berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Gir içeri pişman olmazsın ;)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TarxesTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 274

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

hiç bir operatör beni bağlayamaz ki, sensiz hayata..

ârKâmdân KonuSân öNümDén YéSin..!!

Ben Kubar Kadar Asil, Deligonca Kadar U¢uk, Afgan Gibi Komik, Papix Kadar Lüx & Cocaine Kadar Tehlikeliyim !

Kader bize ørøsbuya a$ık øLan deLikanLı røLünü vermi$

Benden Önce Öpülmüş Dudaklarda Bana Dair Cümleler Aramam Ben !

Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...

Pich Olup Yataklarda Unuttuklarımızda Değil, Delikanlı Olup Elini Bile Tutmadıklarımızda Aradık Aşkı...!!!

ßeN haNqi DuvaRa YasLanSam DostuM it OluR işeR..

İnsanoğlu Tuhaftr Her Sözü Kaldıramaz, İbne Dersin Alınırda Sikersin Aldanmaz...

Bak İbret Al Yere Düşen Yaprağa,oda eskiden yukardan bakardı toprağa...

BeDeniN baKiRe oLabiLir Ama RuhUn FahiŞe oLmAsıN.KusUra BaKmA bu OmuZLaR nE bACaKLaR göRdü SenDEn İyİ oLmAsIn!!!

Seviyorsan Yanımda olursun Sevmiyorsan Elin olursun Umurumda DeiLki 2 biraya Sende Unutulursn!

'neyleyim SARI diyince KIRMIZI demeyen manitayı'

gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü ;ölüm bir karanlıktır,tüm ışıkların söndürdüğü....

savursada batıramayacak gemilerimi FIRTINAN

zaman akıp gittikçe gözlerim daha çok doluyor;vakit gider gelmez işte bu canımı çok sıkıyor...

aldığım darbelerle sındım Rabb'a, 365 gün 52 berbat hafta.....

DudakLarını kitLe anahtarını ver eLime!!

''''Gel KaLBiMDe YaŞa KiRa iSTeMeM''''

oLsaDa ßir diLek haKkıM ßeNiM içiN ßirşeY diLeMeNi iSteSeM..?,teK isTeğiM asLıNda ßeNim seNi iSteDiğiM gißi ßeNi iSteMen..!

Unutmasanda Unutmuş Gibi Yapacaksın Attığım Kağıtlarda Hiç Bitiremediğim Şiirler Gibi Kalacaksın!!

Bir şarkı oldun dilimde bıkmadan söylediğim..

Acımasızca Geçip Giden Zamandan geriye Kalan Sadece Yalnızlıklarımız oldu

En kötü Zamanlarımda Arkadaşımdı Yalnızlıgım

Sessizliktir içinden geçirdiklerimin sedâsı , duymakta olduğun engin sözler derin denizlerimin dalgası

Hepiniz iletilerim Gibisiniz Sadece Anlık !

"Unutsun Beni" Diye Haber Göndermişsin.. Bir Düşün BakaLım,HatırLanmaya Değer misin

senden vazgeçebileceğim bir yer var mı bildiğin??.

` iLk 0kuLda sınıFm BİR'a ydı ayyaş oLcaqımı 0 zmandan bLliy0rdum..

Sana zor oLan bana Kolay , Sana Koyanda bu oLay

OnLy God Can Judge Me. (beni Sadece Allah Yargılar)

Düne kadar gözlerinden aşkı içtiğim, dudaklarında yüreğimi erittiğim, uğruna bıçaklar çekip dünyaya meydan okuduğum ey sevgili nerdesin? Kimlesin?.. kimlerlesin?..Ben hala burada, terk edip gittiğin yerdeyim...

Uzaklıklar sevenler için önemsizdir Çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygu sevdiğini özlemektir...

GözLerine baktıkça ağLasada gözlerim, AğLamak içinde oLsa gözLerini özLedim!!

Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, halbuki ne bilsin, benziyordu GÖZLERİ GÖZLERİNE...

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...!!!

beLki umrunda biLe deiL ama ben sensizLiği sewmedim..

O $mdi çk uZkLaRda... yk hYtımda.. rüYaLrmDa..

BeLki isimsiZ teLefoNLarn Birinde [Senin Nefesin]...Kim biLir.!?

' Gözlerini Çekip Alma Benden '

Düne Kadar Bana Tapan Hayatımın Kadını, Şimdi Başka KoLLarda oLmuş Hayat Kadını ...

Pişmanlıklar Denizinin Biletsiz Yolcusu . .

Ağlama Gülsün Yüzün Terkettiğin Gün Gibi, Yalvarma Başın Dik Olsun Beni Sattığın Ellere Gittiğin Günkü Gibi ..

Dosta Sahteliği,Sevgiliye K4hpeliği,Düşmana Kalleşliği Öğrettin Hayat..Ama Ben Hala Cahilim Banada Bişeyler Öğret...

sen iki yüzLüsün … hangii tarafiina tüküreyim?!!

GöZLeR De ÖĞReNMiŞ ...YaLaN SöYLeMeYi...

HuZuR ÖZüR DiLeMeLi BaNa UğRaMaDıĞı HeR GüN İçİN...

Olmadığın her yer en uzak en uzak gurbet eli bana,bilmeden kaş göz arasında fena alışmısım sana

Unuttum DeSede '' eSki '' aşkLaRım Gün geLir hepSinin akLında SabahLaRım..

Ne Tuhaf Demi İçimi Acıtanda sen . Acımı Dindirecek oLanda

Seçtiklerin wazgectiklerine değsin
'
Yanımda olup uzak olanlardansan, uzakta olup içimde olmayı becerebilir misin? ,

' Bu cihanın kayışları kopsun,dönüp duran seyyar dünya ilk istasyonda dursun '

ßéNi KimiN NéRéYé tAktıqı öNémLi DiiL..ßéNiM KiMi NéRéMé tAktıqıM öNémLi

SEVEN SEVER SEVMEYEN aLır ßa$ını GİDER BENİM DÜNYAM HER TÜRLÜ DÖNER

Hep ''Hayır!'' dese de bana hayat, hep ''Hayırlısı!'' diyeceğim hayata inat!

Arkamdan konuşmaya devam et. ÇÜNKÜ '' Yüzüme söyleyecek kadar yürekli değilsin ''

Çaresizim...Nereye tutunsam düşüyorum..Hayat öyle bir oyun oynadıki,Palyaçonun dediği gibi, ağlayamadığımdan gülüyorum..!

Bize Her Sevdadan Geriye kalan Sadece Galatasaray

Sözünün éRi oLan içindiR gönLümün én Yücé Yéri.. Sözünün éri déğiLséN YoktuR bu bünYéniN sâNâ véRécék déğéRi . . .!

5 Tane Duyu Organınız Var Neden G*tünüzden Anlıyosunuz ?

İstediklerimi vermediler bana kandırıldım kalleşçe
Şimdi gökte yüzüm olup bitenlerden hesap soruyorum hayretle
Hayatımı merak edersen gözümün önündeki kareleri say tek tek
18'e geldim bu güne kadar tek becerebildiğim kaybetmek



eh beğendiysen yorumu,Rep'i esirgeme

Emeğe Saygı!!!!
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst