• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]

Cevaplanmadı Server başlangıç at ayarı

  • Konbuyu başlatan ozan30
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 1
  • Görüntüleme 23

ozan30

Level 1
Katılım
20 Eyl 2009
Konular
5
Mesajlar
32
Reaksiyon Skoru
3
Online Süresi
4g 9s 7d
Başarım Puanı
77
MmoLira
44
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Takipçiler
0

Landom2 başlamanın TAM ZAMANI! Harika Paskalya Eventi başladı HEMEN OYNA!


arkadaşlar bir sorunum var kurmuş olduğum serverin başlangıç ayarında hiç bir sorun yokken ben oyuncunun oyuna ilk girişinde at üstünde ve atın zırhlı olmasını istiyorum ve asker yapmak isteyenlerde seyisten madalya alsın istiyorum yada bir görevi olsun.
Fakat oyuncu girdiğinde atın üzerinde zırhlı olarak geliyor ve kasıldıktan bir kaç lwl sonra at otomatik asker at oluyor ben asker olmasın istiyorum. asker at yapmak isteyenler seyise gidecek ve görev alacak madalyon yada başka görev
Bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum alt tarafta /notarget/login başlangıç dosyasının içeriği var nerde yanlış yapıyorum anlayamadın yardım ederseniz sevinirim

horse . advance ( )
horse . advance ( )
horse . advance ( )
horse . advance ( )
horse . advance ( )
horse . advance ( )
horse . advance ( )
horse . advance ( )
horse . advance ( )
horse . advance ( )
horse . advance ( )
local krallik = { " Shinsoo " , " Chunjo " , " Jinno " }
local karakter = { " Savaşçı " , " Ninja " , " Sura " , " Şaman " }
if pc . getqf ( "hosgeldinsnck" ) == 0 then
pc . setqf ( "hosgeldinsnck" , 1 )
if pc . job == 0 then
notice_all ( "Yeni oyuncumuz " .. pc . get_name ( ) .. "," .. karakter [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "karakteri ile" .. krallik [ pc . get_empire ( ) ] .. "imparatorluğuna katıldı!" )
end
if pc . job == 1 then
notice_all ( "Yeni oyuncumuz " .. pc . get_name ( ) .. "," .. karakter [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "karakteri ile" .. krallik [ pc . get_empire ( ) ] .. "imparatorluğuna katıldı!" )
end
if pc . job == 2 then
notice_all ( "Yeni oyuncumuz " .. pc . get_name ( ) .. "," .. karakter [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "karakteri ile" .. krallik [ pc . get_empire ( ) ] .. "imparatorluğuna katıldı!" )
end
if pc . job == 3 then
notice_all ( "Yeni oyuncumuz " .. pc . get_name ( ) .. "," .. karakter [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "karakteri ile" .. krallik [ pc . get_empire ( ) ] .. "imparatorluğuna katıldı!" )
end
end
local gold = 0
if pc . getqf ( "baslangic" ) == 0 then
if pc . get_job ( ) == 0 then
pc . give_item2 ( "19" )
pc . give_item2 ( "11209" , 1 )
pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
pc . give_item2 ( "12209" , 1 )
pc . give_item2 ( "71131" , 1 )
pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
pc . give_item2 ( "71050" , 10 )
pc . give_item2 ( "72723" , 1 )
pc . give_item2 ( "72727" , 1 )
pc . give_item2 ( "50052" , 1 )
pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
pc . changegold ( gold )
horse . set_level ( 11 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
pc . set_skill_level ( 1 , 20 )
pc . set_skill_level ( 2 , 20 )
pc . set_skill_level ( 3 , 20 )
pc . set_skill_level ( 4 , 20 )
pc . set_skill_level ( 5 , 20 )
pc . set_skill_level ( 6 , 20 )
pc . set_skill_level ( 17 , 20 )
pc . set_skill_level ( 18 , 20 )
pc . set_skill_level ( 19 , 20 )
pc . set_skill_level ( 20 , 20 )
pc . set_skill_level ( 16 , 20 )
pc . set_skill_level ( 21 , 20 )
pc . set_skill_level ( 137 , 20 )
pc . set_skill_level ( 138 , 20 )
pc . set_skill_level ( 139 , 20 )
pc . set_skill_level ( 131 , 10 )
pc . set_skill_level ( 129 , 40 )
pc . set_skill_level ( 128 , 20 )
pc . set_skill_level ( 127 , 20 )
pc . set_skill_level ( 126 , 20 )
pc . set_skill_level ( 124 , 40 )
pc . set_skill_level ( 121 , 40 )
pc . set_skill_level ( 122 , 2 )
pc . setqf ( "baslangic" , 1 )
elseif pc . get_job ( ) == 1 then
pc . give_item2 ( "1009" )
pc . give_item2 ( "11409" , 1 )
pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
pc . give_item2 ( "12349" , 1 )
pc . give_item2 ( "71131" , 1 )
pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
pc . give_item2 ( "71050" , 10 )
pc . give_item2 ( "72723" , 1 )
pc . give_item2 ( "72727" , 1 )
pc . give_item2 ( "50052" , 1 )
pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
pc . changegold ( gold )
horse . set_level ( 11 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
pc . set_skill_level ( 31 , 20 )
pc . set_skill_level ( 32 , 20 )
pc . set_skill_level ( 33 , 20 )
pc . set_skill_level ( 34 , 20 )
pc . set_skill_level ( 35 , 20 )
pc . set_skill_level ( 36 , 20 )
pc . set_skill_level ( 49 , 20 )
pc . set_skill_level ( 50 , 20 )
pc . set_skill_level ( 48 , 20 )
pc . set_skill_level ( 47 , 20 )
pc . set_skill_level ( 46 , 20 )
pc . set_skill_level ( 47 , 20 )
pc . set_skill_level ( 137 , 20 )
pc . set_skill_level ( 138 , 20 )
pc . set_skill_level ( 139 , 20 )
pc . set_skill_level ( 140 , 20 )
pc . set_skill_level ( 131 , 20 )
pc . set_skill_level ( 129 , 40 )
pc . set_skill_level ( 128 , 20 )
pc . set_skill_level ( 127 , 20 )
pc . set_skill_level ( 126 , 20 )
pc . set_skill_level ( 124 , 40 )
pc . set_skill_level ( 121 , 40 )
pc . set_skill_level ( 122 , 2 )
pc . setqf ( "baslangic" , 1 )
elseif pc . get_job ( ) == 2 then
pc . give_item2 ( "19" )
pc . give_item2 ( "11609" , 1 )
pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
pc . give_item2 ( "12489" , 1 )
pc . give_item2 ( "71131" , 1 )
pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
pc . give_item2 ( "71050" , 10 )
pc . give_item2 ( "72723" , 1 )
pc . give_item2 ( "72727" , 1 )
pc . give_item2 ( "50052" , 1 )
pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
pc . changegold ( gold )
horse . set_level ( 11 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
pc . set_skill_level ( 61 , 20 )
pc . set_skill_level ( 62 , 20 )
pc . set_skill_level ( 63 , 20 )
pc . set_skill_level ( 64 , 20 )
pc . set_skill_level ( 65 , 20 )
pc . set_skill_level ( 66 , 20 )
pc . set_skill_level ( 137 , 20 )
pc . set_skill_level ( 138 , 20 )
pc . set_skill_level ( 139 , 20 )
pc . set_skill_level ( 131 , 10 )
pc . set_skill_level ( 129 , 40 )
pc . set_skill_level ( 128 , 20 )
pc . set_skill_level ( 127 , 20 )
pc . set_skill_level ( 126 , 20 )
pc . set_skill_level ( 124 , 40 )
pc . set_skill_level ( 121 , 40 )
pc . set_skill_level ( 122 , 2 )
pc . set_skill_level ( 76 , 20 )
pc . set_skill_level ( 77 , 20 )
pc . set_skill_level ( 78 , 20 )
pc . set_skill_level ( 79 , 20 )
pc . set_skill_level ( 80 , 20 )
pc . set_skill_level ( 81 , 20 )
pc . setqf ( "baslangic" , 1 )
elseif pc . get_job ( ) == 3 then
pc . give_item2 ( "7009" )
pc . give_item2 ( "11809" , 1 )
pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
pc . give_item2 ( "12629" , 1 )
pc . give_item2 ( "71131" , 1 )
pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
pc . give_item2 ( "71050" , 10 )
pc . give_item2 ( "72723" , 1 )
pc . give_item2 ( "72727" , 1 )
pc . give_item2 ( "50052" , 1 )
pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
pc . changegold ( gold )
horse . set_level ( 11 )
horse . unride ( )
horse . ride ( )
pc . set_skill_level ( 91 , 20 )
pc . set_skill_level ( 92 , 20 )
pc . set_skill_level ( 93 , 20 )
pc . set_skill_level ( 94 , 20 )
pc . set_skill_level ( 95 , 20 )
pc . set_skill_level ( 96 , 20 )
pc . set_skill_level ( 106 , 20 )
pc . set_skill_level ( 107 , 20 )
pc . set_skill_level ( 108 , 20 )
pc . set_skill_level ( 109 , 20 )
pc . set_skill_level ( 110 , 20 )
pc . set_skill_level ( 111 , 20 )
pc . set_skill_level ( 137 , 20 )
pc . set_skill_level ( 138 , 20 )
pc . set_skill_level ( 139 , 20 )
pc . set_skill_level ( 131 , 10 )
pc . set_skill_level ( 129 , 40 )
pc . set_skill_level ( 128 , 20 )
pc . set_skill_level ( 127 , 20 )
pc . set_skill_level ( 126 , 20 )
pc . set_skill_level ( 124 , 40 )
pc . set_skill_level ( 121 , 40 )
pc . set_skill_level ( 122 , 2 )
pc . setqf ( "baslangic" , 1 )
set_state ( "baslangictamam" )
end
else
end
 

ficeone

Level 4
Katılım
25 Tem 2017
Konular
82
Mesajlar
270
Reaksiyon Skoru
86
Online Süresi
4g 1s 23d
Başarım Puanı
77
Yaş
23
MmoLira
201
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Takipçiler
1
guncel atayım yukarıya cıksın brom
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst