HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
bu şey degilmi yaaaaaaa 4kya bana marty sama 5.7 diye keklemeye çalışan
Adammmkardeşim bu işin piiri
Teşekkür ederimEline sağlık, başarılı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Electronla alakalı görüşünüzü anlıyorum ve bu konuda genellikle performans, kaynak kullanımı ve uygulama boyutu ile ilgili sanırım. Ama gelişim süreci çok daha hızlı, modern özellikler kullanabiliyorum ve kendi içerisinde optimizasyonları da kullanabildiğim için tercih ettim.Eline sağlık. Electron'un bu iş için uygun olmaması dışında herşey harika gözüküyor.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 720
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 44
- Anket
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 835
