HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
https://forum.turkmmo.com/konu/3830736-mysql-guild-sorunu/#post-21197645 Bu konuda yardımınız çok dokunmuştu bana, şu an navicattan lonca ismini 24 haneli yapabiliyorum ama oyun içerisinde 12 hane gözüküyor örnek olarak mysql'da [KL]BizBurdayız yapıyorum oyunda [KL]BizBurda olarak gözüküyor bunu nasıl çözebilirim bilenler yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkür ederim
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
+ packet.hLength.h dosyası içinde olması lazım lonca isim sınırı 12 yazıyordur onu yükselt ve dene bakalım
