HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sn. Yetkılıler.. bundan 1 ay önce si kadar carım ban yedı ban yeme sebebım kardeşim saydıgım dostuma (s2rm amq oraya gelemem sen gel) dedım arkadasımda ss aldı ban yedım.Ama msn me bu konuyla ilgili hiçbir sey gelmedi sonra 1 - 1.5 hafta sonra tekrar denedım GIRISINIZI KONTROL EDIN yazısı cıktı ben carım acıldı sandım ve şifreyi degiştirip tekrar oyuna girmek istedim ama yine GIRISINIZI KONTROL EDIN yazısı cıktı..Ama bu sırada msn'me bunula ilqili hala daha hiç birşey gelmedi.Neyse sonunda artık tam 1 ay 1gün oldu ama o carımın ustune olan msn hacklendı şimdi ne yapacagımı bilmiyorum banımın süresi doldu diyede düşünüyorum.Lutfen artık banımı açın ve yeni şifremi siz koyun msn: crazy_aytunc@hotmail.com. lutfen yardım edın yetkılıler ıyı calısmalar dılıyorum nick: PoK3R
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

