HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar
2.Clienti açınca İlk client tamamen donuyor böyle sorun ilk başta yoktu debug modda denedim fakat her hangi bir sorun gözükmüyor bu konuda
ve sadece 2.clientle sınırlı değil başka exe açınca client donuyor sürekli bu şekilde örnek löle girsem yine client donuyor ve tüm oyuncular bu problemi yaşıyor ve ctrl alt delete yapıp tekrar oyuna baktığımda client yine donmuş oluyor 3 4 gündür bunu çözemedim yardımcı olabilecek varsa çok mutlu olurum ne yapmam gerekiyor nasıl bir yol izleyeceğim bilemedim directx sürümü güncelliyim dedim d3d8.dll dosyalarıyla deniyorum sorun birinde düzeliyor fakat bu defa diğer oyuncular o d3d8.dll dosyalarıyla giriş yapamıyorlar desteklemiyor pc leri ne yapamamı önerirsiniz
2.Clienti açınca İlk client tamamen donuyor böyle sorun ilk başta yoktu debug modda denedim fakat her hangi bir sorun gözükmüyor bu konuda
ve sadece 2.clientle sınırlı değil başka exe açınca client donuyor sürekli bu şekilde örnek löle girsem yine client donuyor ve tüm oyuncular bu problemi yaşıyor ve ctrl alt delete yapıp tekrar oyuna baktığımda client yine donmuş oluyor 3 4 gündür bunu çözemedim yardımcı olabilecek varsa çok mutlu olurum ne yapmam gerekiyor nasıl bir yol izleyeceğim bilemedim directx sürümü güncelliyim dedim d3d8.dll dosyalarıyla deniyorum sorun birinde düzeliyor fakat bu defa diğer oyuncular o d3d8.dll dosyalarıyla giriş yapamıyorlar desteklemiyor pc leri ne yapamamı önerirsiniz
