mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

CinaiSebeke

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kurosaki-san
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 996

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

CinaiSebeke Loncası Vilusada Olan bir loncadır...
Şahsen Babuya sormadım ne der diye ama samimiyetimiz çoktur...

İşin gerçegi Benim İçin bir tabir var..Az ve öz..
Sınırlı sayıda arkadaş alınacaktır
Ilk 1 hafta sadece savasa ben ve bir kaç arkadaşım girecegiz
Loncanın sevıyesını Yukseltmek amacıyla
Sonra isteyen herkes girebilir.
Bunu buradan da belirteyim : 4x Hilesi Kullanmak,Kullananları Loncaya almak (Hesap sorulur.)Multihack vb. türevlerini kullanmak,Küfür,saygısızlık,Hakaret,Hele ki Ezik Lafı Duymak İSTEMİYORUM
Duyarsam Gereken yapılır..
Zamanı Gelince Ciddi Zamanı gelınce Bal gibi olurum ...Gereginde Güleriz Gereginde gerekeni yaparız... hE Ona gore benle ıyı geçının yanı :D
Levelden çok dostluga onem verırım ..İnsanı level e gore degerlendıremezsın.
Umarım Yenı dostluklara kapı aralar loncamız

Chunjo
SehRiban
NuriAlco

30 Agustos 2010 15:00

Bekliyorum.
 
Son düzenleme:
CinaiSebeke Loncası Vilusada Olan bir loncadır...
Şahsen Babuya sormadım ne der diye ama samimiyetimiz çoktur...

İşin gerçegi Benim İçin bir tabir var..Az ve öz..
Sınırlı sayıda arkadaş alınacaktır
Ilk 1 hafta sadece savasa ben ve bir kaç arkadaşım girecegiz
Loncanın sevıyesını Yukseltmek amacıyla
Sonra isteyen herkes girebilir.
Bunu buradan da belirteyim : 4x Hilesi Kullanmak,Kullananları Loncaya almak (Hesap sorulur.)Multihack vb. türevlerini kullanmak,Küfür,saygısızlık,Hakaret,Hele ki Ezik Lafı Duymak İSTEMİYORUM
Duyarsam Gereken yapılır..
Zamanı Gelince Ciddi Zamanı gelınce Bal gibi olurum ...Gereginde Güleriz Gereginde gerekeni yaparız... hE Ona gore benle ıyı geçının yanı :D
Levelden çok dostluga onem verırım ..İnsanı level e gore degerlendıremezsın.
Umarım Yenı dostluklara kapı aralar loncamız

Chunjo
SehRiban
NuriAlco

30 Agustos 2010 15:00

Bekliyorum.

abi ben 4 x deilde 100000 x kulaniom beni almzmisin noluy :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst