kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Chat sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Dakdilo61
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Normal chatte hızlı yazı yazamıyorum belli bir yerden sonra duruyor örnek:

A enter
A enter
A enter
A enter [Yazmıyor]
A enter [Yazmıyor]
A enter
A enter [Yazmıyor]
A enter [Yazmıyor]
A enter [Yazmıyor]
A enter [Yazmıyor]
A enter

Chatte mesela 5 yazdığımdan 2sini yazmıyor. Sonra daha seri yazmaya başlıyorum oyun atıyor ve tekrar girmeye çalıştığımda bağlanıyorsun dediğinde tekrar şifre yazma yerine atıyor oyun channel syser içine şunu yazıyor:

SYSERR: May 3 00:16:38 :: Analyze: login phase does not handle this packet! header 3
SYSERR: May 3 00:16:38 :: Process: SEQUENCE 6703e280 mismatch 0xca != 0x68 header 3
SYSERR: May 3 00:16:38 :: Process: SEQUENCE_LOG [UNKNOWN]-------------
[109 : 0xaf]
[003 : 0xca]

Bazen altındaki şunlar olmuyr :
[109 : 0xaf]
[003 : 0xca]

2. girmeye çalıştığımda sorunsuz giriyor:

Bu sorun mesela bir yere ışınlanırken veya quest sizi odadan atarken mesela aniden bir şey yazma zamanına denk gelince oyundan atıyor ya o zamanda bu syseri veriyor
 
Son düzenleme:
oyundan seri seri yazıp attıktan sonra tekrar girerken channel bunu yazıyor

SYSERR: May 3 00:16:38 :: Analyze: login phase does not handle this packet! header 3
SYSERR: May 3 00:16:38 :: Process: SEQUENCE 6703e280 mismatch 0xca != 0x68 header 3
SYSERR: May 3 00:16:38 :: Process: SEQUENCE_LOG [UNKNOWN]-------------
[109 : 0xaf]
[003 : 0xca]

deneyebilirsiniz hiç eklentisiz altyapınızda denedim kendi eklentilerimden sanmıştım değilmiş. bu şuan verdiğiniz imput main sınırlamasından veriyor bu paket hatasını sanmıştım oda değilmiş. sıfır altyapınızda of shoplu olanda paket hataları var ben şuanki sınırlama yüzünden bu paket hatasını veriyor snmıştım yani çözülmedi sorun.
ben zaten bu alt yapıyı geliştirdim benim filese de yazmışssınız bu sorunu paket hatası felan yok bende geliştirirken hiç paket hatasına rastlamadım
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst