Reklam vermek için [email protected]

World of Warcraft: Shadowlands İnceleme

TREmreAta

Web Developer
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
TM Üye
Katılım
22 Eki 2019
Konular
94
Mesajlar
474
Reaksiyon Skoru
141
Altın Konu
1
Başarım Puanı
101
TM Yaşı
3 Yıl 1 Ay 18 Gün
Online Süresi
39d 21h 37m
MmoLira
1,020
DevLira
12
Takipçiler
3

LordMt2 | 1-127 Level ve Bol Dönüşümlü Yapısı ile 02 Aralık Cuma Günü Saat 20:00’da Açılıyor. Sende Bu Heyecana Ortak Ol !

image7c5a1bfdcd668539.png


World of Warcraft, özellikle daha yeni genişlemelerde bana uzun zamandır iki farklı oyun gibi geldi: Genellikle heyecan verici, hızlı tempolu, hikaye yoğun seviye atlama deneyimi ve ardından tekrarlayan ve nihayetinde yorucu bir oyun sonu var. Shadowlands, beklendiği gibi bu ilk bölümü çok iyi yapıyor: Beni yaklaşık 20 saat boyunca bağlı tutan bir olay örgüsü ve tuhaf, farklı ve sadece harika olan yeni bölgeler ile WoW'un güçlü yönlerine oynuyor. Kötü ölülerin vampir Venthyr'in ellerinde günahlarından tövbe etmeye gittikleri Revendreth, tüyler ürpertici kaleler ve karışık ormanlardan oluşan nefis bir gotik yayılımdır. Doğa yaratıklarının yeni ölümlü formlara yeniden bedenlenene kadar görevine bağlı Gece Fae tarafından izlendiği, Ardenweald'ın ruhani, gece ormanı, yıldızlı parlaklığıyla düpedüz büyüleyicidir.

Ardenweald ayrıca bize WoW'un şimdiye kadar bir araya getirdiği en iyi bölge hikayelerinden birini veriyor. Karakterlerin çoğu canlandırıcı bir şekilde yeni yüzler ve onları son derece çekici ve akılda kalıcı buldum. Sadık müttefikler Niya ve Korayn, dağınık ve yürek parçalayıcı bir durumda bile en iyi olanı denemek ve yapmak arzusuyla neredeyse anında kendilerini bana sevdirdiler. Ancak mevcut bilginin sürpriz konukları beklenmedik ve çok iyi sunulmuş, tatmin edici bir görünüm için büyük bir birikimle. Ve yeni peri müttefiklerinin içinde bulunduğu kötü durum, WoW'un tipik olarak oldukça sınırlı duygusal aralığının ötesine geçen bazı çok etkileyici dönüşler gerektiriyor.


Cehenneme Git

Bu yeni dünyaya girişimiz biraz kaprisli olsa da, hemen The Maw'a terk edildiğimiz için. Bu, temelde Warcraft'ın en kötü ruhların ebediyen acı çekmeye gittiği Cehennem versiyonudur. Önsöz müziğinden hastalıklı turuncu renk paletine kadar her şey buzlu, mavi ve siyah görünümünden tamamen ayrılırken Icecrown kadar baskıcı hissediyor. Kötü düşmanlar ve binalar hâlâ Lich King’in stil anlayışıyla aynı çizgide olsa da bize gücünün kaynağı olan diyarı gördüğümüzü hatırlatıyor.

Yine de hikaye bittiğinde, Shadowlands kendisini önceki genişlemelerin bir adım üstüne koyduğu yerdir. Blizzard uzun zamandır gerçek oyunun maksimum seviyeye ulaştığınızda başlaması fikrini bize satmaya çalıştı ve açıkçası bunu hiç satın almadım: Genelde ilgimi kaybederim ve birkaç karakteri seviye sınırladıktan sonra ara veririm ve tüm zindanlardan birkaç kez koşun. Ancak Shadowlands, bir süredir şirket çizgisine inanmamı sağlayan ilk genişleme oldu. Oyunsonu etkinlikleri hiç bu kadar çeşitli ve ilginç olmamıştı.


Oyunsonu etkinlikleri hiç bu kadar çeşitli ve ilginç olmamıştı.

Her şey, Shadowlands'in dört ana fraksiyonundan biri olan bir Covenant seçmekle başlar - Horde'un veya Alliance'ın bir parçası olmanıza bağlı olmaksızın bir seçim. Revendreth ve Ardenweald'ın yanı sıra Maldraxxus, zombilerin ve iğrenç yaraların ve sivri zırhların (WoW için bile) sonsuza dek savaştığı ve salgınlar ve et gemilerinden zevk aldıkları ölü savaşçıların meskenidir. Kyrian of Bastion, melek kanatlarını kazanmak ve ölümlü düzlemden Shadowlands'e ruhları getiren kuryeler olmak için kendilerini arındırmaya çalışıyor. Her birinin güçlü bir kişiliği ve yeni yetenekleri vardır; biri tüm sözleşme üyeleri için, diğeri ise sınıfınıza özgüdür. Bunun da ötesinde, yalnızca üyelerin kullanabileceği özel kısayollar veya nadir ganimetler düşüren gizli dünya patronlarını çağırma yeteneği gibi şeylerle zamanla yükseltilebilen antlaşma Sanctum'una erişebileceksiniz.

Kara Kule

Shadowlands oyunsonunun yıldızı kesinlikle Torghast, tek başına ya da bir grupla mücadele edilebilecek yarı rastgele bir roguelike mega zindan. Hades'teki kutsamalarınız gibi, anima önbelleklerinden rastgele güçler biriktirirsiniz. Bunlar çoğunlukla sınıfınıza özgüdür ve sizi bazı yaratıcı şekillerde komik bir şekilde güçlendirebilir. En sevdiğim, bir potu her açtığımda bir sonraki Sabit Atışımın hasarının çok artmasına neden oldu; bu, son patrona kadar güçlendirmeyi boşa harcamaktan kaçınabilseydim, sağlık çubuğunun yarısını kesmek mümkündü en zayıf saldırım. Elbette bunları sadece Torghast'ta kullanabilirsiniz ve her çalıştırmadan sonra sıfırlanırlar. Her kanadın farklı değiştiricileri vardır ve altı kanadın ikisi her hafta açıktır, bu nedenle aynı zorluklarla tekrar tekrar karşılaşmayacaksınız. Torghast sizi en düşük seviyelerinde bile efsanevi zindan teçhizatından daha güçlü olan yeni kişiselleştirilmiş efsanevi eşyalar yapmak için kullanılan Soul Ash ile ödüllendiriyor, bu yüzden zaman ayırmaya değer hissediyor.

Yine de burada kaçırılan bir fırsat var, çünkü Torghast aslında sonsuz bir şekilde tekrarlanabilir değil. Ya da en azından ödüller değil. Belirli bir hafta boyunca her bir kanattaki mevcut tüm katları temizledikten sonra, bunları tekrar yapmaktan daha fazla fayda sağlayamazsınız. Bu bir hayal kırıklığı, özellikle de Torghast'tan ne kadar zevk aldığım ve WoW'un oyunsonunu canlı ve ilginç tutmak için tam olarak hedeflemesi gereken yönü temsil ettiğini düşünüyorum. Tıpkı istediğim zaman yeni bir Hades serisine girebildiğim ve karakterime yeni hikayeler ve kalıcı yükseltmelerle çıkabildiğim gibi, gerçekten, gerçekten Torghast'ın bana aynı fırsatı sunmasını diledim.

image.png


Her yeni zindan, hem tematik hem de eğlenceli patron mekaniği açısından oldukça güçlüdür.

İlk baskın, Castle Nathria, bunu yazarken sadece yaklaşık bir gündür dışarıdaydı, ancak partiyi zorlayan kör bir yarasa da dahil olmak üzere, ilk birkaç patronu oyalayarak gerçekten eğlenceli, rahat bir zaman geçirdim ayrıntılı bir saklambaç oyunu oynamak. Mimari ve müzik baştan sona harikadır, ancak vampir bir derebeyinin güç koltuğu için biraz fazla parlak görünmektedir. Ve bunu kesinlikle bozmak istemesem de, Nathria'nın en zekice karşılaşmalarından biri, uzun zamandır duymadığımız, sevgili sevgili bir karakterin geri dönüşünü görüyor. Ve umarım bu genişleme onlarla ilgili son görüşümüz değildir.


Karar

Shadowlands'i tanımak için harcayacağınız 10 seviye, bölge tasarımı, müzik ve etkileyici karakter anları açısından kesinlikle Blizzard'dan beklediğim kalite standardını yaşıyor. Ve maksimum seviyede, bu muhtemelen World of Warcraft'ın etrafta kalmaya çağıran en zorlayıcı çağrısı, özellikle Torghast ve size kendi efsanevi eşyalarınızı üretme şansı sunması nedeniyle. Ancak gerçek şu ki, maksimum seviyeli oyun, Shadowlands'de daha fazlasına sahip olsa bile, sınırlı miktarda damlatmalı hikaye ve tekrarlayan günlük ve haftalık aktivitelerle sizi mümkün olduğunca uzun süre etrafta tutmak için tasarlandı ve daha eğlenceli. önceki genişletmelerden daha fazla. Beni yanlış anlamayın: Bu, Legion ve Wrath of the Lich King ile birlikte panteonun üst sıralarında yer alıyor, çünkü kısmen yorgun oyunsonu formülünü yeniden icat etmek için bazı dürüst ve önemli girişimlerde bulunuyor. Büyük yamalardaki daha etli hikaye düşüşleri arasında ilgimi ve abonelik dolarlarını tutmaya yetecek kadar ileri gidip gitmediğinden hala emin değilim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst