёяёмзdїм
ьıяактιĝıл ġÜLLэяї KоKLаУамаDıм
Vз Ѕеи ģїDeяKёи аУаğа KaLKıp
УοLcu eDэмeDїм
Kusuяа ßаKмa!
Dύи GeCe ôLмü$TüM..!
ben o öpünce prens-prenses olan cinsten kurbaa deilim..küçükken başıma bi cadı da gelmedi bildiğim kadarıyla
İnsanlaşmış hayvanları severim ama hayvanlaşmış insanları sevmem!!!
*1 kişi severse:hasret 2 kişi severse:saadet 3 kişi severse:cinayet olur!!!
*Papa öldü Hıristiyan oldunuz hrant dink öldü ermeni oldunuz dua edinde Bülent Ersoy ölmesin!!!
*Aşk damarlarımda gezen bir etki ben aşık olmam benim ki sadece etkiye tepki!!!
ÖyLe yüreKteN sevioRsaN akLı ba$ıNdaN atacaKsıN kiMİ yaNında arıYorsaN öNce içiNde buLacKsıN...
Senden güneşi istemedim
Yıldızları topla demedim
Sadece beni sev dedim
Seni Seviyorum……..??
CEBİMDE ESRAR GİDİYORUM KUMARA
DÜNYAYI KAYBETTİM GÜLÜŞÜN 10 NUMARA
RESMİNİ ASTIM DUVARA
BASTIKÇA SARARIM BİR CİGARA……….
Bєηi qöяüηCє 'мαşαℓℓαн' dє çOк iѕтiуOѕαη ' iηşαℓℓαн ' dє
ArqaMdaN qOnUşaAnLaR ArqaMda TaqıLmAya DeVaM…AhiAhii…XD
<3
<3
<3
<3
xX ChéLLéKé RéHéCéLLé ¿
chiŁéké$h coŁiq »
éyy Aşk GéLdiysén Üç Kéré Wur
Sénn 0 Haincé védaŋdaŋ SoŋRa ßeŋ çoqtaŋ véda ettm a$qLaяa...
qöZzLéRimi aÇsam Daa Sn ÇıqSaŋ KaR$ıma..
* xX déиqésizZ .. ∂éηgéѕιzιмм çıℓgıηıмм υкαℓαуıмм αмα ¢нσк тαтℓıуıммм ßє «
$u$ pRénsés ; kaPan içiné ..
Kus pRénsés ; haykıR néfRéTini..
Git pRénsés ; yok oL ßu Dünyadan ..
Çékmé Dünyanın KâhRını ..!
ßarßié kıS déiLim aMa HaRßi Kıs^m xD
Tüm sevdalılar adına acı çekiyorum Sevmek zor meslekmiş BECEREMİYORUM....
İstisna Bensem
Kaideler Bozulur
Küçücügüm •¸•
Kanmıyor artık kalbim her doğruya!!
İçtiğim biraydı hayalin Yakar bir sigara biterim
Dumanında yitip giderim
sen bensiz 5 para etmezsin
Art!k ben sen! sevm!yorum ..! Yalan g!b! gelmes!n Sevmed!g!me em!n!m Son kararım yoq Onuda ben ver!r!m ... Sevmeyeceg!mede Em!n!m
-- Sana qit diemem ama kal demekte qelmio içimden…. --
artık susuyorum sözlerim bitti sahiden gidiyorumm...
“işte ben“ ayyaş dualarla başladııım bi ayinde seni unutma faslındayımm…
Hayatı kuralına qöre diil kafasına göre yaşayanlardanmm
Kısa Msjda biLe 160 Karakter Var.Sende 1 tane biLe Yoq
ߣN ßiR CaDıyIm SenDe ßeNiM HeRŞeyiM oLaN ßi SüpüRGe..FaRzeTKi SeNDeN vAzGeÇmiŞiM..CaDıLıGıMıN ßi ÖnEmİ KaLıRmI SeNCe
COK SEREFSZ GORDUM AMA HIC BIRI SENN KDR PROFESYONL DIILDI
|l|lllll|lll||ll||lll| bu kadarlıksınn
¤¤¤¤ time $erefsiz oLucaqına part time insan oLL !!
HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !
A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we 10u oLduğu Yerde Unutmak...!
snce askn tarıfıcafede cay içmkse disco bar meyhanede kndnden de gecmkse ertesı gun baska bır hatunla gezmkse
bn vaz gçtm bu iştn bunun adı svmkse !!
Yaprak mıdır yaşama bağlanmak için dala sıkı sıkıya tutunan yoksa dal mıdır delice esn sonbahar
rüzgrlrına inat yaprğını bırkmyn
//.Ne zaman eskiyor sevgiler Ödenen bedellerin acısı geçince mi?..//
Senin o Haince Vedandan Sonra Ben Çoktan Veda Ettim aşklara
Gözlerin yağmur damlası olup düşecek ya bir gece denize
İşte O gece ay olup saracağım seni yakamozun kalbinde
Dünlerim yok yarınlarda !! Kör oldum ben aydınlıkta !!
SöyLé anné!
Bén uqurSuz yaŞamLardan aRta kaLan mıyım?
Sevgim Büyüdükçe
Ben Küçüldüm Çocuk Oldum. . .
pLatoniqh oLma yasıq sana deqmes ona !..
boş KoNuşaNa söLüceq sözüM boş iNsaNa haRcıycaqh zamaNım yoqhhh bNm. ..
MasaLın Kötü Şirinesi...
SeN SiMDi kArA bİr kUsUn KaLaBaLıq SeHrİn YiTiqLeRiN deMaVi ElErİnİde sİyAhA bOyUYoRumÖyLeCe KaLıYoSuN KeNdİ CeHeNNeMİnDE...!
*''_bn gülmeyen bir suratım yarrım kalmıs fıqrayım bn içimde bi tuafım kendime bir cezayım susmayan br arsısım solq gtms sayfaym
Hâyâti gözyâsLârinLâ ödüLLéndirécéginé güLücükLérinLé cézâLândir....
DüşLérim gerçek gérçéğim yaLan..
\\\///
/ _ _ \
(| (.) (.)|)
_________.OOOo__()__oOOO._________
_I___I___I___I___I___I___I___I___I___I_
___I___I___I___I___I___I___I___I___I___
_I___I___I___I___I___I___I___I___I___I_
Örtü örttüm üstüné yâr téni incéysé
Üşür sândım kéndiné yoL uzun géLdiysé
Bil ki durur bâşındâ gécéLéri békLérkén géL
Umrun umrumdur görémézkén...
Susuyurum ....Ruhum ''çığLık''LârLâ doLu ...
Şu giDeni DurdurSam çekip De eteğinDen
Sorsam
Haberin var mı öLeceğinDen?
nE biR hEveS -nE biR TuTku anLatilmAzz biR seVgi buu -taPiyOrum -seViyOrum -Askindan kaHroldum gEbEriyorUm
šeνđα вıтмezözłeм вıтмez gıđeиłeя gıđeя ħı¢ fαяκeтмez вeи вυяđαчıм !!
ℓєвєη нєιßт ℓιєвєηℓιєвєη нєιßт ℓєι∂єη ωєηη ∂υ ηι¢нт ℓєι∂єη ωιℓℓѕт∂αηη ℓιєвє ηι¢нт αвєя ωєηη ∂υ ηι¢нт ℓιєвѕт ωσƒüя ℓєвѕт ∂υ ∂αnn
(yasamak sevmek demeksevmek aci cekmek demek aci cekmek istemiyosan sevme ama sevmiyosan ne icin yasiyosun?)
..hô££ÿwôôd; kîz£ä®î..hêpsî hikäyê bêñîm gîbî vä® mî...¿¿¿ göstê®îñ bî® täñê...
[Ł.і.є.ь.є!] • ωаѕ ісћ ωоℓℓ†є …____´ ..ћаь` ісћ ηіє ьєкоммєη & ‛аℓℓєѕ‛ ωаѕ ісћ _‛ћа††є‛_.. ..ωuя∂є мія { g.є.η.O.м.м.є.η }
[asK] istedigimi hic alamadim & neyim varsa benden aldilar
ßir paLyaço varmı$ herkesi güLdürürmü$
ßir adam varmı$ ağLama krizine yakaLanmı$;doktora gitmi$.
Doktor adama herkesi güLdüren paLyaçoya gitmesini söyLemi$.
Adam doktora: "o paLyaço ßeNim" demi$
İNSANLAR TÜRK FİLMLERİNDEKİ ÖLÜM SAHNELERİ KADAR SAHTE!!!
kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! `karanLıqın` tam icindé ßir ßa$ımayım ...
YaLnızLık ßi qerekSinimDİR
ßırakın KanLarım Dursun Yerde . . qüç aLıyorum onLardan Sadece
Kesersin ßiLekLerin kesiLmez .. işte o zmn anLarsın iki Kere ÖLünmez ! ! !
ELini wermiyor HaYat
ÇocukLuqumda Korktuqum o YaLnızLıqa a$ıqım $imdi
MutLuLuk NoTaLarını Duyamıorum Artık
KişiseL iLetinizin oLabiLmesi için Önce KişiLiqinizin oLması qerekir
Yorulduqum Sen DeiLsin __ Kendi Y0k oLuşLarım __
Kim !stemez MutLu oLmayı ama MutsuzLuqa da war mısın_?
Hayat CeheNnemmi$ dE Haberimiz Y0kmu$
öLümLé ya$am aRasındaKi incé çizqiniN tam oRtasınDayım ya$amaK içiN seßéßim yoK..öLmeK içiNsé çokK
Kaybetme Kendini __ Kendi Renqini __ ßari Sen SoLma __ heryer SİYAH
☆ İçimDé aCı İçimdé KinİçimDé İncé İncé ÇûRûtén ßir SıZı ☆
Dûşûnmék Kâr EtmiyorAkLımLâ ÇözémiyoruM
. . ßékLéyémiyoruM . .
Zâmân DeniLén iLâç
AşıRı DozDân GöTûrûr mû İnSânı?
Ölümün göbek adı olsa da “yokluğun“…
İşini çok iyi biliyor zalim sessizlik…
Lâkin çok temiz koyuyor bu bedene sensizlik…
íLĸ Ďëƒã ãŷäĝIма каDая GёĹĎїи
DаHа ÖйČē aĜLäяKзи ĠŏЯмємї$τїм sєиї
ßа$ ućuмDа DuяDuи
őżLεDїĝiиi ЅÖЧLзđiлćêŵâр vёяёмзdїм
ьıяактιĝıл ġÜLLэяї KоKLаУамаDıм
Vз Ѕеи ģїDeяKёи аУаğа KaLKıp
УοLcu eDэмeDїм
Kusuяа ßаKмa!
Dύи GeCe ôLмü$TüM..!
ben o öpünce prens-prenses olan cinsten kurbaa deilim..küçükken başıma bi cadı da gelmedi bildiğim kadarıyla
İnsanlaşmış hayvanları severim ama hayvanlaşmış insanları sevmem!!!
*1 kişi severse:hasret 2 kişi severse:saadet 3 kişi severse:cinayet olur!!!
*Papa öldü Hıristiyan oldunuz hrant dink öldü ermeni oldunuz dua edinde Bülent Ersoy ölmesin!!!
*Aşk damarlarımda gezen bir etki ben aşık olmam benim ki sadece etkiye tepki!!!
ÖyLe yüreKteN sevioRsaN akLı ba$ıNdaN atacaKsıN kiMİ yaNında arıYorsaN öNce içiNde buLacKsıN...
Senden güneşi istemedim
Yıldızları topla demedim
Sadece beni sev dedim
Seni Seviyorum……..??
CEBİMDE ESRAR GİDİYORUM KUMARA
DÜNYAYI KAYBETTİM GÜLÜŞÜN 10 NUMARA
RESMİNİ ASTIM DUVARA
BASTIKÇA SARARIM BİR CİGARA……….
Bєηi qöяüηCє 'мαşαℓℓαн' dє çOк iѕтiуOѕαη ' iηşαℓℓαн ' dє
ArqaMdaN qOnUşaAnLaR ArqaMda TaqıLmAya DeVaM…AhiAhii…XD
<3
<3
<3
<3
xX ChéLLéKé RéHéCéLLé ¿
chiŁéké$h coŁiq »
éyy Aşk GéLdiysén Üç Kéré Wur
Sénn 0 Haincé védaŋdaŋ SoŋRa ßeŋ çoqtaŋ véda ettm a$qLaяa...
qöZzLéRimi aÇsam Daa Sn ÇıqSaŋ KaR$ıma..
* xX déиqésizZ .. ∂éηgéѕιzιмм çıℓgıηıмм υкαℓαуıмм αмα ¢нσк тαтℓıуıммм ßє «
$u$ pRénsés ; kaPan içiné ..
Kus pRénsés ; haykıR néfRéTini..
Git pRénsés ; yok oL ßu Dünyadan ..
Çékmé Dünyanın KâhRını ..!
ßarßié kıS déiLim aMa HaRßi Kıs^m xD
