HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ağlama duvarı az ilerde :dla bi kernel yapıyon ne konuşuyon sen![]()
kerneli geçmek 1 sys + 1 dll tek marifetin dll fixlemek zaten derleme alınıyor onları geçtim yani bide çok iyi koruma yapıyormuş gibi triplere girmen .D bağırtıyor
Madem o kadar basit, bi bypass gelir mi reyiz. Gözümüz şenlensin.la bi kernel yapıyon ne konuşuyon sen![]()
kerneli geçmek 1 sys + 1 dll tek marifetin dll fixlemek zaten derleme alınıyor onları geçtim yani bide çok iyi koruma yapıyormuş gibi triplere girmen .D bağırtıyor
niye bedava verim bi slk benmiyim ki rascalla ilgilenmiyorum zaten 2 tane serveri var ilgilenirsemde atmam kimseyeMadem o kadar basit, bi bypass gelir mi reyiz. Gözümüz şenlensin.
kanka sen bi ban yede rascaldan bi ban kaldırma videosu atsana ya bize bi bakalım nası yapıyomuşsun bypass atıyomuşsun , ucube gibi yorumlar atma senin için basitse bunu buraya yansıtmana gerek yok ki bedava değil sen bana bi rascall bypass yap mtcnin source verdigi fiyattan alıcam ben senden sözniye bedava verim bi slk benmiyim ki rascalla ilgilenmiyorum zaten 2 tane serveri var ilgilenirsemde atmam kimseye
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
Metin2 Hile İstek
X86 - RASCAL AC İÇİN MULTİ CLİENT İSTEĞİ
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 127
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 157
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 617
