Reklam vermek için [email protected]

Altın Konu Mount & Blade: Warband - Mod Nasıl Yapılır ?

Selmacee

Level 1
Üye
Katılım
27 Nis 2021
Konular
0
Mesajlar
37
Reaksiyon Skoru
6
Altın Konu
0
Başarım Puanı
14
TM Yaşı
1 Yıl 5 Ay 12 Gün
Online Süresi
6h 55m
MmoLira
41
DevLira
0
Takipçiler
0

Sentor2 Baştan Aşağı Yenilenmiş 55-120 Altyapısı ile 7 Ekim Cuma Günü 21:00'da Açılıyor. Detaylı Bilgi Edinmek ve Soru Sormak İçin Discord Sunucumuza Katılabilirsiniz.

Merhaba bugün sizlere Warband'da kendi modunuzu nasıl yapabiliceğimizi göstereceğim.
Öncelikle bilgisayarımızda Korsan veya Orjinal Warband oyunu kurulu olması gerekir. ( Korsan tavsiye etmiyorum..)

Bilgisayarımıza ilk olarak Python'un v2 sürümlerinden herhangi birini yüklüyoruz.
Module System haricinde Not Defteri ile oyun dosyalarında bölümleri değiştirerek mod yapmak mümkündür fakat daha detaylı ve kaliteli bir
yapabilmek için Module System gereklidir.

İsterseniz Warband'da kayıtlı oyununuz varsa daha eğlenceli hale getirmek için yapabilirsiniz.
(Örnekler)

Oyunun Tarihini Değiştirme::
"scripts.txt" Dosyasını Açınız.

23 2133 2 1224979098644774915 3 2133 2 1224979098644774916 1257 2133

Satırını Bulunuz.
Kırmızı İle Yazılı Olan 23 Oyunun Gününü,
Mor İle Yazılı Olan 3 Oyunun Ayını,
Yeşil İle Yazılı Olan 1257 Oyunun Yılını Gösterir.

Kundaklı Yayda Doldurmadan Hızlı Atış:
"item_kinds.txt" Dosyasını Açınız.

itm_hunting_crossbow Hunting_Crossbow Hunting_Crossbow 1 crossbow 0 6357001 5637160960 22 131082 2.250000 100 0 0 0 0 0 47 50 0 1 284 0
0
Buradaki Kırmızı 1'i 10 İle Değiştirirseniz Ardarda 10 Atış Yapabilirsiniz.

Paralı Askerlerin Katılım Ücretini Ayarlama ::
"scripts.txt" Açın Ve "game_get_join_cost -1" Satırını Aratın.

game_get_join_cost -1
18 21 1 1224979098644774912 2133 2 1224979098644774913 0 4 0 1507 1 1224979098644774912 5 0 2171 2 1224979098644774914 1224979098644774912 2133 2 1224979098644774913 1224979098644774914 2105 2 1224979098644774913 5 2107 2 1224979098644774913 1224979098644774913 2105 2 1224979098644774913 40 2108 2 1224979098644774913 5 4 0 152 1 1224979098644774912 2107 2 1224979098644774913 2 3 0 3 0 2133 2 72057594037927936 1224979098644774913 2075 1 72057594037927936

Kırmızı 5, Yeşil 5 Ve Mavi 40'ı Azaltın Düşük Bi Değer Ücretler Azalacaktır.

Handa Çıkan Asker Sayısını Ayarlama:
"scripts.txt" Dosyasını Açın Ve "update_mercenary_units_of_towns -1" Satırını Aratın

update_mercenary_units_of_towns -1
6 6 3 1224979098644774912 648518346341351443 648518346341351461 2136 3 1224979098644774913 360287970189639706 360287970189639713 501 3 1224979098644774912 90 1224979098644774913 2136 3 1224979098644774914 3 8 501 3 1224979098644774912 91 1224979098644774914 3 0

Kırmızı 3 Ve 8 Handa Çıkacak Olan Maksimum Asker Sayısıdır. Ne Kadar Asker İstiyorsanız Sayıları Değiştirin.

Savaş Sonrası Edilen Tecrübeyi Ayarlama:
"scripts.txt" Dosyasından

"2108 2 1224979098644774922 100 1674" Satırını Bulun

Mavi İle Yazılmış 100'ü 50 Yaparsanız Normalden İki Katı Tecrübe Alırsınız.

Module Systemli Mod Yapmak İsteyenler;


Bilgisayar Sağ Tıklayıp Gelişmiş > Ortam Seçenekleri'nden
Path değişkenini buluyoruz değişken yerine Python'u kurduğunuz konumu kopyalayıp oraya yapıştırın.

Örnek: C:\Python27

İndirdiğimiz Module System dosyalarını masasüstüne atıp içerisinde Module System 1.171 klasörünü açıp
module_info'yu bulup Sağ Tıklayıp Birlikte Aç kısmından Not Defteri İle Açıyoruz..


Ekli dosyayı görüntüle 14888

Bu şekilde olmalı, Sonra Warband Modules Klasörüne Girip Native'yi Kopyalıyoruz
Herhangi bir isim yapıyoruz klasör ismini.. ÖR:noellyturkmmo
Ardından export_dir = " ************** " kısmının içini silip demin kopyaladığımız klasörün dizinini kopyalayıp oraya yapıştırıyoruz.
Şu şekilde olmalıdır:


Ekli dosyayı görüntüle 14876
Fakat burda "noellyturkmmo" dizinini algılayamaz / işareti ile kapatmadığımız için
Tüm \ işaretlerini Tersi olan / ile değiştirip sonunada / ekleyip kapatıyoruz..
Bu şekilde olmalı:

Ekli dosyayı görüntüle 14877

Şimdi Module_System 1.171 klasöründe bulunan build_module.bat'ı çalıştırıyoruz
Ekli dosyayı görüntüle 14879
Bu şekilde ekran geldiyse sorunsuz şekilde Module System kurmuşsunuzdur..
Hata alanlar doğru yaptığınızdan emin olun.


Şimdi sizlerle birlikte Module Systemli Modumuza bir osp alıntı ufak bir sistem ekleyeceğiz..
(Ben size örnek vermek amaçlı gösteceğim isterseniz Taleworlds forumlarında gezinip

Modunuza sistem ekleyebilirsiniz..)

Öncelike Module System 1.171 klasöründe bulunan module_game_menus'u Birlikte Aç kısmından Not Defteri İle Açıyoruz..

module_game_menus'u açtıktan sonra aşağıda bulunan kodu Ctrl+F kodu ile aratın.


("camp_action",[],"Take an action.",
[(jump_to_menu, "mnu_camp_action"),
]
),

arattığınız kodun altına şu kodu ekleyin;

###NoellyTurkmmo
("camp_moraling",[],"Birliklerine hediye ver",
[(jump_to_menu, "mnu_camp_moraling"),
]
),
###NoellyTurkmmo[

daha sonra en aşağı inip ] işaretinin öncesine şu kodları ekleyin;

###Noelly Turkmmo
("camp_moraling",0,
"Ordunun moralini arttirmak icin dinar hediye et",
"none",
[
],
[
("big_tax",[(store_troop_gold,":total_money","trp_player"),(gt, ":total_money",1500)],"Buyur hediyem olsun 1500dinar",
[(troop_remove_gold, "trp_player", 1500),
(party_set_morale, "p_main_party", 40),
]
),
("medium_tax",[(store_troop_gold,":total_money","trp_player"),(gt, ":total_money",750)],"Buyur hediyem olsun 750dinar",
[(troop_remove_gold, "trp_player", 750),
(party_set_morale, "p_main_party", 20),
]
),
("low_tax",[(store_troop_gold,":total_money","trp_player"),(gt, ":total_money",500)],"Buyur hediyem olsun 500dinar",
[(troop_remove_gold, "trp_player", 500),
(party_set_morale, "p_main_party", 10),
]
),
("camp_action_4",[],"Kamp menusune geri don.",
[(jump_to_menu, "mnu_camp"),
]
),
]
),
###Noelly Turkmmo
Çok güzel anlatım olmuş teşekkür ederim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Benzer konular

Üst