HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Metin2 üzerinde çalışıyorum ve birkaç aydır öğrenmeye çalışıyorum. Kendim Client ve Server'ımı oluşturmadan önce hazır bir VHD kullanıyordum. Artık kendi Client ve Server'ımı build etmek istiyorum. Server'ı FreeBSD yerine Windows üzerinde çalıştırmak istiyorum. Çağlayım ve meraklıyım, öğrenmek istiyorum. Bu konuda yardımcı olacak hocalarıma ihtiyacım var. Nereden ve nasıl başlamalıyım? YouTube'dan ve forumlardan araştırmalar yapmaya başladım, ancak biraz kafa karıştırıcı. Bir yol gösterene ihtiyacım var yardımcı olabilir misiniz bu kodu da?
