berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

PVP Vergilendirmesi

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar pvp sunucusu açtığımız zaman ödemeyi paywant üzerinden mi almamız mantıklı ? Kendileri ile görüşme sağladığımda şahsi alabileceğimi ama vergi levhası varsa daha iyi olacağını çünkü kazançların vergi dairesine bildirildiğini söylemişti. Levhasız da kazanç mümkünmüş bunu iletmişlerdi.

Paywant haricinde sadece metin2 için gelirimizi alabileceğimiz yer var mı ?

Vergilendirme mevzuatı için konuyu açmıştım. Merak ettiğim durum sosyal medya 20/A veya B üzerinden faydalanabiliyor muyuz yoksa şahıs firması kurulumu zorunlu mu ?

Kısa süreli bir kazanç için şirkete bulaşmak istemiyorum; çünkü bunu yaparsam genç girişimciyi de kaybederim (henüz açılış yapmadım) ve her ay da bağkur çıkma durumu var.

Ne önerirsiniz ne yapılması gerekiyor ? PVP olduğu için pek legal değil bunun farkındayım ama nasıl vergi ödeneceğini, veya ödenmiyorsa da maliyenin araştırmasında ne söyleneceğini merak ediyorum.

Konu yanlış yerdeyse taşınabilir.
 
oyun alışveriş felan vergi levhası istemeye başladı en son actıgımız sunucuda kripto üzerinden gönderim yapalım bile dediler normal hesaba geçmediler kabasakal vb gibi şeylere gözatabilirsiniz
 
oyun alışveriş felan vergi levhası istemeye başladı en son actıgımız sunucuda kripto üzerinden gönderim yapalım bile dediler normal hesaba geçmediler kabasakal vb gibi şeylere gözatabilirsiniz

Selamlar oyun korsan olduğu için bundan elde edilen gelirin yasaya yansıması ne kadar mantıklı bilemiyorum. Ancak paywant vb. firmaların ödenek sağlarken bakanlığa bildiride bulunması zorunlu. Ayrıca sanal posta gerekiyor bunu karşılıyorlar firma ihtiyacı yok onlarda.

Firma açma gibi durumum yok sanırım bağkur başlangıcını karşılayamam ve zaten korsan bir yapı çok uzun süre götüremem.

Forumda bir ara böyle bir firma vardı ama adını da bulamadım.

Kripto çekimi de mevcut değil banka tek diyorlar.
 
Son düzenleme:
Selamlar oyun korsan olduğu için bundan elde edilen gelirin yasaya yansıması ne kadar mantıklı bilemiyorum. Ancak paywant vb. firmaların ödenek sağlarken bakanlığa bildiride bulunması zorunlu. Ayrıca sanal posta gerekiyor bunu karşılıyorlar firma ihtiyacı yok onlarda.

Firma açma gibi durumum yok sanırım bağkur başlangıcını karşılayamam ve zaten korsan bir yapı çok uzun süre götüremem.

Forumda bir ara böyle bir firma vardı ama adını da bulamadım.

Kripto çekimi de mevcut değil banka tek diyorlar.
oyunalışverişte suanda kripto üzerinden alabiliyorsunuz en son öyle görüşmüştük
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 2, Üye: 2, Misafir: 0)

Geri
Üst