HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben 6 tane bot bilyom bu botü da öğrenmiş oldu aralarında en kötüsü botların ama ekranı geniş ama haritalar yok gemin var portaller var kutu topluyo yaratık kesiyo falan basit bişi size tavsiyem udobot ve ibot kullanabilirseniz de kbot en iyisdir ama cracki yoktur sadece 2 gün kullanabiliyorsun ama 2 günde 2-8 de hep açık tutarsanız size garanti bi 40 bin uridium yapar i bot ise cracki var ama yapması zor udobotun ise cracsiz güzel bi bo ama kutu toplayamıyo fakat yaratık kesmekde çok gelişmiş bir bot bu bot çok basit uyduruk bişey ama çalışıyor lütfen arkadaşımızı suçlamayalım
hadi ordan bn bunla full elit sen kullanmayı bilmion bu botta canda gitmiyor ayarlamalardan yaparsan çubikon bile keser phonixken
Saol oldu aga ama ben yapıyorumüri veya creditc kasmıyoyr nasıl yapabilirim yapası için yardım edermisin SayGılLarımlLA
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 995
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
