Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Virtua Fighter 5

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cem_cemoli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 243

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hepimizin unutamadığı bazı anlar vardır; 2002 Dünya Kupası 3.lüğü, yılbaşında elinize çok istediğiniz bir oyunun geçmesi, WoW'un çıkmasını sabırla bekleyip sonunda amacımıza ulaştığımız gün...

Bu unutamadığımız anlar içinde mutlaka Tekken, MK ve Virtua Fighter serisi oynadığımız zamanlar da yer alır. Ve tabii ki bu oyunların çıkmasını beklediğimiz, çıldırmak üzere olduğumuz günlere son veren çıkış tarihleri de. İşte Virtua'nın yeni oyununu bekleyenlerin o çıldırmak üzere oldukları günler sona erdi ve herkes mutluluğa kavuştu. Bakalım bu mutluluk kendini hakkettiriyor mu?

5157.jpg


Acımak Yok

Eski Virtua oyunları Tekken ve MK için büyük bir rakipti. Zaten Tekken ve MK birbirlerine Fifa ve PES türü kin besleyen iki canavardı. Tekken ve MK'ye karşın Virtua serisi o kadar şiddet içermiyordu. Fakat serinin 5. oyununda gerek o enfes grafikler ve dövüş efektleri, gerekse ses bakımından iyice havaya girdiğimizden kendimizi kontrol edemeyip rakibe karşı saldırıya geçebiliriz arkadaşlar. Oyun da zaten hafiften bunu amaçlıyor, çünkü Eurosport'ta görenler bilir, TNA USA'i, yani kıyasıya bir Amerikan Dövüşünü, bu oyunda da bu acımasız güreşin benzetme hareketlerini yapıyoruz. Bu yüzden hafiften bir öfke ve rakibe saldırı içgüsüdü bana normal bir durum gibi geliyor. Sizce nasıl bilemem...

5154.jpg


Geniş Ortamlar Geniş Bir Bakış Açısı Yaratır

Karakter ve ring seçiminde ise yapımcı firma bizlere büyük bir rahatlık sağlamış; oldukça fazla ring ve karakter var. Oyun ömrünün de bu kadar iyi olmasının başlıca sebebi bu zaten. Sıkılmadan, bıkmadan oyunun başından kalkamıyorsunuz çünkü içinizde bir merak oluşuyor, şu ringi de bir deneyeyim, kapatırım sonra, ya da şu adam da iyi görünüyor, şunla bir dövüşsem mi gibisinden düşüncelere rahatlıkla kapılabiliyorsunuz. Oyun da saatlerce açık kalıyor ve gözleriniz kan çanağı haline gelliyor. Ama bu oyun için değer.

Grafik Konusunda Yoğunlaşırsak

Sürekli övdüğüm grafiklere değinelim şimdi isterseniz. Gerçekten oyunun ekran görüntülerinden anlayabileceğimiz gibi oyunumuz harika grafiklere sahip. Bu durum PS3 kalitesiyle de birleşince ortaya çok güzel bir sonuç çıkıyor. Yumruk attığınızda rakibe gelince terlerin fışkırması, güneşin kameraya etkisi vb.

5156.jpg


Sesleri de Atlamayalım

Grafikler gibi seslere de diyecek söz bulamıyorum arkadaşlar. Videolarından gördüğüm kadarıyla hızlı yumruk attığınızda çıkan havanın yarılma sesi insanı bayağı bir havaya sokuyor. Ayrıca tekmenizin rakibe gelmesiyle derinden gelen bir "ahh"ı duyunca yerinizde duramıyor ve rakibe saydırmaya başlıyorsunuz.

5152.jpg


Son Olarak . . .

SONY PS3'ü çıkardığından beri içimde bir hüzün yatıyor. Tüm oyunlar sürekli PS3'e geliyor. Tabii ki SONY için bu çok iyi birşey fakat bu eski jenerasyon devrinin biteceği günlerde oyunlar son olarak PS2 vb. konsollara çıkartılabilirdi. Call of Duty 3'e de ayrıca bağlanmamın sebebi budur arkadaşlar.

Neyse, lafı dolandırmanın lüzûmu yok. Yukarıda belirttiğim nedenden dolayı her ne kadar üzülsem de, oyuna farklı bir hayranlıkla bakıyorum. Grafiklerinden tutun sesine, oynanabilirliğinden tutun oyun ömrüne kadar her şey mükemmel olduğu için oyuna bu kadar fazla puan verdim.

Eğer PS3 alacaksanız oyunu kaçırmayın derim.

Başka bir kıyasıya dövüşte görüşmek üzere.

. . . Oyunla Kalın . . .
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst