mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

60 Dakikalık Bir Takımız!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan goko28
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 208

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Lige kötü bir başlangıç yapan ve bu moral bozukluğunu UEFA Avrupa Ligi'nde gruplara kalarak düzeltmek isteyen sarı kırmızılı takımda, gruplara kalmak için tek engel ise Ukrayna'nın Karpaty Lviv takımıyla oynanacak olan rövanş maçı. Ancak bu karşılaşma öncesinde sarı kırmızılı takımda umut yerine endişe hakim. Sahasında oynadığı ilk maçta tanınmayan rakibi karşısında 2-2'lik beraberliği zor kurtaran Galatasaray'a deplasmanda gruplara kalmak için mutlak galibiyet ya da 3-3 ve 4-4 gibi gollü beraberlik gerekiyor. Galatasaray'ın oynadığı maçlara ve form durumuna bakarak turu atlamasının zor olduğu görüşü camiada ağırlık kazanırken, bir Galatasaraylı futbolcunun söyledikleri de bu karamsarlığın takım içinde de hakim olduğunu gösteriyor.

G.SARAYLI FUTBOLCUDAN ŞOK SÖZLER

Adının kullanılmasını istemeyen sarı kırmızıl futbolcu "Biz 60 dakikalık takımız. Görmüyor musunuz, her maçta 60 dakikadan sonra takım olarak sahada yürüyoruz. Bir sürü yanlış var. Takım olarak mücadele etmiyoruz. Kopuk kopuk oynuyoruz. An geliyor 3 kişi koşuyor, başka bir zaman 4 kişi koşuyor. Kazanmak için takımın kalecisi hariç en az 8-9 kişinin çok koşması gerek" ifadeleriyle fizik olarak yetersiz olduklarını vurguluyor.

Peş peşe Karpaty Lviv ve Eskişehir ile çok önemli maçlar oynayacaklarının altını çizen Galatasaraylı futbolcu, "Maçları var 60 dakikalık takımla nazıl kazanacaksınız?" sorusuna ise "Gidiyoruz, Allah yardımcımız olsun. Karpaty takımı çok koşuyor. İlk maçta pozisyon bulmakta zorlandık. Allah'tan tecrübeli değiller, geriye çekildiler de 2-0'dan 2-2'yi yakaladık. Kazanmaya gidiyoruz ama yüzde yüz kazanırız diyemem. Eskişehirspor maçını şimdilik boşverdik. Karpaty'i yenemezsek Avrupa'da yokuz, bu yüzden önce bu maçı kazanırız inşaallah" cevabını verdi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst