HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar jaxen4 darkbey paneli var elimde php5. 4 oldugu için siteyi kurunca birsürü hata alıyorum paneli kuramıyorum localhosta bu paneli kurabilecek varmıdır Sorunsuz?
https://forum.turkmmo.com/konu/3265817-tm-uyelik-serefine-darkbey-v5-panel-jaxen-4-0/
https://forum.turkmmo.com/konu/3265817-tm-uyelik-serefine-darkbey-v5-panel-jaxen-4-0/
sorunu çözdümde birkaç eksigi var yardımcı olurmusun yazi stilleri kayık anasayfadaki logo yu degiştirmem lazım bana yardımcı olurmusun discord furkan_06066Localhosta kurulum yapcağına xammp kurup denermisin. Sorun almıcaksın.
Config dosyasında site adını düzgün yazarsanız yazılar kaymaz logoyuda admin panelden değiştirsorunu çözdümde birkaç eksigi var yardımcı olurmusun yazi stilleri kayık anasayfadaki logo yu degiştirmem lazım bana yardımcı olurmusun discord furkan_06066
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 65
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 638
- Kilitli
Altın Konu
#Orion2 55-120 Files DEV PAYLAŞIM
- Cevaplar
- 125
- Görüntüleme
- 16K
