HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sizce SUV olarak captiva alınır mı? iç hacimi biraz dar gibi geldi ama hiç binip görme deneyelimleme fırsatım olmadı, binen arkadaşlar ne düşünüyor? 4 kişi rahat rahat sığar mı yoksa iç hacimden dolayı rahatsızlıklar yaşar mı? Chevrolet biraz gözümü korkutuyor ama yedek parça konusunda fikriniz nedir? Opel ile aynı parçalar birebir uyuşuyor mu yoksa sıkıntı olduğu zamanlar oluyor mu
