Reklam vermek için [email protected]

League Of Legends - 12.1 Yama Notları

hasanmacit™

B I N G I L D A K / hasanmacit™
TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
TM Üye
Katılım
14 Eki 2021
Konular
276
Mesajlar
1,311
Reaksiyon Skoru
1,341
Altın Konu
5
Başarım Puanı
222
TM Yaşı
1 Yıl 1 Ay 13 Gün
Online Süresi
128d 3h 6m
MmoLira
1,858
DevLira
30
Takipçiler
12

LordMt2 | 1-127 Level ve Bol Dönüşümlü Yapısı ile 02 Aralık Cuma Günü Saat 20:00’da Açılıyor. Sende Bu Heyecana Ortak Ol !

Yamada Öne Çıkanlar​


Ağaç Ata Gnar ve Ağaç Ata Rek'Sai 6 Ocak 2022 tarihinde çıkıyor.

Şampiyonlar​


Diana​

Pasifin YG oranı ve canavarlara yönelik hasar oranı arttı.
Önceki aylarda yaptığımız değişikliklerden beri birçok oyuncu, bariz güçsüz olmasına rağmen Diana'yı ormanda oynamaktan hoşlanıyor. Bu roldeki gücünü biraz arttırıyor ve aynı zamanda orta koridorda da faydalanabileceği ufak bir güçlendirme getiriyoruz.

image
Pasif - Gümüşay Bıçağı​

YG ORANI %40 ⇒ %50
CANAVAR HASAR ORANI %250 ⇒ %300


Gangplank​

Q'nun mana bedeli ve bekleme süresi azaldı.
Gangplank'in Çakaralmaz yeteneği, Hortlağın Pençesi zayıflatıldığından beri koridorda eskisi kadar güçlü değil. Dolayısıyla onu daha sık kullanabilmesini sağlıyoruz.

image
Q - Çakaralmaz​

MANA BEDELİ 60/55/50/45/40 ⇒ 55/50/45/40/35
BEKLEME SÜRESİ 5 saniye ⇒ 4,5 saniye


Rek'Sai​

Yüzeyde kullanılan E'nin hasarı ayarlandı. Gömülü E'nin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde arttı.
Rek'Sai, üst düzey oyunlarda özellikle de ilk olarak E'sini yükselttiğinde fazla güçlü. Bunu hedefe koyuyor ve normal Q dizilimleri büyük ölçüde değişmiyor. (Bir hatırlatma olarak E - Hiddetli Isırık'ın hasarı azami öfke yüküne ulaşıldığında iki katına çıkıp gerçek hasara dönüşüyor.)

image
E - Hiddetli Isırık​

FİZİKSEL HASAR 50/60/70/80/90 (+%85 İlave SG) ⇒ 55/60/65/70/75 (+%85 İlave SG)

image
E - Tünel Kaz​

BEKLEME SÜRESİ 26/23/20/17/14 saniye ⇒ 26/24/22/20/18 saniye


Sona​

Zırh büyümesi azaldı. E'nin bekleme süresi arttı.
Sona üst düzey oyunlarda fazla iyi bir performansa sahip ve Başmelek Asası sezon öncesinde değiştirildiğinden beri diğer düzeylerde de biraz sınırları zorlar oldu. Dayanıklılığını ve yetenek kullanma sıklığını azaltarak onu biraz zayıflatıyoruz.

Taban nitelikler​

ZIRH BÜYÜME ORANI 3,3 ⇒ 3

image
E - Sürat Şarkısı​

BEKLEME SÜRESİ 12 saniye ⇒ 14 saniye

Eşyalar​


Kararma​

Kararma genel olarak zayıf olsa da Sezon Öncesi Dönem öncesinde en güçlü ihtişamlı zırh deşme eşyasıydı. 11.23'te onu güçlendirirken biraz aşırıya kaçtık, dolayısıyla değişiklikleri kısmen geri alıyoruz. Bunlar aynı zamanda Ornn'un şaheser eşyası Semavi Dizilim için de geçerli.
BATMAZ AY BEKLEME SÜRESİ (YAKIN DÖVÜŞÇÜ) 6 saniye ⇒ 8 saniye

Doğanın Kudreti​

Doğanın Kudreti'nden faydalanmak, yük süresinden dolayı biraz fazla zor. Ayrıca aynı sınıftaki Ruh Gömleği eşyasından bir tık daha zayıf. Doğal olarak onu yüksek miktarda büyü direncine ihtiyacınız olduğunda alabileceğiniz birincil eşya haline getirmek için kudretli değişikliklere gidiyoruz.
SOĞURMA YÜKÜ SÜRESİ 5 saniye ⇒ 7 saniye
DAĞILIM'IN BÜYÜ HASARI AZALTMASI %20 ⇒ %25

Ölümsüz Kalkanyay​

Ölümsüz Kalkanyay bazı nişancı ve dövüşçüleri biraz fazla... ölümsüz hale getirdi. Getirdiğimiz zayıflatmayla birlikte artık diğer ihtişamlı nişancı eşyaları yerine onu tercih ettiğinizde daha fazla şeyden ödün vermeniz gerekecek. Ornn'un şaheser eşyası Kan Koruması artık 65 SG'ye ve aynı Can Simidi değişikliklerine sahip.
SALDIRI GÜCÜ 55 ⇒ 50
CAN SİMİDİ KALKANI Seviyeye bağlı olarak 300-800 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 275-650

Aklın Sonu​

Aklın Sonu, saldırı hızından faydalanan şampiyonların erken safhalarda kullanabilecekleri bir savunma ve saldırı eşyası olarak epey güçlü. Ancak zamanla hasar vermeye yönelik bir eşya olduğunu düşünürsek, tarifi ve nitelikleri alınan büyü hasarını çok erken ve çok fazla azaltıyor.
TARİF Ocakbağlı Baltası + Negatron Pelerini + Uzun Kılıç + 750 Altın ⇒ Ocakbağlı Baltası + Büyüsavar Pelerin + Kazma + 675 Altın (toplam bedeli değişmedi)
BÜYÜ DİRENCİ 50 ⇒ 40

Sihirdar Büyüleri​


Işınlan​

League of Legends bir takım oyunu olsa da bu durum genellikle aşamalar halinde ilerliyor. Yani oyun ilerledikçe takımınızla daha fazla etkileşime giriyorsunuz. Koridor safhası size bireysel becerilerinizi sergileme şansı sunuyor ancak işlerin fazla tahmin edilebilir hale gelmemesi için dışarıdan da biraz etkilenmeye ihtiyacı var. Tabii şu anda bu etkileşimler fazla erken ve fazla sık gerçekleşiyor. Bunun en göze çarpan örneklerinden biri de alt koridordaki Işınlan savaşları. Ve bu yalnızca alt koridorlar için kötü bir durum teşkil etmiyor. Üst ve orta koridor oyuncuları da aynı şekilde koridor becerilerini sergileme fırsatından mahrum kalıyor. Şu anda alt koridorun sonucu çoğu zaman dışarıdan gelen etkileşimlerle belirleniyormuş gibi bir gözlemimiz var. Orta ve üst koridorun sonucuysa, kendi koridorlarında neler yaptıklarına göre değil onların alt koridordaki etkilerine göre belirleniyor.

Işınlan pek çok diğer sihirdar büyüsünü oyun dışı bırakıyor çünkü doğru şekilde kullanıldığında hem güvenlik hem de yüksek oyun etkisi sağlıyor. Şu anda onu hem kendi koridorunuza çabucak dönmek hem de diğer koridorlara yardım etmek için kullanabiliyorsunuz. Oyuna biraz daha denge getirmek için büyüyü yeniden tasarlayarak erken safhalardaki saldırıya yönelik yönünü biraz törpülüyor ve daha sonra onu yükselterek oyunun orta ve ileri safhalarındaki heyecanlı ve oyunu etkileyen yönünü koruyoruz.
GÜNCELLENDİIŞINLAN BEKLEME SÜRESİ Seviyeye bağlı olarak 420-210 saniye ⇒ Tüm seviyelerde 360 saniye
YENİDİZGİNSİZ IŞINLANMA Işınlan yalnızca dost kuleler üstünde kullanılabilir. 14. dakikada kule barikatları düştüğünde Işınlan, Dizginsiz Işınlanma'ya dönüşür. Bu büyü, dost kuleler, minyonlar, totemler ve bazı dost yapılar üstünde kullanılabilir (2021 Sezonu Işınlan'ıyla aynı).
YENİDİZGİNSİZ IŞINLANMA BEKLEME SÜRESİ 240 saniye

2022 Dereceli Sezonu​

Dereceli Sezon Başlangıcı ve 1. Mevsim​

Sihirdar Vadisi Dereceli 2022 Sezonu 7 Ocak 2022, Cuma günü başlıyor! Sezonun sizin bölgenizde ne zaman başlayacağını öğrenmek için aşağıdaki tabloya göz atın. Tüm dereceli hesaplara ilk yerleştirmeler için 5 aşamadan oluşan hafif bir sıfırlama getirilecek (örneğin Altın I'deki bir oyuncu Gümüş II'den başlayacak).

*Çin için sezon başlangıç günü ve saati değşebilir.
Bölge ve Yerel Büyük ŞehirYerel SaatTürkiye Saati
OC1 (Avustralya/Sidney)7 Ocak, 04.00 AEDT6 Ocak, 20.00 TSİ
JP1 (Asya/Tokyo)7 Ocak, 04.00 JST6 Ocak, 22.00 TSİ
KR (Asya/Seul)7 Ocak, 04.00 KST6 Ocak, 22.00 TSİ
CN (Asya/Şanghay)6 Ocak, 06.00 CST*5 Ocak, 13.00 TSİ
PH (Asya/Manila)7 Ocak, 04.00 PHST6 Ocak, 23.00 TSİ
SG (Asya/Singapur)7 Ocak, 04.00 SGT6 Ocak, 23.00 TSİ
TW (Asya/Taipei)7 Ocak, 04.00 CST6 Ocak, 23.00 TSİ
TH (Asya/Bangkok)7 Ocak, 04.00 ICT7 Ocak, 00.00 TSİ
VN (Asya/Ho Chi Minh Kenti)7 Ocak, 04.00 ICT7 Ocak, 00.00 TSİ
RU (Avrupa/Moskova)7 Ocak, 04.00 MSK8 Ocak, 04.00 TSİ
TR1 (Avrupa/İstanbul)7 Ocak, 04.00 TSİ7 Ocak, 04.00 TSİ
EUN1 (Avrupa/Varşova)7 Ocak, 04.00 CET7 Ocak, 06.00 TSİ
EUW1 (Avrupa/Londra)7 Ocak, 04.00 GMT7 Ocak, 07.00 TSİ
BR1 (Amerika/Sao Paulo)7 Ocak, 04.00 BRT8 Ocak, 10.00 TSİ
LA2 (Amerika/Buenos Aires)7 Ocak, 04.00 ART8 Ocak, 10.00 TSİ
LA1 (Amerika/Meksiko)7 Ocak, 04.00 CST7 Ocak, 13.00 TSİ
NA1 (Amerika/Los Angeles)7 Ocak, 04.00 PST7 Ocak, 15.00 TSİ
Ayrıca bu, Sihirdar Vadisi 1. Dereceli Mevsimi'nin başlangıcı olacak. 1. Mevsim'e özel ödüller şöyle:
  • Vex Sihirdar Simgesi
  • Vex İfadeleri
  • Vex Kalıcı Şampiyon
  • 1. Seri Ebedi Kapsülü
Dereceli sezonlar ve mevsimleri hakkında ayrıntılı bilgi için Oyuncu Destek sayfasına göz atın.

Zirve Aşamalardaki Erime Değişiklikleri​

2022 Sezonu'nda zirve aşamalarındaki (Ustalık, Üstatlık ve Şampiyonluk) erime kurallarını değiştiriyoruz. Bu değişikliklerle birlikte yanlış yerleştirmeleri düzeltmeyi ve eşleştirme deneyimini iyileştirmeyi hedefliyoruz. (Bunların yalnızca zirve aşamaları için geçerli olduğunu unutmayın. Elmas Aşaması'ndaki erime kuralları bu sezon değişmiyor.)
GÜNCELLENDİZİRVEDEKİ OYUNCULARIN BİRİKTİREBİLECEĞİ GÜN SAYISI 10 ⇒ 14
GÜNCELLENDİERİME HIZI Her gün 250 LP ⇒ Her gün 75 LP
GÜNCELLENDİZİRVEDEKİ OYUNCULARIN ERİME SONRASI DÜŞEBİLECEĞİ EN DÜŞÜK AŞAMA Elmas I ⇒ Elmas II
Yerleştirme oyunları ve erime hakkında ayrıntılı bilgi için Oyuncu Destek sayfasına göz atın.

Görsel Güncellemeler​



Bu yılın ilerleyen aylarında gelecek yeni İddialar özelliği için zemin hazırlıyoruz. Bu yamadan itibaren dereceli kimliğinizde ve oyun lobilerinde bazı görsel güncellemeler göreceksiniz.
  • YENİDereceli zırhları, dereceli armalarına dönüştü! Derecenizin yeni görünümüne profilinizden, dereceli sayfanızdan, oyun lobilerinden ve arkadaş listenizden göz atabilirsiniz.
  • YENİDereceli armaları artık ~*sihirli*~ efektlere sahip! Yaşasın!
  • GÜNCELLENDİYükleme ekranı çerçeveleri, yeni dereceli armalarıyla uyumlu olacak şekilde güncellendi.
  • GÜNCELLENDİOyun lobisi arayüzünün bazı bölümleri daha net olacak şekilde yeniden düzenlendi.

Ocak İlahı Clash'i​

2022 Dereceli Sezonu'nun başlangıcını kutlamak için özel Ocak İlahı temalı ödüller içeren özel Ocak İlahı Clash Turnuvası'nı düzenliyoruz.
  • 3 Kupa
  • 3 Sancak
  • 5 Takım Logosu
Ocak İlahı Clash'i yalnızca bir hafta sonu sürecek. Takım kurma aşaması 10 Ocak'ta başlayacak ve maçlar 15-16 Ocak'ta oynanacak. Ocak İlahı Clash'i normal Clash sezonunun bir parçası değil. Hâlâ Ocak İlahı temalı ödülleri kazanabileceksiniz ama Clash ZP yolunuz etkilenmeyecek.

2022 Sezonu'nun ZP yolunuzu etkileyecek ilk Clash turnuvasıysa 12.4 Yaması'nda düzenlenecek!

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri​

  • GÜNCELLENDİDavranış Sistemleri: Bilerek besleyen oyuncuları tespit eden sistem, daha fazla değişkeni hesaba katacak şekilde iyileştirildi ve bu yamada tüm sunuculara geliyor.
  • YENİHarita Hedefi Ödülleri: Etkin ödüllere sahip hedefler, artık ödül durumunu yansıtan farklı can göstergelerine sahip.
  • Kled'in zaman zaman yanlış miktarda canla yeniden doğmasına yol açan hata giderildi.
  • Kled'in bineğinden inerken veya inmeden hemen önce, hedef alınamaz olmasına rağmen atışlardan isabet alabilmesine yol açan hata giderildi.
  • W - Yordle Kapanı veya E - 90 Kalibrelik Ağ yetenekleriyle işaretlenen rakiplere saldırmak, artık Caitlyn'e Pasif - Tam Kafadan yükü kazandırmıyor.
  • Caitlyn'in E - 90 Kalibrelik Ağ kullanımı sırasında zaman zaman Tam Kafadan hedefini değiştirebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Bir şampiyonun aynı anda hem W - Yordle Kapanı yeteneğine hem de E - 90 Kalibrelik Ağ yeteneğine yakalanması durumunda Caitlyn'in ilave Tam Kafadan menzili kazanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Aksiyom Akımı'nın ulti bekleme süresinde azalma sağlayan pasifi artık Mükemmel Avcı rünüyle doğru bir şekilde artıyor.
  • Ölümcül Tempo'nun azami yükteyken sağladığı ilave saldırı hızının zaman zaman şampiyonlar dışındaki hedeflerin üstünde korunmasına yol açan hata giderildi.
  • Bard'ın micinlerinin, Bard bir hexgeçitten geçtikten sonra hedef alınamaz hale gelmesi hatası giderildi.
  • Bard'ın R - Kader Birliği yeteneğinin Buzul Takviyesi'yle doğru bir şekilde etkileşime girmemesine yol açan hata giderildi.
  • Gözcü Totemtaşı ve Nöbetçi Totemtaşı'nın ipuçları artık yerleştirilen mevcut totem sayısını doğru gösteriyor.
  • Vi'ın Pasif - Patlama Kalkanı yeteneği artık tüm yapıların üstünde tetikleniyor.
  • Kindred'ın R - Kuzunun Şefkati yeteneğinin şampiyonları olması gerekenden daha fazla iyileştirmesine yol açan hata giderildi.
  • Lucian susturulduğunda normal saldırılarının Pasif - Işık Silahşoru etkilerine sahip olmamasına yol açan hata giderildi.
  • Pantheon'un Q - Meteor Mızrağı basıp çekme kullanımı sırasında engellenmişse, yeteneğin tam bekleme süresine girmesine yol açan hata giderildi.
  • Pantheon'un Q - Meteor Mızrağı yeteneğinin menzil göstergesi düzeltildi ve artık basıp çekme ve basılı tutma kullanımları arasında değişiyor.
  • Sylas'ın Lux'tan çaldığı R - Son Parıltı ve Miss Fortune'dan çaldığı R - Mermi Manyağı yetenekleriyle etkileşimleri düzeltildi.
  • Vex art arda R - Gölge Akını kullanırken katledilirse, yeteneğin bekleme süresinin sıfırlanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Talon'un Q - Noxus Diplomasisi yeteneğinin zaman zaman hedef alınamaz haldeki rakip şampiyonlara isabet etmesine yol açan hata giderildi.
  • Skarner'ın Kristal Zehir işaretini E - Parçacık yeteneğiyle tüketmek artık doğru miktarda hasar veriyor.
  • Heimerdinger'ın Q - H-28G Evrim Tareti yeteneğinin devre dışı kalma sesi birden fazla kostümünde düzeltildi.
  • Heimerdinger'ın E - CH-2 Elektron Bombası yeteneğinin patlama sesleri artık bir rakibe isabet ettikten sonra birden fazla kez oynatılmıyor.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler​

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz:

Ağaç Ata Gnar​


Ağaç Ata Rek'Sai​

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:

Ağaç Ata Gnar​


Ağaç Ata Rek'Sai​

 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst