Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Cevaplandı Sanii Switch Bot db build sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan llJ3Luell
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 781

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba dostlar.
https://forum.turkmmo.com/konu/3751321-server-tarafli-efsun-botu/
Bu konudaki Efsun botunu kurdum. game build ettim fakat db build ederken clientmanagerplayer.cpp dosyamın farklı olduğunu fark ettim. uyarlayarak sistemi eklemeye çalıştım fakat SWITCHBOT was not declared in this scope hatası alıyorum. Baya birşeyler denedim fakat çözümedim. Forumda bir arkadaş da aynı sorunla karşılaşıp kendi çözmüş ama çözümünü yazmamış. yardım edebilecek var mı?
 
Çözüm
Merhaba dostlar.
https://forum.turkmmo.com/konu/3751321-server-tarafli-efsun-botu/
Bu konudaki Efsun botunu kurdum. game build ettim fakat db build ederken clientmanagerplayer.cpp dosyamın farklı olduğunu fark ettim. uyarlayarak sistemi eklemeye çalıştım fakat SWITCHBOT was not declared in this scope hatası alıyorum. Baya birşeyler denedim fakat çözümedim. Forumda bir arkadaş da aynı sorunla karşılaşıp kendi çözmüş ama çözümünü yazmamış. yardım edebilecek var mı?
Düzgün eklediysen zaten onu görmesi gerekiyor eğer görmediğini düşünüyorsan common / length.h > enum EWindows'taki SWITCHBOT doğru şekilde eklenmişmi kontrol et. Bence sende o kısım ekli fakat definesini çekemediği için hata veriyor genede sen yukarıda dediğim...
Merhaba dostlar.
https://forum.turkmmo.com/konu/3751321-server-tarafli-efsun-botu/
Bu konudaki Efsun botunu kurdum. game build ettim fakat db build ederken clientmanagerplayer.cpp dosyamın farklı olduğunu fark ettim. uyarlayarak sistemi eklemeye çalıştım fakat SWITCHBOT was not declared in this scope hatası alıyorum. Baya birşeyler denedim fakat çözümedim. Forumda bir arkadaş da aynı sorunla karşılaşıp kendi çözmüş ama çözümünü yazmamış. yardım edebilecek var mı?
Düzgün eklediysen zaten onu görmesi gerekiyor eğer görmediğini düşünüyorsan common / length.h > enum EWindows'taki SWITCHBOT doğru şekilde eklenmişmi kontrol et. Bence sende o kısım ekli fakat definesini çekemediği için hata veriyor genede sen yukarıda dediğim gibi o kısmı kontrol et kolay gelsin
 
Çözüm

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst