Hikayeler

Reklam vermek için turkmmo@gmail.com

Teamfight Tactics 11.9 Yama Notları

AsiLZade

Turkmmo DergiTM
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye Turkmmo Discord Nitro Booster
Admin
Dergi Editörü
Yönetici
Turnuva
Admin
Yarışma
Paylaşım
Katılım
3 Ara 2017
Konular
2,989
Mesajlar
11,112
Reaksiyon Skoru
10,467
Altın Konu
91
Başarım Puanı
461
Yaş
27
TM Yaşı
6 Yıl 10 Ay 9 Gün
Online Süresi
402d 11h 17m
MmoLira
17,011
DevLira
251

Sezar2 1-99 Kalıcı Sunucu – Dev reklam bütçesi ve 500.000 TL Ödül havuzu! HEMEN TIKLA!

Teamfight Tactics: Hesaplaşma yeni şampiyonlar, özellikler, gölge mekaniği, yeni cephanelik dükkânları ve TFT'nin ilk laboratuvarı Hiper Yenileme'yle birlikte çıktı. Hesaplaşma oyunculara karar alma becerilerini benzersiz bir şekilde sergileyebilecekleri daha fazla dinamik an sunuyor. Yeni dereceli sezonda eşsiz bir esneklik getiren özellikler ve konum oynanışını derinleştiren yeni eşyalar ve birimlerle birlikte keşfedeceğiniz yaratıcı kombinasyonları dört gözle bekliyoruz.

Fakat Hesaplaşma yalnızca becerilerinizi kanıtlamanın yeni yollarını değil, aynı zamanda tarzınızı yansıtmanın da yeni yollarını sunuyor. Kara Sis'e karşı (ya da Kara Sis adına) savaşmak için bir araya gelen üç yeni Sihirli Afacan'la grubunuzu kurun. Sihirli Afacanlardan oluşan bir grupla birlikte Kara Sis'le mücadele etmek sizin için yeterli değilse, Şıpırtı Partisi Arenası'yla eğlencenin tadına varın!

Anlatacak çok şey var, bu yüzden grubunuzu toplayın ve Hesaplaşma'nın dünyasına dalın!

Hesaplaşma Kartı ve Özel Karta Özel İçerikler​

4_13_21_TFTSet5ReckoningPassArticle_ReckoningPass_v1.jpg


TFT: Hesaplaşma sırasında 1295 RP karşılığında alabileceğiniz yeni özel kartın bazı öne çıkan içerikleri burada! Kart ve daha fazlası hakkında ayrıntılı bilgiyi buradan bulabilirsiniz! Tıpkı önceki kartlarda olduğu gibi, XP toplayarak ödül kazanabileceksiniz ama aşağıdaki listede yer alan özel içeriklerin hepsini açmak için kartınızı geliştirmeniz gerekecek. Kartı diğer Mağaza içerikleriyle birlikte çarşamba günü saat 21.00'den itibaren alabilirsiniz.
İfadeler: Yüce Kralların Yüzleşmesi, Pis Sırıtma, Lütfen Afetle Beni ve dahası
Zaferinizi kutlamak için kullanabileceğiniz çatapatlar: Zebani Akını, Rün Darbesi ve Prizmatik Çarp
Minik efsanelerinizin yıldızını yükseltmek için kullanabileceğiniz yıldız kristalleri
Minik efsane yumurtaları: Sihirli Afacan Yumurtası ve dahası
Arenalar: Düzen Mabedi, Ahenk Âlemi ve Kaos Meclisi
Kaotik Penguş ve Kaos Perisi

4_13_21_TFTSet5ReckoningPassArticle_EvilPengu_0001_t2_v1.jpg


Kaotik Penguş: Penguş Kara Sis'in lanetli gücüyle temasa geçtiğinde, hepimizin bildiği ve sevdiği Tüyşövalyesi'nin içinden Kaotik Penguş fırladı. Kaotik Penguş'un saçı, dansı ve rap teması daha üstün olsa da unutmamanız gereken bir şey var: Kaotik Penguş yalnızca bundan ibaret, yani sadece daha üstün.


4_13_21_TFTSet5ReckoningPassArticle_evilsprite_0000_TFTAvatar_angwee_v1.jpg


Kaos Perisi: Kaos Perisi, Nehir Perisi'ni hiçbir zaman anlayamadı. Ama su ateşi kolaylıkla söndürmeseydi, eminiz çok iyi arkadaş olurlardı.


Minik Kahramanlar


4_13_21_TFTSet5ReckoningPassArticle_dowsie_0002_Dowsie-t3_v1.jpg


Fışır: Grubunuza ekleyecek bir su büyücüsü mü arıyorsunuz? İşte karşınızda Fışır! Bir dakika... Nereye kayboldu ya? Tabii ya, Fışır çevresine uyum sağlayabiliyor. Ortaya çıkması için onu kandırmanız gerekiyor. Böyle yapacaksanız lütfen sakinliğinizi koruyun ve onun ne kadar çekingen olduğunu unutmayın. Zira sinirlenirse sizi baloncuğa boğabilir.

4_13_21_TFTSet5ReckoningPassArticle_fenroar_0002_Fenroar-base-t3_v1.jpg


Ulukurt: Demek hayalet kurt Ulukurt'un grubunuza katılmasını istiyorsunuz. Ulukurtlar son derece sadık savaşçılardır. Ama kılıç sizi korkutmasın. Hem yavrularına hem de arkadaşlarına sonsuza dek bağlıdırlar. Onlarla arkadaş olmak için birkaç tur küre yakalamaca oynamanız yeterli.


4_13_21_TFTSet5ReckoningPassArticle_nimblefoot_0002_Nimblefoot-t3_v1.jpg


Tezayak: Hız, tuzak ve hırsızlık ustası Tezayak, muzipliğiyle tüm yolculukları talihsiz bir maceraya dönüştürebilir. Sihirli kırmızı kesesine her şey sığar. Altın, küreler ve bir dakika... Peynir mi o?


4_13_21_TFTSet5ReckoningPassArticle_0002_Choncc_PoolParty_Swimmer1_Tier3_v1.jpg


Şıpırtı Şehri Choncc: Şıpırtı Şehri Choncc'un hayali, Şıpırtı Partisi sörf yarışmasını kazanmak. Ne kadar şekerleme yaptığını göz önünde bulundurursak bunun yalnızca bir hayal olarak kalması epey muhtemel.



0005_Choncc_PoolParty_Swimmer2_Tier3_v1.jpg



Cankurtaran Choncc: Cankurtaran Choncc görev başındayken Şıpırtı Şehri sakinleri ve turistler her zaman güvende! Gözü sörf yapmaya uygun dalgaların ve tabii ki onu en Choncc mutlu edecek yiyeceklerin üstünde.


0008_Choncc_PoolParty_Swimmer3_Tier3_v1.jpg


Bronzlaşmış Choncc: Cankurtaran Choncc en iyi yüzücü, sörfçü ve dansçı olabilir ama Bronzlaşmış Choncc'un da iyi olduğu bir sürü önemli şey var. Mesela mırıldanmak, göbeğiyle müziğe eşlik etmek, ukulele çalmak ve Hula dansı yapmak!



Arenalar​



Hesaplaşma hem paketlerle hem de tek başına alınabilen iki etkileşimli arenaya sahip. Güneş ve martıların tadını çıkarabilir veya mağaranızda yarasalarla takılabilirsiniz.






Dereceli​



Hesaplaşma 11.9 Yaması'yla birlikte sunucunuza geldiğinde, bu setin ilk dereceli dönemindeki tırmanışınıza başlayabileceksiniz. Üstatlık ve Şampiyonluk Aşamalarının dönem başlar başlamaz açıldığını unutmayın! İyi şanslar!
Herkes Hesaplaşma'ya Demir II'den başlayacak.
Sıfırlamanın ardından 5 yerleştirme oyunu oynayacaksınız. Yani yeni dönemin ilk 5 dereceli oyununda ilk dörde giremezseniz LP kaybetmeyeceksiniz. Ayrıca ilk dörde girerseniz fazladan LP kazanacaksınız. Yolunuz açık olsun!
Yollar dereceli ödülleri 11.10 Yaması'nda verilecek.
Yollar Seti boyunca Altın veya üstüne ulaşan tüm oyuncular Şanlı Koruyucu'ya sahip olacak.
Setin her iki yarısında da Altın veya üstüne ulaşan oyuncularsa Şanlı Koruyucu'nun yanı sıra Yollar temalı Seçkin Koruyucu'yu da kazanacak! Tebrikler!
Hiper Yenileme'deki rekabetçi oynanış biraz farklı işliyor. Herkes Gri Aşama'dan başlayacak ve renk sisteminde ilerleyerek Hiper Aşama'ya ulaşmaya çalışacak. Hiper Yenileme dereceleri hakkında ayrıntılı bilgi için buraya tıklayın.


Hiper Yenileme​

Dükkânınızı üç yıldızlı bir Dango'dan daha hızlı ve etkili bir şekilde yenileyebileceğiniz, TFT'nin ilk resmi laboratuvarı Hiper Yenileme burada. Yeni laboratuvar hakkındaki özet bilgileri burada bulabilirsiniz ve ayrıntılı bilgiler için ziyaret edebilirsiniz.

Twitter_TR.jpg


Hesaplaşma Seti Mekanikleri​




Gölge eşyalar, yeni set mekaniği. Daha fazla bilgi almak için buraya tıklayarak Oynanış Özeti makalemize göz atabilirsiniz.
Gölge Eşyalar
Gölge bileşen eşyalar ilkinden sonraki her çemberde ve cephanelikte karşınıza çıkabilir.
Tamamlanmış bir gölge eşya oluşturmak için yalnızca bir gölge bileşen eşyaya ihtiyacınız vardır. Kullanacağınız diğer bileşen eşya normal olabilir. İki gölge bileşen eşya da tamamlanmış bir gölge eşya oluşturur.
Gölge eşyalar doğru kullanıldığında normal hallerinden çok daha güçlüdür. Fakat bunlar yanlış kullanıldığında takımınıza faydadan çok zararı olabilir.
Cephanelik
Cephanelik, Hesaplaşma'ya özel bir mekanik değil ama çıkışını bu sette yapıyor. Hiper Yenileme'de önemli bir rol oynuyor ve muhtemelen TFT'nin geleceğinde de kalıcı bir mekanik haline gelecek.
Cephanelik tıpkı şampiyon dükkânı gibi birkaç eşya seçeneği arasından birini seçebileceğiniz bir dükkân. Bu eşyalar bedelsiz ama her cephanelik başına sadece bir eşya alabilirsiniz. Buradan gölge bileşen eşyalar da alabilirsiniz ve çoğu zaman onları tercih etmelisiniz.


Sistemler​


Bu sette TFT'nin çok da göze batmayan sistemlerini iyileştirmek için epey çalıştık. Şimdi de bunları göze batırmaya geldik!
Birim Hareketi
Şampiyonlar artık rakip birimleri kovalamadan önce hareketlerini değerlendiriyor.
Eski: Birimin hedefi saldırı menzilinin dışına çıktığında, birim 1 hücre ilerleyerek onu yeniden menziline sokmaya çalışır ve daha sonra hedef hâlâ menzilde değilse hedefini yeniden değerlendirir.
Yeni: Birimin hedefi saldırı menzilinin dışına çıktığında, birim 1 hücre ilerlemenin onu yeniden menziline sokup sokmayacağını değerlendirir. Hedef menzile girmeyecekse, hedefini anında yeniden değerlendirir.
Suikastçılar artık çatışma başında tutarlı bir şekilde diğer şampiyonlar hareket etmeden önce atlıyor.
Mana Yenilenmesi
Önceki setlerde bir şampiyona bir sürü tank eşyası verdiğinizde, şampiyon daha etkili bir şekilde mana üretebiliyordu. Artık yüksek sayıda savunma eşyası vermek onun çok fazla mana üretmesini sağlamayacak ama yine de etkili olacak.
Eski: Azaltma etkilerinden önce alınan hasarın %6'sı mana olarak kazanılır.
Yeni: Azaltma etkilerinden önce alınan hasarın %1'i ve azaltma etkilerinden sonra alınan hasarın %7'si mana olarak kazanılır.
Yetenek ve Eşya İşleyişleri Güncellemesi
Bazı oyun terimleri ve etkileşimleri güncellenerek tutarlı hale getirildi.
Saldırı menzili artık hücrelerle hesaplanıyor.
Normal saldırıların adı, sadece ''saldırı'' olarak değiştirildi.
Yetenekler ve saldırılardan alınan tüm fiziksel hasarlar artık kritik vuruş yapabiliyor ve bunlardan sakınılabiliyor.
Tüm aktif yetenekler (Vayne'in Gümüş Ok'u gibi pasif olmayan yetenekler) artık Kapan Pençe tarafından engellenebiliyor.
Eşya simgeleri güncellendi.
Dükkândaki Kartların Parlaması
Artık bu özellik olmadan oynayamayız herhalde.
Bir şampiyonun kopyasına sahipseniz, o şampiyonun dükkândaki kartları parlıyor.
Dükkânda Çıkma İhtimalleri
Yollar sırasında 4 Altınlık birimleri 3 yıldızlı yapmak, seçilmiş sistemi sayesinde çok daha kolay hale geliyordu. Mekaniğin kaldırılmasıyla birlikte, seçilmiş sistemini dengelemek için yaptığımız bazı dükkânda çıkma ihtimali değişikliklerini yeniden dengeliyoruz.
7. Seviye: %22/35/30/12/1 ⇒ %19/35/30/15/1
8. Seviye: %15/25/35/20/5 ⇒ %15/20/35/25/5
Tur Süreleri
Gerçekten de oynadığınız süreyi arttırmak ve boş durduğunuz süreyi azaltmak adına fazla hareketsiz geçen anlardan birkaç saniye kırpıyoruz. Yeni cephanelik sistemiyle birlikte birkaç aşamaya ek süre eklediğimiz için bu aslında epey önemli bir değişiklik.
Açılış Çemberi: Geçidin Açılma Süresi: 13 sn. ⇒ 11 sn.
Açılış Çemberi: Seçim Süresi: 10 sn. ⇒ 8 sn.
Aşama 1-2 Planlama Evresi: 12 sn. ⇒ 6 sn.
Aşama 1-3 Planlama Evresi: 20 sn. ⇒ 15 sn.
PvE Turlarında Tahtalara Gitme Süresi: 6 sn. ⇒ 4 sn.
Tüm Çemberlerdeki Seçim Süresi: 8 sn. ⇒ 6 sn.
Tüm Çemberlerdeki Son Seçimler İçin Verilen Ek Süre: 5 sn. ⇒ 3 sn.
Çemberde Çıkma İhtimalleri
Rasgeleliği azaltıyor, biraz daha fazla Spatula ekliyor ve çeşitliliği koruyoruz.
Aşama 2 ve 4 Çemberleri: Her Eşyadan Bir Adet: %80 ⇒ %76
Aşama 2 ve 4 Çemberleri: Her Eşyadan Bir Adet + 1 Spatula: %15 ⇒ %22
Aşama 2 ve 4 Çemberleri: 3 Spatula + Rasgele Eşyalar: %5 ⇒ %2
Aşama 3 Çemberi: Her Eşyadan Bir Adet: %30 ⇒ %50
Aşama 3 Çemberi: 9 Rasgele Bileşen Eşya: %50 ⇒ %33
Aşama 3 Çemberi: Her Eşyadan Bir Adet + 1 Spatula: %15
Aşama 3 Çemberi: 3 Spatula + Rasgele Eşyalar: %5 ⇒ %2
Beraberlik Güncellemesi
İlk iki beraberlik mekaniği (negatif can ve elenme öncesi can) başarısız olduğunda tetiklenen yeni bir beraberlik mekaniği ekledik. Yeni mekanik oyuncuların en son kazandığı tura bakıyor.
Aynı cana ve eleme öncesi cana sahip birden fazla oyuncunun elendiği durumlarda, daha yakın zamanda bir tur kazanan oyuncu diğerlerinin önüne geçecek.


Güncellenen Eşyalar

Eşyaların Taban Niteliklerinin Azaltılması
Bileşen eşyaların ve onların oluşturduğu tamamlanmış eşyaların taban niteliklerinin çoğu azaltıldı. Bu değişiklikler şampiyonların eşya aldığında elde ettiği güç artışını yavaşlatacak.
TEK Kılıcı'nın Saldırı Gücü: 15 ⇒ 10
Nişancı Yayı'nın Saldırı Hızı: %15 ⇒ %10
Aşırı Büyük Sopa'nın Yetenek Gücü: 15 ⇒ 10
Zincir Yelek'in Zırhı: 25 ⇒ 20
Negatron Pelerini'nin Büyü Direnci: 25 ⇒ 20
Dev Kemeri'nin Canı: 200 ⇒ 150
İdman Eldiveni'nin Kritik Vuruş İhtimali: %10 ⇒ %5
İdman Eldiveni'yle oluşturulan bazı tamamlanmış eşyalar bunun yerine %5 Sakınma İhtimali kaybetti.
Ebedi Kılıç %5 Kritik Vuruş İhtimali kaybetmedi; çünkü hâlâ oyunculara %100 Kritik Vuruş İhtimaline ulaşmanın bir yolunu sunmak istiyoruz.
Güncellenen Klasik Eşyalar
Geri dönen eşyalar, Hesaplaşma'daki değişikliklere uygun şekilde güncellendi. Bu eşyaların taban nitelikleri bileşenlerinde gidilen değişikliklere bağlı olarak azaltıldı (üstteki bölüme bakın). Bu eşyalardan bazılarını yenilerken, birçoğunda ayarlamalara gittik.
Şu eşyalar artık Özel (birden fazla vermeyin, etkili olmazlar): Kapan Pençe, Günateşi Pelerini, Koruyucu Melek, Donmuş Yürek
Kanasusamış - YENİ ETKİ: Kullanıcının canı ilk defa %40'ın altına düştüğünde, ona 5 saniyeliğine azami canının %30'una eşdeğer miktarda kalkan sağlar. Ayrıca can çalma da kazandırır.
Ejder Pençesi - YENİLENDİ: 200 İlave Büyü Direnci sağlıyor (bileşen eşyalar dahil).
Donmuş Yürek'in Saldırı Hızı Azaltması: %50 ⇒ %35
Donmuş Yürek'in Menzili: 1 Hücre ⇒ 2 Hücre
Gargoyl Taşzırhı'nın Rakip Başına Zırh ve Büyü Direnci: 20 ⇒ 18
Adaletin Eli artık %40 Hasar Artışı yerine +40 Saldırı Gücü ve Yetenek Gücü sağlıyor.
Luden'in Feryadı ⇒ Başmelek Asası
Başmelek Asası (Luden'in Feryadı yerine geldi): Kullanıcı yeteneğini her kullandığında azami manasının %35'ine eşdeğer miktarda yetenek gücü kazanır.
Cıva'nın Kitle Kontrolü Kalkanı Süresi: 10 saniye ⇒ 12 saniye
Bombardıman Topu'nun İlave Saldırı Menzili: +%200 ⇒ +1 Hücre
Bombardıman Topu'nun Saldırı Hızı: %20 ⇒ %40 (kaybettiği saldırı menzili için epey kuvvetli bir telafi)
Kefaret - YENİLENDİ: Kullanıcı 1 hücrelik bir alan içindeki takım arkadaşlarına her 5 saniyede bir eksik canlarının %25'ini yenileyen bir hare kazandırır. Etkilenen takım arkadaşları alan etkili saldırılardan %40 daha az hasar alır.
Morellonomikon'un İyileştirme Azaltması: %75 ⇒ %50
Runaan'ın Kasırgası'nın Ok Hasarı: Saldırı gücünün %80'i ⇒ Saldırı gücünün %75'i
Shojin'in Mızrağı artık isabet halinde değil, saldırı halinde mana kazandırıyor ve bu da Runaan'ın Kasırgası'yla oluşturduğu sinerjiyi ortadan kaldırıyor.
Shojin'in Mızrağı'nın Saldırı Başına Yenilediği Mana: 5 ⇒ 8
Statikk Hançer artık kritik vuruş yapamıyor.
Statikk Hançer'in Büyü Direnci Eksiltmesi: Kritik vuruş halinde ⇒ İsabet halinde
Statikk Hançer'in Büyü Direnci Eksiltmesi: %60 ⇒ %70
Statikk Hançer'in Büyü Direnci Eksiltmesi: 6 saniye ⇒ 5 saniye
Statikk Hançer'in tetiklenme hasarı artık 70.
Titanın Azmi yükleri artık hasarı %2 arttırmak yerine saldırı gücü ve yetenek gücünü 2 arttırıyor.
Zeke'nin Sancağı'nın Saldırı Hızı: %30 ⇒ %25
Karayel artık kitle kontrolüne karşı bağışıklık etkilerini görmezden geliyor (örn. Cıva, zümrüt özelliği).
Zz'Rot Kapısı'nın kışkırtması artık anında gerçekleşiyor. Kışkırtma artık anında gerçekleşen bir etki ve kışkırtılan rakiplerin hedefi 1 saniye boyunca kovalamasına yol açmıyor. Rakipler menzillerinde kimse yoksa artık yeni bir hedef belirleyebiliyor.
Zz'Rot Kapısı'nın ortaya çıkardığı yaratığın canı ve saldırı gücü artık kullanıcının yıldız seviyesine bağlı olarak değil, mevcut aşamaya bağlı olarak artıyor (azami sınırına Aşama 5'te ulaşıyor).
Çağrılan birimler (ucubelerin Canavar'ı), 11.9'da bir hiçlik haşeresi ortaya çıkarmıyor ama gelecek yamalarda daha zayıf haşereler çıkaracaklar. Bu, kısa süre önce Açık Beta'da karşılaştığımız denge sorununu gidermek için geçici bir çözüm. Değişiklik hem Zz'Rot hem de onun gölge eşya versiyonu için geçerli.



Spatula Eşyaları

Yeni setle birlikte yeni özellikler geldiği için Spatula eşyalarını anlatan bir görsel paylaşıyoruz. Tamamlanan her Spatula eşyası artık şampiyona sağladığı özelliğin adını içeriyor. Ayrıca eşya simgeleri, özelliklerin simgeleriyle aynı. Yukarıdaki özet bilgiler grafiğini hazırlayan sanatçımızdan bir grafik daha. Teşekkürler yetenekli sanatçı!

4_27_21_SpatulaCheatSheet_Final_v1.jpg


Son Sözler​

Başardık! Bu seti hazırlarken epey çaba harcadık ve umarız onu oynarken keyif alırsınız. Hesaplaşma yeni çıktığı için sık sık denge değişiklikleri getireceğiz. Bunları yama notlarımızdan veya sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz. TFT: Hesaplaşma'nın tadını çıkarın ve Yakındiyar'da görüşmek üzere!


 
Eline sağlık, paylaşım için teşekkürler :)
 
Eyw Hocam Konu için :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Geri
Üst