HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Eline sağlık başarılar dilerim.
dsaasddasasdasdasdadsadsasdasdSelam dostlarım , basit bir "DLL Injector" ü yaptım. Sizinle paylaşmak istedim.
Kullanımı oldukça basit ;
Enjektörü "Yönetici" olarak çalıştırın.
Ekli dosyayı görüntüle 121831
"Yenile" butonuna tıklayın ve uygulama seçin (Görev yöneticisindeki ismi) . Ben CS 1.6 (hl.exe) seçtim.
Ekli dosyayı görüntüle 121832
Uygulamayı seçtikten sonra "Gözat" butonuna tıklayın ve kullanacağınız DLL dosyasını seçin. Ardından "DLL Enjekte et" butonuna tıklayın.
Ekli dosyayı görüntüle 121833
-Tarama sonuçlarında virüs çıkıyor . Kullanmak size kalmış.
-Enjektör kullanımından doğabilecek sorunlar (oyunda ban , uygulamada bozulma vs) kullanan kişi sorumluluğundadır
- Uygulama seçerken donma sorunu fix
- Uzun süre kullanımda donma sorunu fix
- Çince DLL çalıştırırken dil değişmesi sorunu fix
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 68
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 167
