Reklam vermek için [email protected]

Tek bir butona ses atama | Game sound

DorukZarslan

Profeyşınıl lider
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
TM Üye
Katılım
10 May 2015
Konular
183
Mesajlar
1,057
Reaksiyon Skoru
379
Altın Konu
8
Başarım Puanı
193
Yaş
27
MmoLira
905
DevLira
0
Takipçiler
7
example:
function sound(src) {
  this.sound = document.createElement("audio");
  this.sound.src = src;
  this.sound.setAttribute("preload", "auto");
  this.sound.setAttribute("controls", "none");
  this.sound.style.display = "none";
  document.body.appendChild(this.sound);
  this.play = function(){
    this.sound.play();
  }
  this.stop = function(){
    this.sound.pause();
  }
}

Yeni bir ses nesnesi oluşturmak için ses yapıcısını kullanın ve kırmızı kare bir engele çarptığında sesi çalın:Yeni bir ses nesnesi oluşturmak için ses yapıcısını kullanın ve kırmızı kare bir engele çarptığında sesi çalın:

example 2:
var myGamePiece;
var myObstacles = [];
var mySound;

function startGame() {
  myGamePiece = new component(30, 30, "red", 10, 120);
  mySound = new sound("bounce.mp3");
  myGameArea.start();
}

function updateGameArea() {
  var x, height, gap, minHeight, maxHeight, minGap, maxGap;
  for (i = 0; i < myObstacles.length; i += 1) {
    if (myGamePiece.crashWith(myObstacles[i])) {
      mySound.play();
      myGameArea.stop();
      return;
    }
  }

...

}

Başlangıç için,

example 3:
var myGamePiece;
var myObstacles = [];
var mySound;
var myMusic;

function startGame() {
  myGamePiece = new component(30, 30, "red", 10, 120);
  mySound = new sound("bounce.mp3");
  myMusic = new sound("gametheme.mp3");
  myMusic.play();
  myGameArea.start();
}
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst