berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Metin2 hata sysrrr

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kavakhosting
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 59

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

IMG_20251220_211102_031.jpg

Hata ne hatası oyunun acilmasini engelliyor
 
Ekli dosyayı görüntüle 162035
Hata ne hatası oyunun acilmasini engelliyor
Çözüm Adımları


1. Dizini Kontrol Et:


FTP veya WinSCP üzerinden sunucuna bağlan. Hatanın işaret ettiği şu yolu bul:


share/data/monster/bear/ (veya files yapına göre data/monster/bear)


2. motlist.txt Dosyasını Sorgula:


• bear klasörünün içinde motlist.txt dosyası var mı?


• Eğer dosya yoksa, hatanın ana sebebi budur. Başka bir files'tan veya yedeklerinden bu dosyayı oraya yüklemelisin.


3. Dosya İzinlerini (Chmod) Kontrol Et:


Eğer dosya orada varsa ancak sistem okuyamıyorsa, izinleri çok düşük olabilir.


• bear klasörüne ve içindeki dosyalara sağ tıklayıp "Dosya İzinleri" kısmından 777 vermeyi dene.


4. Vnum Kontrolü (Gelişmiş):


Hata mesajında vnum(110), vnum(111) gibi numaralar görünüyor. Bu numaralar veritabanındaki (mob_proto) karşılıklarıdır. Eğer bu moblar için özel bir düzenleme yaptıysan, klasör isminin bear olduğundan ve içindeki motlist.txt dosyasının bu vnumlarla uyumlu olduğundan emin ol.


Tavsiye


Bu hata genellikle syserr dosyasını çok hızlı şişirir ve sunucu performansını (veya disk alanını) etkileyebilir. Eğer "bear" (ayı) mobuna ihtiyacın yoksa veya geçici bir çözüm arıyorsan, çalışan başka bir mobun klasöründeki motlist.txt dosyasını kopyalayıp buraya atabilirsin (animasyonlar kayık görünebilir ama hata durur).
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst