HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar dün gece görev staffımı +4 e kadar bastım ama trinasız devam etmek istemedim.+6 ya kadar trinayla basmayı düşünüyorum.Fakat +7 için trinada olsa yanabiliyor arkadaşın yandı.Bu staffı mutlaka +7 basmam lazım.
Benim şöyle bir planım var.+7 basmadan önce sword of death gibi ezik bir uniq item yakıp peşine 5-6 tanede +7 high class yakıp görev staffını trinayla basmayı denemek.Upgrade konusunda uzman arkadaşlardanda yardım bekliyorum lütfen bana fikir verin.
Benim şöyle bir planım var.+7 basmadan önce sword of death gibi ezik bir uniq item yakıp peşine 5-6 tanede +7 high class yakıp görev staffını trinayla basmayı denemek.Upgrade konusunda uzman arkadaşlardanda yardım bekliyorum lütfen bana fikir verin.
