TruvaGame Level 23 Katılım 23 Ocak 2016 Konular 8,370 Mesajlar 18,421 Online süresi 4mo 20d Reaksiyon Skoru 4,085 Altın Konu 0 Başarım Puanı 506 MmoLira 254 DevLira 0 Ticaret - 0% 0 0 0 31 Eki 2025 #1 ROHAN2 WORLD 1-120 TR TİPİ OFFICIAL YOHARA, BALATHOR VE AMON! 80. GÜNÜNDE! +10.000 ONLİNE! HİLE VE BOT %100 ENGELLİ HEMEN TIKLA! Galérer Conjugation - Fransızca fransızca fiil çekimleri - galérer fiilinin fransızca çekimi - galérer fiilini fransızca çekimle Indicatif présent je galère tu galères il/elle galère nous galérons vous galérez ils/elles galèrent Indicatif imparfait je galérais tu galérais il/elle galérait nous galérions vous galériez ils/elles galéraient Indicatif passé simple je galérai tu galéras il/elle galéra nous galérâmes vous galérâtes ils/elles galérèrent Indicatif passé composé j' ai galéré tu as galéré il/elle a galéré nous avons galéré vous avez galéré ils/elles ont galéré Indicatif plus-que-parfait j' avais galéré tu avais galéré il/elle avait galéré nous avions galéré vous aviez galéré ils/elles avaient galéré Indicatif passé antérieur j' eus galéré tu eus galéré il/elle eut galéré nous eûmes galéré vous eûtes galéré ils/elles eurent galéré Indicatif futur je galérerai tu galéreras il/elle galérera nous galérerons vous galérerez ils/elles galéreront Indicatif futur antérieur j' aurai galéré tu auras galéré il/elle aura galéré nous aurons galéré vous aurez galéré ils/elles auront galéré Subjonctif présent je galère tu galères il/elle galère nous galérions vous galériez ils/elles galèrent Subjonctif imparfait je galérasse tu galérasses il/elle galérât nous galérassions vous galérassiez ils/elles galérassent Subjonctif passé j' aie galéré tu aies galéré il/elle ait galéré nous ayons galéré vous ayez galéré ils/elles aient galéré Subjonctif plus-que-parfait j' eusse galéré tu eusses galéré il/elle eût galéré nous eussions galéré vous eussiez galéré ils/elles eussent galéré Conditionnel présent je galérerais tu galérerais il/elle galérerait nous galérerions vous galéreriez ils/elles galéreraient Conditionnel passé j' aurais galéré tu aurais galéré il/elle aurait galéré nous aurions galéré vous auriez galéré ils/elles auraient galéré Impératif tu galère nous galérons vous galérez
ROHAN2 WORLD 1-120 TR TİPİ OFFICIAL YOHARA, BALATHOR VE AMON! 80. GÜNÜNDE! +10.000 ONLİNE! HİLE VE BOT %100 ENGELLİ HEMEN TIKLA! Galérer Conjugation - Fransızca fransızca fiil çekimleri - galérer fiilinin fransızca çekimi - galérer fiilini fransızca çekimle Indicatif présent je galère tu galères il/elle galère nous galérons vous galérez ils/elles galèrent Indicatif imparfait je galérais tu galérais il/elle galérait nous galérions vous galériez ils/elles galéraient Indicatif passé simple je galérai tu galéras il/elle galéra nous galérâmes vous galérâtes ils/elles galérèrent Indicatif passé composé j' ai galéré tu as galéré il/elle a galéré nous avons galéré vous avez galéré ils/elles ont galéré Indicatif plus-que-parfait j' avais galéré tu avais galéré il/elle avait galéré nous avions galéré vous aviez galéré ils/elles avaient galéré Indicatif passé antérieur j' eus galéré tu eus galéré il/elle eut galéré nous eûmes galéré vous eûtes galéré ils/elles eurent galéré Indicatif futur je galérerai tu galéreras il/elle galérera nous galérerons vous galérerez ils/elles galéreront Indicatif futur antérieur j' aurai galéré tu auras galéré il/elle aura galéré nous aurons galéré vous aurez galéré ils/elles auront galéré Subjonctif présent je galère tu galères il/elle galère nous galérions vous galériez ils/elles galèrent Subjonctif imparfait je galérasse tu galérasses il/elle galérât nous galérassions vous galérassiez ils/elles galérassent Subjonctif passé j' aie galéré tu aies galéré il/elle ait galéré nous ayons galéré vous ayez galéré ils/elles aient galéré Subjonctif plus-que-parfait j' eusse galéré tu eusses galéré il/elle eût galéré nous eussions galéré vous eussiez galéré ils/elles eussent galéré Conditionnel présent je galérerais tu galérerais il/elle galérerait nous galérerions vous galéreriez ils/elles galéreraient Conditionnel passé j' aurais galéré tu aurais galéré il/elle aurait galéré nous aurions galéré vous auriez galéré ils/elles auraient galéré Impératif tu galère nous galérons vous galérez