Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cevaplandı dump_proto açılmıyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kral6995
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 242

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar
Dump_proto açılmıyor neden olabilir bilgisi olan varmı acaba
 

Ekli dosyalar

  • bandicam 2021-02-12 15-23-15-857.jpg
    bandicam 2021-02-12 15-23-15-857.jpg
    262.9 KB · Görüntüleme: 0

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Sorunum çözülmüştür. Bu şekilde sorun yaşan olursa:
Öğeyi görmek için üye olmalısınız. Öğeyi görmek için üye olmalısınız. iki linktede download kısmındakileri indirip kurulum yapsınlar x64 ve x86 ikisini de kurduktan sonra sorun çözüme ulaşıyor yardımcı olmak isteyen arkadaşlara da teşekkür ederim.
Bu mesaja bakabilirsiniz. Sorunu çözülen bir arkadaşın tavsiyesi.


Dump_proto nedir nasıldır merak edenler için 2 konu bırakıyorum :
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Çözüm
Sorunum çözülmüştür. Bu şekilde sorun yaşan olursa:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=40784 https://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=48145 iki linktede download kısmındakileri indirip kurulum yapsınlar x64 ve x86 ikisini de kurduktan sonra sorun çözüme ulaşıyor yardımcı olmak isteyen arkadaşlara da teşekkür ederim.
Bu mesaja bakabilirsiniz. Sorunu çözülen bir arkadaşın tavsiyesi.


Dump_proto nedir nasıldır merak edenler için 2 konu bırakıyorum :
https://forum.turkmmo.com/konu/3581531-dump-proto-nedir-nasil-kullanilir/...
Sorunum çözülmüştür. Bu şekilde sorun yaşan olursa:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=40784 https://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=48145 iki linktede download kısmındakileri indirip kurulum yapsınlar x64 ve x86 ikisini de kurduktan sonra sorun çözüme ulaşıyor yardımcı olmak isteyen arkadaşlara da teşekkür ederim.
Bu mesaja bakabilirsiniz. Sorunu çözülen bir arkadaşın tavsiyesi.


Dump_proto nedir nasıldır merak edenler için 2 konu bırakıyorum :
https://forum.turkmmo.com/konu/3581531-dump-proto-nedir-nasil-kullanilir/https://forum.turkmmo.com/konu/3785...-anlatimi-protolari-editleme-videolu-anlatim/
 
Çözüm

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst