noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

2.png
15.png
14.png
13.png
12.png
11.png
10.png
18.png
19.png
20.png
21.png
22.png
23.png
24.png
26.png
25.png
27.png
28.png
29.png
3.png
30.png
31.png
32.png
33.png
34.png
35.png
36.png
37.png
38.png


4.png
39.png
7.png
6.png
5.png
8.png

9.png

16.png





dd.png
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

How can you sleep at night? You have published files of a lot of people without even asking most of people's consent. I condemn you. You are the worthless person, you hurt and publish a lot people's work and time for what? Such a pathetic person you are. I hope you came across with the same thing in the future. I hope your files or your work will be published and you can understand the people you hurt. In our tradition, we have saying such as: People does not leave the world before they live what they have made live for people.
Sende sinir olduğum nokta ne biliyor musun? İlk önce ortalığı karıştırıyorsun sonra saf iyi çocuk ayaklarına bürünüyorsun. Senin art niyetin buraya ilk başta yorum yazmandan belli ki bu filesın ilk game mysqlini warez eden de sensin. Başkalarına iş yapacağım diyip dosyaları çekip, çalıp paylaşan birisin sonra gelip etikten ahlaktan bahsediyorsun. Benim seninle hiçbir zaman problemim olmadı sen problemin kendisisin zaten. Psikolojinin cidden bozuk olduğunu düşünüyorum umarım bir gün normal biri olabilirsin. Ayrıca ben bu dosyalar için üzülmüyorum hem bu güncelleme almamış hali hem de sorunlu hali. Daha önceki yorumlarımda da bahsettiğim gibi mükemmel dosyalar değil ve 2019 2020 arasında uğraştığım dosyalar yani eski. Benim tek üzüldüğüm kısım arkadaşımın da çok emeği vardı o ziyan oldu ve dediğin gibi daha iyisini her zaman yaparım ki yaptım da :)
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst