Reklam vermek için [email protected]

Altın Konu Mount & Blade II: Bannerlord - Calradia at War, (Custom Spawns) MOD

Bekir.CANPOLAT

ᴋᴇʏғɪɴᴇ ᴅüşᴋüɴ ᴀᴅᴀᴍ
Fahri Üye
Katılım
13 Haz 2013
Konular
1,297
Mesajlar
5,040
Reaksiyon Skoru
1,370
Altın Konu
15
Başarım Puanı
312
TM Yaşı
9 Yıl 3 Ay 28 Gün
Online Süresi
31d 10h 7m
MmoLira
933
DevLira
41
Takipçiler
26

Sentor2 Baştan Aşağı Yenilenmiş 55-120 Altyapısı ile 7 Ekim Cuma Günü 21:00'da Açılıyor. Detaylı Bilgi Edinmek ve Soru Sormak İçin Discord Sunucumuza Katılabilirsiniz.

Selam sevgili TurkMMO takipçilerimiz. Bugün sizlere Mount&Blade 2 Bannerlord Calradia at War (Custom Spawns) Modunu paylaşacağım . Forumda bulunan TurkMMO Mount and Blade Modları kategorisini takip ederek bir çok Mount&Blade 2 Bannerlord moduna ve kurulumuna ulaşabilirsiniz.

Tarih kitapları doğrusal olabilir ve kahramanların ve aristokrasinin eylemleriyle dolu olabilir, ancak savaşın gerçekliği böyle bir düzenden uzaktır. Savaş kaos demektir. Savaş, insanların ne yapacaklarını bilmedikleri ve alışılmadık geçim yollarına yöneldiği anlamına gelir. Savaş, özellikle Kalradia'daki gibi sürüklenen savaşdır, onbinlerce insanın tam bir kaosa itildiği anlamına geliyor.

Burada ve orada birkaç haydut bunu yansıtmıyor.

Bu modun amacı iki yönlüdür. İlk olarak, oyun dosyalarından herhangi birini değiştirmeden, hepsi farklı Spawns kalıpları ile oyuna farklı düşmanca ve müttefik birlikler, gruplar ve birlik ağaçları ekler. İkincisi, modellerin oyuna yeni birlikler eklemesine izin verir.

Eklenen kaos ayrıca, karavanlar gerçekten köylüler yakalandığı için ekonomiyi yönetmeyi zorlaştırıyor. Tüm bunlar, oyunu daha sürükleyici yapmak ve aslında istikrarlı, ekonomik olarak uyumlu bir ülkeden ziyade savaş perişan bir ülkede kendiniz için bir isim yapmaya çalışmanın nasıl bir şey olduğunu deneyimlemeniz içindir. Kendileri için bir isim yapmaya, geçimini sağlamaya veya daha alışılmadık amaçlara varmaya çalışan başkaları da var.

Modun ilk kurulumu dengelenecek, lordlar ve ordular olması gerektiği gibi özel Spawns'lardan çok daha güçlü. Daha nadir olan Spawns'ların bazıları (her gün>% 1'den fazla Spawnslama şansı vardır) bireysel efendilerden daha güçlüdür ancak ordular tarafından ezilebilir.

Spawns boyutunu ve mod dosyalarında ne sıklıkla ortaya çıktıklarını değiştirmekte özgürsünüz :). Ayrıca kendi modlarınızı oluşturmak için API'yi kullanmakta özgürsünüz! Her ikisiyle ilgili derslerim var ve daha fazlasını yapmayı planlıyorum.

Başlangıçta Mod Çöküyor mu? DLL'lerinizi KİLİTLEMEYİ UNUTMAYIN

1- Kurulumunuza bağlı olarak "Modüller> CustomSpawns> bin> Win64_Shipping_Client" veya "Modüller> CustomSpawnsCleanAPI> bin> Win64_Shipping_Client" e gidin. Bunlar oyun dosyalarınızda, oyuna bunlara sağ tıklayıp Yerel Dosyalar'a gidip ulaşabilir ve son olarak, Yerel Dosyalara Gözat'ı tıklatarak
2- "CustomSpawns.dll" dosyasına sağ tıklayıp özellikleri tıklatabilirsiniz
3- Bunu, kullanmak istediğiniz tüm modlar için yaptığınızdan emin olun.


Bu mod vanilyadaki hiçbir şeyi değiştirmez veya kaldırmaz! Bu nedenle, büyük ölçüde yama uyumludur.

Özel Spawns, diğer modlar tarafından kullanılan API'mın adıdır. Ana mod API ile birlikte gelir, bu yüzden Calradia at War kullanıyorsanız API'yı ayrı olarak indirmeyin. API'ya bağlı başka alt modlar kullanıyorsanız, alt mod ile birlikte API sürümünü (Custom Spawns Clean API) indirin. Alternatif olarak, alt modun hem ana içeriğini hem de içeriğini istiyorsanız, alt mod ile birlikte Savaşta Kalradia'yı kullanın. Hem Clean API'yi hem de Calradia at War sürümlerini aynı anda çalıştırmayın.

İhtilafları değiştiren veya yenilerini ekleyen herhangi bir mod, bu modu içeren kaydetme oyunu uyumlu olmayacaktır. Bu modu eski bir kaydetmeyle çalıştırırsanız oyununuz çökecektir.


1.0.8 yeni dosyalar eklediğinden oyunu uyumlu kaydetmez . 1.0.8'den sonraki herhangi bir güncelleme, yeni grup eklemediğimiz sürece kendi içlerinde uyumlu oyun kaydedecektir ! Şimdilik, zaten eklenmiş olan 21 fraksiyonu uygulamayı ve geliştirmeyi planlıyorum.

Bu aynı zamanda, dosyalar veya ana mod (21 dosya ekler) ekleyen herhangi bir alt mod kullanırsanız, 1.0.8+ modunu kaydınızdan kaldıramayacağınız anlamına gelir.

GELECEK ÖZELLİKLER


  • denge köleleri.
  • temel kült birlik ağacı ve bazı Spawnslar
  • oyuncuya yakın doğma özelliği
  • dikkate alınarak yakınlık ile farklı fraksiyonlara bağımlı Spawns
  • Freya'nın eşyalarını ve birlikleri
  • Diyalog API'sı.
  • mevcut tüm spawnlar için diyalog uygulayın ve gelecekteki tüm spawn'lara diyalog eklediğinizden emin olun.
  • Mahkum devalüasyon ve denklik sistemini uygulamak. Kiralama kısıtlamaları ekleyin.
  • Hem dini emirlerin birliklerini hem de yumurtlamalarını uygulayın. Daha geniş bir köle birlik ağacı uygulayın. Öğretisizleştirmeyi veya köle açlığını simüle etmek için önceden oluşturulmuş mahkum sistemlerine entegre edin. Ayrıca gerekli tüm diğer Spawnslariçin de yapın.
  • Özel Spawns sistemi Güç farkına bağlı olarak oyuncuların almasını sağlamak için diyaloglu zincir. Bununla kullanım için özel bir diyalog uygulayın.
  • Şehirler / kasabalar ve köyleri ile entegre spawn alan sistemi. Kasabalar ve kaleler, köyleriyle bir alan oluşturur ve API, belirli alanların ortaya çıkması gibi diğer API çağrılarında kullanılmak üzere kimliğe sahip özel alanlar oluşturulmasına izin verir.
  • Bazı belirli alanların ortaya çıkması.
  • Özel etkinlik sistemi şansa bağlı olarak artırır. belirli Spawns ya da tüm hizip yumurtlama oranlarının artması ya da azalması
  • Her şeyi kapsayan ve özel alanlarda dirilme olasılıklarını değiştirme etkinliği.
  • Olay, belirli olayların şansını değiştirme yeteneği.
  • Olayları , savaş, öldürme, sadakat vb. Konularına bağlı olarak özel bir alan yıkım metriğine bağımlı hale getirme.
  • Yukarıdakilere, özellikle köylü isyancılarına mantıklı kısıtlamalar uygulayın. Ayrıca aktivite, saldırganlık vb. Artış ve azalışını simüle etmek için zaten var olan yumurtlamalarda bazı özel etkinlikler uygulayın.
  • Hem olaylara hem de yıkım metriğine bağlı olarak kaos metriği ekleyin. Kaos metriği ekle
  • Mako ve Hamar birliklerini ve birlik ağaçlarını ekleyin. Yumurtlamalarını ekleyin ve nadir olaylara bağımlı hale getirin.
  • Belirli birlikleri ve zorluk ölçeği miktarlarını toplayabilme ve ayrıca aşağıdakilere bağımlı olma yeteneği:
    1. yerleşim ziyareti (mesaj gösterme yeteneği ile)
    2. belirli bir tarafın yenilgisi
    3. asker sayısının zaman içinde yenilmesi
    4. diğer partilerle görüşme (aynı zamanda birlik değişimini simüle etmek için bunu kaldırma becerisi)
  • davranışı yukarıdakilerle uyumludur:
    1. buluşma etkinlikleri.
    2. yerleşim ziyareti
    3. koordinasyon ve av
    4. avlanmak için keşif kolu (keşif gözetlendiğinde tekrar oraya geçin)
    5. ticaret olayları
    6. eskort, devriye vb.Gibi diğer tüm olaylar.
  • Özel AI kompozit zincirleme API'sı görevin tamamlanmasına veya belirli sayıda gün boyunca görevin yerine getirilmesine bağlıdır.
  • Yapay zekadaki değişikliklere veya görevlerin tamamlanmasına vb. Bağlı olarak mesaj gösterebilme.
  • AI'nın görevlerin tamamlanmasına vb. Bağlı olarak ortaya çıkma olasılıklarını değiştirme yeteneği.
  • kampanya haritası özelliğinde mesaj göster.
  • Yukarıdaki özelliklerin tümünü gerekli yumurtlamalara, özellikle köle, isyancılara, istilalara, insan avcılarına (finansman) vb. Uygulayın.
  • Hem köleliği artırmak hem de haritayı biraz daha fazla doldurmak için daha fazla köylü ve tarafsız yumurtlama ekleyin. Yıkım sistemi ile entegre edin.

Bilinen Bazı Sorunların Düzeltilmesi


  1. Birlikler çocuklar gibi görünüyorsa, bu bir mod yükleme sırası sorunudur. Lütfen modumu en son ve kesinlikle vanilya modüllerinden sonra yüklemeye çalışın .
  2. Parti hızı değişikliği ile ilgili hata alıyorsanız ve parti hızlarını değiştiren başka bir mod kullanıyorsanız, diğer modu devre dışı bırakın veya modumun yapılandırma dosyası aracılığıyla modlarımın parti hızı değişikliğini devre dışı bırakın.
Hata Raporları Hakkında. Hata Raporları Göndermeden Önce Okuyun Lütfen!

İki tür hata vardır:
  • Oyununuzu çökerten işlenmemiş bir hata. Lütfen ek bilgiler ve varsa kilitlenme raporlarınızı vb. Eklemeyi deneyin. Bunlar düzeltmek için en zor hatalardır, böylece bilgi kabul edilir.
  • Ayarladığım bir mesajı görüntüleyen işlenmiş bir hata, hatayı bana bazı bilgilerle bildirmeniz gerektiğini söyler. Lütfen bu mesajı, verdiği bilgilerle birlikte eklemeyi unutmayın. Bu durumda, oyununuz çökmeyeceğinden oynamaya devam edebilirsiniz.


Her iki durumda da lütfen şunları ekleyin:


  1. mod listeniz.
  2. üreme adımları.
  3. kilitlenme / hata nedeniyle gösterilen tam ileti.
  4. kullandığınız modun sürümü.

Hata raporları listesini karıştırıyorlarsa, bu ölçütleri karşılamayan hata raporlarını silerim. Bu, kopyalar için de geçerlidir. Ben yinelenen hata raporları vb açıklayan harcamak zaman aslında hataları düzeltmek için harcanan zaman olduğu gibi yapıyorum.

Mod Uyumluluğu

Mod, parti hızlarını değiştiren modlarla çakışabilir. Eklediğim daha büyük partilerin parti hızları çok yavaş olsa da, bu modun parti hızı değiştiricilerini ModuleData'daki yapılandırma dosyası aracılığıyla devre dışı bırakabilir ve diğer modlarınızı özgürce kullanabilirsiniz.

Tüm Eklenen Birlikler, Ağaçlar, Yığınlar, vb.

Yeni birlikler cesur. Yığınlar parantez içinde verilmiştir. Ünitenin arkasındaki gerekçeler varsa parantezden sonra verilir.

BU ZAMANLARIN EKLENMESİNDE VANİLYA'DAN HİÇBİR ZAMAN VEYA YEDEK KALDIRILMAZ. BU MOD KOLAY OLARAK KIRILMAZ VE KOLAY OLARAK UYUMSUZLUKLAR VAR.

Tüm yığınlar seviyenize ve oyunda geçen gün sayısına göre ölçeklenir. Haritada zaten bir sürü varsa bir yığının ortaya çıkması daha az olasıdır.

Bazı spawnlar çok nadirdir ve ortak varyantlarından çok daha güçlüdür. Bir meydan okumaya ve savaşın yıktığı bir dünyaya hazırlanın.

v1.0.0:
  • Kızgın Köylü -> Herhangi oyun Çaylak (gösterir kitle köylü ayaklanmalarında yukarı ve onların başıboş revolters olurken olduğunda)
  • Mountain Raider -> Highwayman (dağ akıncı yığını, nadir dağ istilacı yığını) Düşük haydutlar bir grup at üreten bir köye baskın yaptığında ne elde edersiniz.
  • Orman Stajyeri -> Orman Geçidi VEYA Orman Haydutu (orman eğitmeni grubu, orman pusuları, nadir dev orman seferi) Ormanlardaki haydutluğa dönüşen herkes hemen yay ile eğitilir. Tecrübeye ihtiyaçları vardır ve bazıları yayı kullanamaz ve nispeten yetersiz piyade haline gelmelidir. Orman haydutları hala yüksek okçuluk tabanlıdır, ancak şimdi bir zayıf piyade birimi (ARIZALAR!) Ve uygun haydutlar olmak için eğitmeye çalışan erkekler var. Ayrıca, orman haydutları yağmalama ve yağmalama amacıyla dev bir keşif oluşturmak için nadiren gruplanırlar.
  • Çöl Gezgini -> Çöl Acemi -> Çöl Savaşçısı VEYA Çöl Korucu. Çöl Savaşçısı -> Çöl Kültmanı (çöl beyin yıkayıcısı, çöl kült milisleri, nadir çöl kült grubu / ordusu) Çöl kültlerinin operasyonları iki yönlüdür. Üstteki külteci çöllerde masum gezginleri ele geçirir ve aşılar ve aşılanmamışlar kültlerin Kalradya'daki tüm sapkınlıklardan kurtulma arayışını arttırmak için asker olurlar. Onlar bir kez egemen din olduklarında Tanrıların Kalradya'nın savaşın yıktığı topraklarına barış getireceğine inanıyorlar. Bazıları, kültecinin nefretlerini duyduktan sonra, küfürle konuşarak veya eşleri ve çocukları mızrağa konmak üzere isteyerek katılırlar.
  • Enslaver (Enslavlar, küçük köle yığını, nadir dev köle yığını) Dürüst olalım, tüm köleler hapsedilmiş askerlerden gelmez. Bazı köleler masum vatandaşlardan gelir ve bu vatandaşların altında bulunduğu krallığa pek düşmeyen topraklarda satılır.
  • Çılgın Adam -> Terbiyeli Çılgın Adam -> Yetkili Çılgın Adam -> Eğitimli Çılgın Adam -> Delinmiş Çılgın Adam -> Madman -> Yetkili Madman -> Eğitimli Madman -> Delinmiş Madman -> Korkusuz Adam -> Delinmiş Adam (en nadir bulunan yığınlar, nadir bir deli ayaklanmasına yol açar, etrafında dolaşan çılgın deliler, süper nadir soytarı kaçışları) Tarihsel olarak, madmenler cephelerde yem olarak kullanıldı, hayatta kalanlar yavaş yavaş korkutucu ve korkusuz askerler olmak için eğitildi. Bu adamlar genellikle fiziksel olarak deforme olurlar ve çok az etik anlayışına ve hatta bazen kendilerine sahip olurlardı. Tabii ki, tahmin edebileceğiniz gibi, bu tür erkekleri eğitmek zor olurdu ve bu nedenle bu birlik ağacı oyundaki en zayıf (Çılgın Adam) ve en güçlü (Indomitable Man) askerlere sahip.
  • (Battan Çölü)
  • (Aserai Çölü)
  • (İmparatorluk Çölleri)
  • (Khuzait Çölü)
  • (Vlandian Deserters)
  • (Sturgian Deserters)
  • (çok nadir United Deserters) Tüm gruplardan firar edenler zulüm korkusuyla birleşirler. Bu elbette çok nadir bir durumdur, ancak tahmin edebileceğiniz gibi korku eskiden düşman olanları birleştirebilir.

v1.0.2

Yığınlar artık diğer yığınlara bağlı olarak ortaya çıkabilir.


  • (köylü başıboş isyancılar) Köylü kitleleri isyanları artık daha küçük başıboş partiler doğuracak, çünkü köylü isyancılarının tek bir uyumlu birim oluşturacağını hayal etmek zor.
  • Barbar -> Barbar Ranger VEYA Barbar Baskıncı. Barbar Baskıncıları -> Barbar Şefi (Barbar Foragers, Barbar Raider, çok nadir Barbar Exodus ve bağlı Barbar Mülteciler) Barbarlar, özellikle kuzey medeniyetleri tarafından isimlendirildikleri gibi, dağlara oyulmuş yerleşimlerde yaşayan zulüm yarı göçebe insanlardır. "Uygar" insanlar güçlendikçe, sürekli hareket etmeye zorlandılar. Bununla birlikte, şimdi Calradia kaosa atıldı, cesur hale geldiler. Bununla birlikte, çabaları nihayetinde halkı bir kez daha sürülecek ve son savaşlarıyla dev bir göçle savaşacakları için boşuna.

v1.0.5
  • Kızgın Köylü -> Devrimci Köylü VEYA Öfkeli Köylü
  • Köylüler artık doğdukları yerleşimin çevresinde devriye geziyorlar.

v1.0.6

    • Vlandian Slave -> Vlandian Recruit
    • İmparatorluk Kölesi -> İmparatorluk İşe Alım
    • Barbar köle -> barbar
    • Aserai Köle -> Aserai İşe Alım
    • Battan Köle -> Battanyan Gönüllü
    • Khuzait Köle -> Khuzait Göçebe
  • Sturgian Slave -> Sturgian Acemi
  • (küçük ve büyük köle yığınları artık işe alımlardan çok köle içeriyor.)

v1.0.8
  • her yumurtlamayı kendi hizasına entegre et
  • 21 hizip ekle:
  • [kuzey kurtarıcılar]
  • [güney kölelikleri]
  • [çöl kültü]
  • [itfa emri]
  • [gazabın habercileri]
  • [Manhunters]
  • [köylü devrimcileri]
  • [köylü mutlakiyetçileri]
  • [köylü isyancılar]
  • [Barbarlar]
  • [anka kuşunun sırası]
  • [Makko]
  • [Humar]
  • [madmen] Bu bir haydut hizip, uyumlu bir hizip değil, ama haydutların onlara saldırmasını kolaylaştırmak için onları ayrı bir hizip yapmak zorundaydım
  • [her büyük kültür için felaketler, bu yüzden 6 çöl fraksiyonu]
  • [birleşik firarlar]

1.1.1
  • insan avcısı özel AI ekle
  • devrimci basit devriye AI düzeltmek
  • Köy Gençliği -> Köy İzci VEYA Eğitimli Gençlik. Köy İzci -> Köy Korucusu VEYA Gözcü. Köy Korucusu -> Şerif Köyü.
  • Eğitimli Gençlik -> Kasaba Muhafızları VEYA Kasaba Nişancı.
  • Burgher -> Eğitimli Gençlik VEYA Haklı Vatandaş. Haklı Vatandaş -> Manhunter -> Kıdemli Manhunter -> Şerif
  • (Köy Gözcüleri ve İlçe Gözcüleri, başlangıçta yumurtlamalarında devriye gezen ve daha sonra 3 ila 6 gün sonra en yakın yerleşime taşınan yumurtlar.
  • (Aynı şeyi yapan ancak 1 ila 4 gün içinde insan avcıları ortaya çıkar.)
  • (Daha nadir olan ve 3 ila 6 gün içinde aynı şeyi yapan gayretli Konseptler)
  • (daha nadir 3 gün içinde aynısını yapan Idealistic Citizens spawn ortaya çıkar)
  • (her 1-2 günde bir yerleşim çevresinde dolaşan son derece nadir temizlik grubu yumurtlaması. Hızlı ve ölümcül ve insan avcılarının / krallıklarının yoğun çabalarını temsil eder)
1.1.2
  • (barbar birlik ağacı elden geçirildi ve yeni asker ağacına benzemek için doğanlar yapıldı)
  • Barbar Gençlik -> Barbar Savaşçı VEYA Barbar Avcı Erleri
  • Barbar Savaşçı -> Barbar Mızrakçı VEYA Barbar Şiddetli Savaşçı -> Barbar Veteran
  • Barbar Avcı Erleri -> Barbar Axethrower -> Barbar Akıncı VEYA Barbar Ayı Avcısı.
  • Barbar Baskıncıları -> Barbar Warlord
1.1.5
  • şimdi tüm partiler mahkumlarından işe alıyor
1.2.1
  • tüm barbar birlik ağacını elden geçirdi ve 9 yeni birlik ekledi

1590760901838.png
1590760913294.png
1590760923066.png
1590760929916.png
1590760938195.png
1590760944844.png
1590760951734.png
1590760958138.png
1590760964333.png
1590760971584.png
image8642aea98b6208d5.png
image33d5a3e712e529fa.png
image15c55a80634e2a13.png
image319ff6103f653ad6.png
imagef4e74330ff091455.png
imageb332671b05854313.png







KURULUM DOSYALARI

Bu sürüm hem API sürümünün içeriğine hem de tüm işlevlerine sahiptir. API sürümünü yalnızca modumu kullanan diğer modlarla kullanın, ancak ana sürüm (bu) da onlarla çalışmalıdır. Geri bildirim bırakmaktan çekinmeyin ve modu beğendiyseniz Teşekkür Ederim :)

Calradia At War ( Custom Spawns)





Özel Spawns Temiz API'sı



Bu benim modun temelini oluşturan API. Diğer alt modlar tarafından ana modun işlevselliğini kullanmak için kullanılır. Referanslar ve fikirler için öğreticileri ve ana mod dosyalarını kontrol edin. SADECE MODUMU KULLANAN MODLARI KULLANIRKEN BU İNDİR!






 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst