HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Aşk karşındakini bulunmaz hint kumaşı zannetmenLe hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır
вєℓкι üzüℓüуσяυм∂υя šєηιη ιçιη..
уαℓηız νє мυтšυzšυη..
αşтαη ναzgєçмιşšιη αšℓıη∂α вєкℓє∂ιğιη ηє нαℓα ηєу∂ι вυℓαмα∂ığıη вєη∂є αяαуıρтα..
şιм∂ι gєяçєктєη кαηαтℓαяıм σℓмαšıηı ιšтιуσяυм..
нєяşєує ιηαт šαηα ιηαт кєη∂ιмє ιηαт gєℓмєк ιçιη уαηıηα..
šєη göямє∂єη šιℓмєк ιçιη göяüηмєуєη ραямαкℓαяıмℓα уαşℓαяıηı
güℓüуσяšαη вιηє кαтℓαмαк ιçιη кαнкαнαηı..
υуυуσяšαη öρмєк ιçιη gözℓєяιηι
вєη ∂єğιℓšєм вιℓє σ
özℓüуσяšαη вιяιšιηι šαηα gєтιямєк ιšтєя∂ιм..
σηα šαяıℓıρ "šєηι šєνιуσяυм" ∂ιуєвιℓмєη ιçιη..
šєηι вöуℓє уαραη нєяηєуšє..
вєη¢є мυтšυz вєη¢є уαℓηız вєη¢є υмυтšυz уαραη şєу ηєуšє
σηυ αℓмαк ιšтєя∂ιм
кαηαтℓαяıм gєяçєк σℓšυη ιšтєя∂ιм..
ღHiÇbIr şEyI SeNiN KaDaR IsTeMeDiM ! . . AmA YeTmIyOr nE KaDaR IsTeSeM De . . gÖzLeRiMdEkI ReSmIn gItMiYoR YaĞmUrLaR IçImE IçImE IçImE YaĞıYoR IçImDeKi kUrAkLıK BiTmIyOr bItMeZ SaNdIğIm yOlLaR AyNı çIkMaZdA TüKeNiYoR ÇüNkÜ YoKsUn gElMiYoRsUn bIr çIğ gIbI BüYüYoRsUn { aŞk bU Mu ?? } ღ
Korkuyorum
Hayallerim yarım kalır diye
Korkuyorum
Düşüncelerim bana saklı kalır diye
Korkuyorum
Seni kaybederim diye
KORKUYORUM
Bırakın beni dalgınlığıma
Gömülüp gideyim suskunluğuma
Selam vermeden geçin
Bana değmeyin
Dalıp gitmiş gözlerimin
Sizi görmesini beklemeyin
Ben onu sadece ve sadece
Onu düşünüyorum
Bütün Ben'lerimi Alıp
Geçeceğim Karşına
Teker Teker Sunacağım Sana
En Çok Hangisini İstiyorsan
Önce Onu ßoğacağım
İplerini Çekeceğim Sonuna Dek
Yordu !
Gözyaşlarım gözlerimi ..
Yorgun düştü yüreğim ..
Söylemek istediğini anlatamamaktan ..
Yordun yüreğimi sevdiğim ..
Kendini saklamaktan ..
SeviyoRum deseydim sever miydin ??
Yetişiyorum koşar adım yalnızlığıma...
ßu Gécé Ay TutuLdu .. Kimé TutuLdu ßiLmiyorum!? ßén TutuLmuştum Ya İşté
ÖyLé TutuLdu .. °° ßén Gördüm Şahitim °° Ay TutuLdu . ..
ßén TutuLdum Kimsé Görmédi Ay Kimé TutuLdu ßiLmiyorum ¿
ßén Sana TutuLdum .. Sonra Ay KurtuLdu ..
.☆ßén KurtuLamadım☆ .
hayatımda iki küme var.
birisi hayal kümesi. zihnimdeki tüm platonik düşüncelerim bu kümede.
diğer bir küme ise gerçek kümesi. bu kümedede yaşadıklarım var.
ne yazıkki iki kümenin kesişimi boş küme.platonik hayallerim gerçeğe dönüşmüyor.
iki farklı dünya. uyumak rüya görmek. ve uyanık kalmak gibi.
☆ İçimDé aCı İçimdé KinİçimDé İncé İncé ÇûRûtén ßir SıZı ☆
Dûşûnmék Kâr EtmiyorAkLımLâ ÇözémiyoruM
. . ßékLéyémiyoruM . .
Zâmân DeniLén iLâç
AşıRı DozDân GöTûrûr mû İnSânı?
Bir melek kaydı gözlerimden…
Benim melek olduguna inanmak istediğim aslında hiç olmamış bir melek…
Bir düş gördüm.
Düşlerde yaşanır bir aşk yarattım…Düş bitti gözlerim gerçege uyandı..
Bir aşk çizdim senaryosu bana ait.Parçalandı düşüp gözlerimden..
Ben yapbozlarda kayboldum…
Şimdi bir umut yanar gözlerimde seni unutmaya dair gerçek aşkı yaşayabilmeye dair
Ben seninim yanında olmasam da içinde bir yerlerdeyim
biliyorum.
Sende biliyorsun bende ki yerini . . .
Biliyorsun nasıl sevdiğimi .
Nasıl sevildiğini .
Ikimiz için yazilmis senaryoda iki acemi aşığın üstlendigi rolun altinda ezildik..
Yanlış zamanlarda yanlış yerlerde repliklerimiz ezberimizi bozdu..
Rolümüzü yanlış oynadık..
Perde acımasızca kapandı yüzümüze bir daha açılmamak üzere..
Üzerimize yıkılan dekorun altında kaldık..
Harap oldu duygular ezildi mutluluklar kirildi can..
▫ ▫Gülüşlerim vardı benim▫ ▫ ▫
Ben kimim ben nerdeyim ?
Tam karşıya geçerken bıraktığın o el benim
Bir de sen bırak beni Unut gittiğin bir yerde Kim kaldı ki
Çok büyüdüm sayende
Tabirim caiz değil numunem yok sende kalsın aslım
{ Müstakil bir masaldı bitti işte }
. . Yangın var içimde imdat! . . .
Durdurma yüreğini kandırma dök içini anlat Birine bile güvenemedi yerine
Denedi denedi hiç kimse inemedi en derine
. . . Şu dilime kolay ama yüreğime zor bi` durum Kısa yolu bulamadı yine aramız 'UÇURUM' . . .
Bugünü dünüme yarınıma değişir giderim
. . . Zaten bu kafada değil seni evi bile zor bulurum. . .
| yüréğimin ßâğ ßâhçéLéri + hâsâdını çoktân yitirdi //
éziLdi géçti méyvéLéri +
// ßitti //
ruhumun gézméLéri |
. . Uçuruma yakLaştın son durak BiLétini késti kadér savunmasız . . .
Balonum küçük dünyam.
Salıncağa sarılı bedenlerden biriyim hafif sallanan ruh halindeyim...
Dün belki bir önceki gün hayal kurduğum kentteyim. . .
| beLkide haLa SeNdeyimm
ßir dokunuşunLa ßin Kenti yıkacaK güç verirdin bana
Ama İnandıraMadım seni...
Sen sorguLarken ßeni kafanda
ßen gözLerinin içine bakıordum kuşkuyLa..
ßir tek sözün ßağLardı ßeni sana
Oysa sen hep susmanın Koynunda..
beLki hiç durmadan uyusam iki gün çözüLür bu zor düğüm
dünün benden aLdıkLarını beLki geri verir öbür gün...
yaLnız kaLsam hiç kimse bana dokunmasa...
yaLnız kaLsam bir köşeye sakLanıp uyusam...
beLki hep sussam sussam iki gün kayboLur sonsuz hüznüm...
dünün benden çaLdıkLarını beLki geri verir öbürgün...
Giт gidebildigiи кadar ne чapsam Degişmezsiи. .
вeиiм gibi seveяsiи aмa Senin kadaя Sevilmezsiи..
"Dünya bir fiLm açıLır perden
MutLu son da yok kaçar hep senden
NeFret edersin seyirciLerden
Sahnesi gercek tek oyun öLümdür!"
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 720x540 and weights 41KB.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 650x430 and weights 53KB.
``ne yeni dogacak gün için can kalmış bedende
nede gecmişi unutacak kadar kalpsiz bir yürek``
Durmα Dokun Чüreğime
Gizli tebessümler αrdındα sαklı yüreğim Bαşkaldırır hep Sevdαlαrα ..
Özlemek sebepse Aşkα Özledim ****cesine ..
Sahi kaç kopyasınız siz...?
Hangisi sizsiniz? hangisi fotokopiniz..?
D I N L E M E
Kalp Atislarimi Onlar Cokdan Durdu
Nabzim Karismiyor Artik Sesine !
Haddiniziveyerinizibilinlütfen
Dün geçti yarın var mı?
Gençliğine de güvenme ölen hep ihtiyar mı?
Kırılgan bir çocuğum ben
Yüreğim cam kırığı ..
İhanet: hain içindir... öğrendim
Zorluk: direnmek içindir...direndim
Ezilmedim! ezemezler! burdayım ...
Bulandırıyor ve karıştırıyorum doğruyu ve yalanı
Bu yüzden neyin gerçek olduğunu bilmiyorum...
Ben senin için yaşayan bir yalanım..
Zamanın silemediği çok fazla şey var.
Bu yaralar iyilesecek gibi gözükmüyor..
Seviliyorsan sevildiğini
Sevilmiyorsan yolunu alıp gitmeyi bileceksin :wk:
ve ben tam ortasından
başka hikayeye geçtim .
kimse acı çekmiyor ben **** miyim ?
_+_
Ben . sen ederken hiç ‘`biz`` etmiyoruz .
hesapLar yanLış ..
anlayışı kıt bu Aşk hesap tutmuyor .!
_+_
Sessizlik canımı sıkıyor
Kaldırdım başımı hayat gülümsedi ..
Oyun devam ediyor .!
_+_
Hiç anlam yüklemedim varlığına .. !
_+_
Fark etmesende ayak izlerindeyim hüzün .!
_+_
Günaha çalan bakışlarını al ve git uzak iklimler beklerken seni .
Düşünme arkanda neler bıraktın ve ne kadar üzdün ßeni .!
_+_
Sana sefil bir sözde soru cümlesi verdim .
Cevap verme sende kalsın
En çok cevapsızlığını özledim ..
_+_
Bak geçmiş yok artık hepsi hayal
Ve sen ne kadar kalabalıksın ..
Kurtul benden ..
_+_
Giden özletir mi kendini .
Ya da alışır mıyım ey Aşk yokluğuna .?
_+_
Hep gözlerimin bebeğine mi düşer sararmış efkar alıngan
Yoksa soluğum mu sütten kesildi sinesine sitemkar kırılgan ..
_+_
Melankolik bir dem hikayesin de
Sana yol alıyor sabırsız
Düşe kalka ..
_+_
ßir demet mutluluktu hepsi ..
_+_
Keşkeler biriktirmişim .
Ve geldiğim yerde şimdi yalnızım ..
_+_
Yok olsam bir şarkısında zamanın ..
Son ayak izi de çok önce kaybolmuş yollarda ..
_+_
Ayrılık şarkısında saklı isyan .
Yeniden yarım akıl düşlere dalıyorum .
Seni . nedensiz özLüyorum ..
_+_
Umuda kaçıyorum ./ telli duvakLı ..
_+_
Hadi durma sana uzanan umut damarlarımı kes .
Yolla geri dönüşsüz bilmediğim diyarlara ..
Sürgünümü emret .!
_+_
Aşka aşık her dem bu yüreği gel de sustur yar .!
Sen olmandan günlerim gecelerim boştur ..!
_+_
yaLan/sızım ..
_+_
Gidisiи üzmez saиmısтım
вasa cıкamadı чüregim
coк вagLaиmaz saиmısтım
aчaga кaLкamadı кaLвim “
renKLi hayaT bana hayaLimi SaT !
Sakın deme " Bir Aşığım Var Nasıl Olsa"
Sen Kaybettin Aşkımı Git Ara Bul ve Getir
Özledim Heyecanlarımı
Bazen başlamadan bitmeli aşklar
Ve yangın çıkmadan patlamalı sağnaklar
^^^^
yürüyorum bir kez daha
bilmediğim diyarlara
…
Uzansam 'hayallere' dokunurum sandım..
^^^
* Şimdi bir çocuk olsam korkularımı anlatsam hıçkırıklara boğularak...
^^^
Evinin en karanlık köşesine koy beni...
^^^
Bitmek zorunda kaldık
Aşkı itmek zorunda kaldık!
Aşk bize göre değildi belki
Yittik itildik ama yetinemedik..
вєℓкι üzüℓüуσяυм∂υя šєηιη ιçιη..
уαℓηız νє мυтšυzšυη..
αşтαη ναzgєçмιşšιη αšℓıη∂α вєкℓє∂ιğιη ηє нαℓα ηєу∂ι вυℓαмα∂ığıη вєη∂є αяαуıρтα..
şιм∂ι gєяçєктєη кαηαтℓαяıм σℓмαšıηı ιšтιуσяυм..
нєяşєує ιηαт šαηα ιηαт кєη∂ιмє ιηαт gєℓмєк ιçιη уαηıηα..
šєη göямє∂єη šιℓмєк ιçιη göяüηмєуєη ραямαкℓαяıмℓα уαşℓαяıηı
güℓüуσяšαη вιηє кαтℓαмαк ιçιη кαнкαнαηı..
υуυуσяšαη öρмєк ιçιη gözℓєяιηι
вєη ∂єğιℓšєм вιℓє σ
özℓüуσяšαη вιяιšιηι šαηα gєтιямєк ιšтєя∂ιм..
σηα šαяıℓıρ "šєηι šєνιуσяυм" ∂ιуєвιℓмєη ιçιη..
šєηι вöуℓє уαραη нєяηєуšє..
вєη¢є мυтšυz вєη¢є уαℓηız вєη¢є υмυтšυz уαραη şєу ηєуšє
σηυ αℓмαк ιšтєя∂ιм
кαηαтℓαяıм gєяçєк σℓšυη ιšтєя∂ιм..
ღHiÇbIr şEyI SeNiN KaDaR IsTeMeDiM ! . . AmA YeTmIyOr nE KaDaR IsTeSeM De . . gÖzLeRiMdEkI ReSmIn gItMiYoR YaĞmUrLaR IçImE IçImE IçImE YaĞıYoR IçImDeKi kUrAkLıK BiTmIyOr bItMeZ SaNdIğIm yOlLaR AyNı çIkMaZdA TüKeNiYoR ÇüNkÜ YoKsUn gElMiYoRsUn bIr çIğ gIbI BüYüYoRsUn { aŞk bU Mu ?? } ღ
Korkuyorum
Hayallerim yarım kalır diye
Korkuyorum
Düşüncelerim bana saklı kalır diye
Korkuyorum
Seni kaybederim diye
KORKUYORUM
Bırakın beni dalgınlığıma
Gömülüp gideyim suskunluğuma
Selam vermeden geçin
Bana değmeyin
Dalıp gitmiş gözlerimin
Sizi görmesini beklemeyin
Ben onu sadece ve sadece
Onu düşünüyorum
Bütün Ben'lerimi Alıp
Geçeceğim Karşına
Teker Teker Sunacağım Sana
En Çok Hangisini İstiyorsan
Önce Onu ßoğacağım
İplerini Çekeceğim Sonuna Dek
Yordu !
Gözyaşlarım gözlerimi ..
Yorgun düştü yüreğim ..
Söylemek istediğini anlatamamaktan ..
Yordun yüreğimi sevdiğim ..
Kendini saklamaktan ..
SeviyoRum deseydim sever miydin ??
Yetişiyorum koşar adım yalnızlığıma...
ßu Gécé Ay TutuLdu .. Kimé TutuLdu ßiLmiyorum!? ßén TutuLmuştum Ya İşté
ÖyLé TutuLdu .. °° ßén Gördüm Şahitim °° Ay TutuLdu . ..
ßén TutuLdum Kimsé Görmédi Ay Kimé TutuLdu ßiLmiyorum ¿
ßén Sana TutuLdum .. Sonra Ay KurtuLdu ..
.☆ßén KurtuLamadım☆ .
hayatımda iki küme var.
birisi hayal kümesi. zihnimdeki tüm platonik düşüncelerim bu kümede.
diğer bir küme ise gerçek kümesi. bu kümedede yaşadıklarım var.
ne yazıkki iki kümenin kesişimi boş küme.platonik hayallerim gerçeğe dönüşmüyor.
iki farklı dünya. uyumak rüya görmek. ve uyanık kalmak gibi.
☆ İçimDé aCı İçimdé KinİçimDé İncé İncé ÇûRûtén ßir SıZı ☆
Dûşûnmék Kâr EtmiyorAkLımLâ ÇözémiyoruM
. . ßékLéyémiyoruM . .
Zâmân DeniLén iLâç
AşıRı DozDân GöTûrûr mû İnSânı?
Bir melek kaydı gözlerimden…
Benim melek olduguna inanmak istediğim aslında hiç olmamış bir melek…
Bir düş gördüm.
Düşlerde yaşanır bir aşk yarattım…Düş bitti gözlerim gerçege uyandı..
Bir aşk çizdim senaryosu bana ait.Parçalandı düşüp gözlerimden..
Ben yapbozlarda kayboldum…
Şimdi bir umut yanar gözlerimde seni unutmaya dair gerçek aşkı yaşayabilmeye dair
Ben seninim yanında olmasam da içinde bir yerlerdeyim
biliyorum.
Sende biliyorsun bende ki yerini . . .
Biliyorsun nasıl sevdiğimi .
Nasıl sevildiğini .
Ikimiz için yazilmis senaryoda iki acemi aşığın üstlendigi rolun altinda ezildik..
Yanlış zamanlarda yanlış yerlerde repliklerimiz ezberimizi bozdu..
Rolümüzü yanlış oynadık..
Perde acımasızca kapandı yüzümüze bir daha açılmamak üzere..
Üzerimize yıkılan dekorun altında kaldık..
Harap oldu duygular ezildi mutluluklar kirildi can..
▫ ▫Gülüşlerim vardı benim▫ ▫ ▫
Ben kimim ben nerdeyim ?
Tam karşıya geçerken bıraktığın o el benim
Bir de sen bırak beni Unut gittiğin bir yerde Kim kaldı ki
Çok büyüdüm sayende
Tabirim caiz değil numunem yok sende kalsın aslım
{ Müstakil bir masaldı bitti işte }
. . Yangın var içimde imdat! . . .
Durdurma yüreğini kandırma dök içini anlat Birine bile güvenemedi yerine
Denedi denedi hiç kimse inemedi en derine
. . . Şu dilime kolay ama yüreğime zor bi` durum Kısa yolu bulamadı yine aramız 'UÇURUM' . . .
Bugünü dünüme yarınıma değişir giderim
. . . Zaten bu kafada değil seni evi bile zor bulurum. . .
| yüréğimin ßâğ ßâhçéLéri + hâsâdını çoktân yitirdi //
éziLdi géçti méyvéLéri +
// ßitti //
ruhumun gézméLéri |
. . Uçuruma yakLaştın son durak BiLétini késti kadér savunmasız . . .
Balonum küçük dünyam.
Salıncağa sarılı bedenlerden biriyim hafif sallanan ruh halindeyim...
Dün belki bir önceki gün hayal kurduğum kentteyim. . .
| beLkide haLa SeNdeyimm
ßir dokunuşunLa ßin Kenti yıkacaK güç verirdin bana
Ama İnandıraMadım seni...
Sen sorguLarken ßeni kafanda
ßen gözLerinin içine bakıordum kuşkuyLa..
ßir tek sözün ßağLardı ßeni sana
Oysa sen hep susmanın Koynunda..
beLki hiç durmadan uyusam iki gün çözüLür bu zor düğüm
dünün benden aLdıkLarını beLki geri verir öbür gün...
yaLnız kaLsam hiç kimse bana dokunmasa...
yaLnız kaLsam bir köşeye sakLanıp uyusam...
beLki hep sussam sussam iki gün kayboLur sonsuz hüznüm...
dünün benden çaLdıkLarını beLki geri verir öbürgün...
Giт gidebildigiи кadar ne чapsam Degişmezsiи. .
вeиiм gibi seveяsiи aмa Senin kadaя Sevilmezsiи..
"Dünya bir fiLm açıLır perden
MutLu son da yok kaçar hep senden
NeFret edersin seyirciLerden
Sahnesi gercek tek oyun öLümdür!"
``ne yeni dogacak gün için can kalmış bedende
nede gecmişi unutacak kadar kalpsiz bir yürek``
Durmα Dokun Чüreğime
Gizli tebessümler αrdındα sαklı yüreğim Bαşkaldırır hep Sevdαlαrα ..
Özlemek sebepse Aşkα Özledim ****cesine ..
Sahi kaç kopyasınız siz...?
Hangisi sizsiniz? hangisi fotokopiniz..?
D I N L E M E
Kalp Atislarimi Onlar Cokdan Durdu
Nabzim Karismiyor Artik Sesine !
Haddiniziveyerinizibilinlütfen
Dün geçti yarın var mı?
Gençliğine de güvenme ölen hep ihtiyar mı?
Kırılgan bir çocuğum ben
Yüreğim cam kırığı ..
İhanet: hain içindir... öğrendim
Zorluk: direnmek içindir...direndim
Ezilmedim! ezemezler! burdayım ...
Bulandırıyor ve karıştırıyorum doğruyu ve yalanı
Bu yüzden neyin gerçek olduğunu bilmiyorum...
Ben senin için yaşayan bir yalanım..
Zamanın silemediği çok fazla şey var.
Bu yaralar iyilesecek gibi gözükmüyor..
Seviliyorsan sevildiğini
Sevilmiyorsan yolunu alıp gitmeyi bileceksin :wk:
ve ben tam ortasından
başka hikayeye geçtim .
kimse acı çekmiyor ben **** miyim ?
_+_
Ben . sen ederken hiç ‘`biz`` etmiyoruz .
hesapLar yanLış ..
anlayışı kıt bu Aşk hesap tutmuyor .!
_+_
Sessizlik canımı sıkıyor
Kaldırdım başımı hayat gülümsedi ..
Oyun devam ediyor .!
_+_
Hiç anlam yüklemedim varlığına .. !
_+_
Fark etmesende ayak izlerindeyim hüzün .!
_+_
Günaha çalan bakışlarını al ve git uzak iklimler beklerken seni .
Düşünme arkanda neler bıraktın ve ne kadar üzdün ßeni .!
_+_
Sana sefil bir sözde soru cümlesi verdim .
Cevap verme sende kalsın
En çok cevapsızlığını özledim ..
_+_
Bak geçmiş yok artık hepsi hayal
Ve sen ne kadar kalabalıksın ..
Kurtul benden ..
_+_
Giden özletir mi kendini .
Ya da alışır mıyım ey Aşk yokluğuna .?
_+_
Hep gözlerimin bebeğine mi düşer sararmış efkar alıngan
Yoksa soluğum mu sütten kesildi sinesine sitemkar kırılgan ..
_+_
Melankolik bir dem hikayesin de
Sana yol alıyor sabırsız
Düşe kalka ..
_+_
ßir demet mutluluktu hepsi ..
_+_
Keşkeler biriktirmişim .
Ve geldiğim yerde şimdi yalnızım ..
_+_
Yok olsam bir şarkısında zamanın ..
Son ayak izi de çok önce kaybolmuş yollarda ..
_+_
Ayrılık şarkısında saklı isyan .
Yeniden yarım akıl düşlere dalıyorum .
Seni . nedensiz özLüyorum ..
_+_
Umuda kaçıyorum ./ telli duvakLı ..
_+_
Hadi durma sana uzanan umut damarlarımı kes .
Yolla geri dönüşsüz bilmediğim diyarlara ..
Sürgünümü emret .!
_+_
Aşka aşık her dem bu yüreği gel de sustur yar .!
Sen olmandan günlerim gecelerim boştur ..!
_+_
yaLan/sızım ..
_+_
Gidisiи üzmez saиmısтım
вasa cıкamadı чüregim
coк вagLaиmaz saиmısтım
aчaga кaLкamadı кaLвim “
renKLi hayaT bana hayaLimi SaT !
Sakın deme " Bir Aşığım Var Nasıl Olsa"
Sen Kaybettin Aşkımı Git Ara Bul ve Getir
Özledim Heyecanlarımı
Bazen başlamadan bitmeli aşklar
Ve yangın çıkmadan patlamalı sağnaklar
^^^^
yürüyorum bir kez daha
bilmediğim diyarlara
…
Uzansam 'hayallere' dokunurum sandım..
^^^
* Şimdi bir çocuk olsam korkularımı anlatsam hıçkırıklara boğularak...
^^^
Evinin en karanlık köşesine koy beni...
^^^
Bitmek zorunda kaldık
Aşkı itmek zorunda kaldık!
Aşk bize göre değildi belki
Yittik itildik ama yetinemedik..
