noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

*Nickler...!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TarxesTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 195

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa bir sıcaklık duyarsan veüşüyen ellerinde ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa bil ki
seni düşünüyorum...



Hayalimde kaldı benim
Geçirdiğim yanlız günler
Şimdi çok mutluyum bak ben
Rüyadayım gibi her yer


Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara


yüreğimi soğuttum zemheri ayazında Sonra uzun uzun rüzgarın gülüşünü seyrettim çaresizce
Ve gecenin en koyulaştığı yerde ölümü kucakladım masmavi yüreğimle





Sana geliş biletimi kaybettim.
Evet! Geliş biletimi kaybettim.
Bunu sana söyleyecek gücüm yok.
Bu cümleyi defalarca kendime söyledim.
BİLETİMİ kaybettim!


dü$ler...yalnızlıgın tangosu
sen gelene kadar sahnede dansım kalsın
sevgilim geceyi dü$lere boya
ama tuvalde bir öpü$ kalsın

*áýŕılığıń káçıńılmáź bíŕ śőń őldúğú
ílíşkídé áýŕılık váktí géldíğíńdé
śévéńléŕíń ıśŕáŕlá bíŕbíŕíńé śöýlémék íśtédíkléŕí

GöŁGeŁeяiηiz aяasıηda кeηdi ßeηŁiğiηiz uηutuŁmuş öyŁe sisŁeя çöкmüş ki....
sıкıŁdım
ßeη qüηeŞimi ßatıяıyoяum.... :/ fákát śöýléýémédíkléŕí



gezinen bir göLgedir hayat gariban bir aktör
sahnede bir iLeri bir geri saatini doLdurur
ve sonra duyulmaz oLur sesi bir masaLdır
gürüLtücü bir saLağın anLattığı
ki yoktur hiç bir anLamı..."gítmé kál"





Alın gidin korkularımı
Saçlarımı ellerinizle okşayın
Hiç bir ayrılık yeniden yeniden yaratmıyor artık beni
Alın gidin korkularımı
Saçlarımı ellerinizle okşayın
Ve bütün ayrılıklar sabah olunca alıyor nefesimi




Bulutlara çizdim aşkımı
İçinde mavi bir güzellik
Dışında sisli bir geçmiş
Ömürden hep kayıp sesleri yükselmiş..
Ama şuan çınlanan o ses sensin
Yüreğim yüreğine gelmiş..
Ve DELİCE sevmiş...




Susun...

Sessizlik istiyorum sadece




biliyorum bir yerlerde ağlıyorsun….
ben de ağlıyorum…
kadere inat hala sana!...
derinleri mden can alan canıma ağlıyorum…
nasıl unutabili rim ki seni!...
unutamam…
unutamam yas tutmuş yüreğimi!...



yine Benimmişcesine Kendimi Kandırarak
Ama bana Senden kalan Bir REsmin Bile Yok
díýéméméśí gíbíýím*




 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst