Reklam vermek için [email protected]

Metaverse: Virtuali-tee gerçeğe dönüştür

Canberk L

Level 1
Üye
Katılım
8 Ara 2021
Konular
3
Mesajlar
3
Reaksiyon Skoru
0
Altın Konu
0
Başarım Puanı
8
TM Yaşı
1 Ay 15 Gün
Online Süresi
7h 12m
MmoLira
17
DevLira
0
Takipçiler
0

Nileya2 ortaokul /kolay emek Global bir sunucudur, PvP ve PvM içeriği kapsamlıdır, özel kostümler ve diğer özellikler sunucuyu ayırt eder Hemen tıkla, aramıza katıl!

40 milyar dolardan fazla olduğu tahmin edilen Roblox, yeni çağın ekolojisini yaratıyor

Roblox, öğrencilerin yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini serbest bırakmalarını sağlamak amacıyla 2004 yılında Roblox'u kuran David Baszuki ve Eric Kassel tarafından yazılan bir fizik simülasyon laboratuvarı olan Interactive Physics'ten ilham almıştır. Roblox, Ready Player One filmindeki meta veri deposuna benzer şekilde, kullanıcıların istedikleri zaman oynaması, öğrenmesi, iletişim kurması, keşfetmesi ve oluşturması için 3 boyutlu sanal bir platform olarak tasarlanmıştır. Roblox, oyuncuların kendi sanal dünyalarını yaratmalarına, kendi oyunlarını yaratmalarına ve hayal güçlerinin izin verdiği kadar ileri gitmelerine izin veriyor.

Roblox Devam Eden Reklam Kreatif Harcamalarından 894 Milyon Dolar Elde Etti


yyz01.jpeg

Kaynak: SocialPeta. Üçüncü taraf Android uygulama mağazası verileri, indirme ve gelir verilerine dahil değildir​

Ayrıca Roblox, reklam pazarında da iyi performans gösterdi. Roblox, SocialPeta‘ya (dünyanın önde gelen pazarlama veri platformu) göre Temmuz 2014’ten beri, toplam 2.600 günden fazla reklam süresi, 215.000’den fazla reklam öğesi ve günde ortalama 80 reklam öğesiyle reklam veriyor. Şirket, reklamları ağırlıklı olarak AdMob’da yayınladı ve AdMob’daki reklam öğeleri, toplam reklam öğelerinin %45’ini oluşturuyordu.. Reklam öğelerinin çoğu ABD’de barındırıldı ve toplam reklam öğelerinin% 30’unu oluşturuyordu, geri kalan % İngiltere ve Kanada .

Sanal dünyaları ve gerçekliği birbirine bağlamak - Roblox'un göstermeye çalıştığı şeylerden biri
Meta veri deposunu oluşturmak için en önemli 4 şey vardır: araçlar, kullanıcı tarafından oluşturulan içerik, sosyal iletişim ve ekonomik sistem. Roblox durumunda, oyunlar sosyal iletişimin araçları ve taşıyıcılarıdır, kullanıcı tarafından oluşturulan içerik Roblox Studio geliştiricileri için bir forumdur ve ekonomik sistem sanal elektronik para birimi Robux'a dayanmaktadır.
Bunların hepsi, insanların gerçek dünyadan Roblox'a her türlü şeyi kopyalamasına izin vererek meta veri tabanı ile gerçek dünya arasındaki boşluğu kapatma girişimidir. Bunu zaten sıcak Roblox reklamlarından da görebiliriz.

1. Kaykay severler olarak gelin ve kendi Vans'ınızı yaratın



Bir kaykay sever olarak, oyunlarda zorlu hileleri korkusuzca deneyebilir, en sevdiğiniz kaykay ürünlerini giyebilir ve kendi kaykay Vans ayakkabı modelinizi yaratabilirsiniz.

2. Ünlü bir DJ'mişsiniz gibi sanal bir konser düzenleyin



Hatta kendi yazdığın şarkılarınızı çalarak DJ olabilir ve kendi konserinizi yapabilirsiniz.

3. Sanal ve fiziksel dünya arasındaki çizgiyi bulanıklaştırarak gerçek hayattan sahneleri yeniden yaratın



Gerçek dünyadan sanal dünyaya "Muscle Beach"i yeniden yaratın ve böylece en gerçek oyun deneyimine sahip olun

Yukarıda listelenen reklam öğeleri şüphesiz oyunla gerçek hayat arasındaki mesafeyi başarılı bir şekilde kısaltır ve oyunculara zengin ve farklı bir sanal dünyada heyecan verici bir deneyim sunar. Ancak bu, Roblox'un meta evrendeki reklam stratejisinin sadece küçük bir parçasıdır.

Kaynak: SocialPeta Marketing​
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst