- Katılım
- 15 Şub 2014
- Konular
- 686
- Mesajlar
- 3,348
- Reaksiyon Skoru
- 1,208
- Altın Konu
- 0
- Başarım Puanı
- 307
- TM Yaşı
- 10 Yıl 10 Ay 3 Gün
- Online Süresi
- 4d 50m
- MmoLira
- 1,560
- DevLira
- 0
RisaMt2 Orta Emek Kalıcı Sunucu - Bireysel Farm Alanları - WON EP TL Ödüllü Etkinlikler HEMEN TIKLA!
GTA 2'nin yapımcısı Colin Macdonald, oyunun tarihi ile ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı. Macdonald'a göre ekipteki kimse, GTA'nın başarılı olacağına inanmamıştı. Daha da önemlisi GTA ilk düşünüldüğünde plan ne hırsızlık, ne suçmuş; tek amaç bir dinozor olarak binaları yıkmakmış...
21 Ekim 1997 tarihi, video oyun dünyası için yeni bir dönemin başlamasını sağladı. Zira bu tarihte, bugün milyonlarca satan Grand Theft Auto serisinin (GTA) ilk oyunu piyasaya sürüldü. Ancak o dönemler DMA Design (şimdiki Rockstar North) isimli ekip tarafından geliştirilen ve ASC Games tarafından piyasaya sürülen oyunun bugünlere gelebileceğine kimse inanmamış gibi görünüyor.
1999 yılında yayınlanan GTA 2'nin yapımcılığını üstlenen Colin Macdonald, verdiği bir röportajda dikkat çeken açıklamalar yaptı. Yapılan açıklamalar, tam anlamıyla itiraf niteliğindeydi. Gelin hep birlikte, Macdonald'ın GTA ile ilgili yaptığı açıklamalara bakalım.
GTA yapımcısına göre oyun, ilk dönemlerinde hırsızlığın, arabaların ve hatta insanların olmadığı bir yapıya sahipti. Geliştirme aşamasındaki oyunda bir dinozorun yönetildiğini anlatan Macdonald, oyundaki amacın bu dinozorla binaları yıkmak olduğunu ifade ediyor. Bugün geldiğimiz noktada ise bambaşka konulara odaklanan bir oyun görüyoruz...
*GTA 1, kuş bakışı kamera açısına sahipti ve yukarıda gördüğünüz gibi basit bir yapısı vardı.
Colin Macdonald tarafından yapılan açıklamaya göre DMA Design, o yıllarda yalnızca personelin katıldığı bir anket yapmıştı. Bu ankete göre "başarılı olamama ihtimali en yüksek olan oyun" Grand Theft Auto'ydu. Bunun nedenlerini anlatan yapımcı, oyunun buglarla dolu olduğunu, sadece birkaç dakika kesintisiz oynanabildiğini ifade ediyor. GTA 1, çöküp duran ve dikiş tutmayan bir yapıya sahipmiş.
21 Ekim 1997 tarihi, video oyun dünyası için yeni bir dönemin başlamasını sağladı. Zira bu tarihte, bugün milyonlarca satan Grand Theft Auto serisinin (GTA) ilk oyunu piyasaya sürüldü. Ancak o dönemler DMA Design (şimdiki Rockstar North) isimli ekip tarafından geliştirilen ve ASC Games tarafından piyasaya sürülen oyunun bugünlere gelebileceğine kimse inanmamış gibi görünüyor.
1999 yılında yayınlanan GTA 2'nin yapımcılığını üstlenen Colin Macdonald, verdiği bir röportajda dikkat çeken açıklamalar yaptı. Yapılan açıklamalar, tam anlamıyla itiraf niteliğindeydi. Gelin hep birlikte, Macdonald'ın GTA ile ilgili yaptığı açıklamalara bakalım.
GTA, dinozor olup binaları yıktığımız bir oyun olacakmış...
GTA yapımcısına göre oyun, ilk dönemlerinde hırsızlığın, arabaların ve hatta insanların olmadığı bir yapıya sahipti. Geliştirme aşamasındaki oyunda bir dinozorun yönetildiğini anlatan Macdonald, oyundaki amacın bu dinozorla binaları yıkmak olduğunu ifade ediyor. Bugün geldiğimiz noktada ise bambaşka konulara odaklanan bir oyun görüyoruz...
DMA Design, GTA'nın başarılı olacağına ihtimal vermemiş!
*GTA 1, kuş bakışı kamera açısına sahipti ve yukarıda gördüğünüz gibi basit bir yapısı vardı.
Colin Macdonald tarafından yapılan açıklamaya göre DMA Design, o yıllarda yalnızca personelin katıldığı bir anket yapmıştı. Bu ankete göre "başarılı olamama ihtimali en yüksek olan oyun" Grand Theft Auto'ydu. Bunun nedenlerini anlatan yapımcı, oyunun buglarla dolu olduğunu, sadece birkaç dakika kesintisiz oynanabildiğini ifade ediyor. GTA 1, çöküp duran ve dikiş tutmayan bir yapıya sahipmiş.