OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Martysama v4.9 Problem

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan loyit120
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 481

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Martysama v4.9 kullanmak istiyorum fakat şöyle bi problem var . Kullanıcı adını ve şifreyi yazıyorum kullancı adı ve şifre yanlış diyor ne yaptıysam sorunun nerde olduğunu bulamadım db.cpp ve input_auth.cpp dediler ama neresinde sorun bilen varsa söyleyebilir mi rica etsem.
 
Çözüm
Bunun onla alakası olduğunu sanmıyorum birkeresinde şöyle yapmıştım denersin eğer olursa olumlu/olumsuz dönüş yap konuya not düşeyim bende :)

Config dosyalarını aç ve db'de bulunan conf.txt yide aç sıfır bir filesin mysql klasörünü onunla değiştir örnek razuning, daha sonra ise razuningin mysql config bilgilerini kendine geçir player common ve log db de conf.txtdekinide aynı şekilde oradan geçir sorunun düzelir büyük ihtimal . Eğer giriş yapılıyor deyipte giriş yapmazsa buda bi ihtimal olma olasılığı var packet.h dosyasını yedek al razuningin packet.h koy
Buda ilginç bi yaklaşım bi deneyeceğim. Ama şöyle bi durum var suky 2020 fileside aynı şekil onunla inceledim herşeyi aynı o zaman o nasıl çalıştırmış . Bi nebze dediğinizde...
Martysama v4.9 kullanmak istiyorum fakat şöyle bi problem var . Kullanıcı adını ve şifreyi yazıyorum kullancı adı ve şifre yanlış diyor ne yaptıysam sorunun nerde olduğunu bulamadım db.cpp ve input_auth.cpp dediler ama neresinde sorun bilen varsa söyleyebilir mi rica etsem.
Bunun onla alakası olduğunu sanmıyorum birkeresinde şöyle yapmıştım denersin eğer olursa olumlu/olumsuz dönüş yap konuya not düşeyim bende :)

Config dosyalarını aç ve db'de bulunan conf.txt yide aç sıfır bir filesin mysql klasörünü onunla değiştir örnek razuning, daha sonra ise razuningin mysql config bilgilerini kendine geçir player common ve log db de conf.txtdekinide aynı şekilde oradan geçir sorunun düzelir büyük ihtimal . Eğer giriş yapılıyor deyipte giriş yapmazsa buda bi ihtimal olma olasılığı var packet.h dosyasını yedek al razuningin packet.h koy
 
Bunun onla alakası olduğunu sanmıyorum birkeresinde şöyle yapmıştım denersin eğer olursa olumlu/olumsuz dönüş yap konuya not düşeyim bende :)

Config dosyalarını aç ve db'de bulunan conf.txt yide aç sıfır bir filesin mysql klasörünü onunla değiştir örnek razuning, daha sonra ise razuningin mysql config bilgilerini kendine geçir player common ve log db de conf.txtdekinide aynı şekilde oradan geçir sorunun düzelir büyük ihtimal . Eğer giriş yapılıyor deyipte giriş yapmazsa buda bi ihtimal olma olasılığı var packet.h dosyasını yedek al razuningin packet.h koy
Buda ilginç bi yaklaşım bi deneyeceğim. Ama şöyle bi durum var suky 2020 fileside aynı şekil onunla inceledim herşeyi aynı o zaman o nasıl çalıştırmış . Bi nebze dediğinizde haklsınız çünkü martysamanın paylaşımda olan diğer sourceleri ile karşılaştırıyorum herşeyi aynı değişiklik göremiyorum.
Hemde Marysama v4.9 filesle beraber paylaşılmış halinde düz kuruyorum oyuna giriş yapıyorum ama game ve dbyi build edip atıyorum direk kullanıcı adı ve şifre yanlış diyor
 
Çözüm

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst