Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]

Arena Of Valor [YAMA NOTLARI]

EfecanTuncbilek

security is just an illusion
Katılım
24 Mar 2019
Konular
236
Mesajlar
391
Reaksiyon Skoru
267
Online Süresi
11g 19s 32d
Başarım Puanı
129
MmoLira
213
DevLira
15
En İyi Cevap Puanı
0
Takipçiler
0

Landom2 başlamanın TAM ZAMANI! Harika Paskalya Eventi başladı HEMEN OYNA!


Sevgili Meydan Okuyucular,

Arena of Valor, bakım için 01/20'de çevrimdışı olacak ve oyunun yeni "Magic Academy" yamasına güncelleneceği.

"The Reversal" da oyun performansı ve maç kontrolleri de dahil olmak üzere temel oyun deneyiminin unsurlarını optimize etmeye odaklandık. Yine de yapabileceğimiz çok şey var, bu yüzden çekirdek deneyime odaklanmaya devam ederken , daha taze ve daha iyi bir oyun sunmak için maç ortamı ve maç bulma kuralları gibi alanlarda da iyileştirmeler üzerinde çalışıyoruz. deneyim.

Oyuncular ayrıca geçtiğimiz yıl irfan konusunda çok fazla araştırma yaptığımızı fark etmiş olabilirler. Yeni "Magic Academy" temalı versiyon , Carano Magic Academy hikayesine dayanan çok sayıda yeni kahraman ve etkinlik getirecek ve oyunculara geri döndüğümüzde mümkün olan en iyi deneyimi sunmak için orta şeritli majeler için güncellenmiş bir savaş mekanizması ve ekipman sistemi sunacak okulu.



A. Maç Ortamı İyileştirmeleri
Gelgitler onlara karşı dönse bile oyuncuların sıkı çalışmaya devam ettikleri için ödüllendirilmesi gerektiğine inanıyoruz. Bu nedenle, takım arkadaşları AFK'ya gittiğinde veya performans gösteremediğinde bile savaşmaya devam eden oyuncular için daha doğrudan tazminat sağlıyoruz: Cesur Puanlar yerine yıldızlar. Buna ek olarak, rekabet ortamını herkes için daha olumlu hale getirmek amacıyla pozisyon atmayı ve sözlü tacizi de kısmaktayız. Son olarak, AFK belirleme sistemi daha makul tespit ve cezalarla geliştirildi.


  1. Takım arkadaşı AFK'ya girdikten sonra aktif oyun için yıldız cezası yok
- Değişikliklerin ardında:

Bir takımda birisinin AFK'ya gitmesi dengeyi önemli ölçüde bozar ve takım arkadaşları için işleri çok sinirlendirir. Daha önce bunu Cesur Puanlarla dengelemeye çalıştık, ancak bunun yeterince doğrudan olmadığını ve sadece maçtan vazgeçen oyuncular ile ileriye doğru itmeye devam edenleri ayırt etmedik. Sayıca fazla olsa bile zor oynamaya devam eden oyuncular şimdi daha önemli bir ödül kazanıyor.

Detaylar:

Takım arkadaşı çevrimdışı olduktan sonra aktif olarak oynamaya devam eden oyuncular, yenilgiden sonra artık yıldız kaybetmezler.

(Not: Bir oyuncu kısa bir süre sonra yeniden bağlanırsa değil, yalnızca uzun bir süre çevrimdışı olduğunda geçerlidir)


  1. AFK takım arkadaşlarıyla zaferler için ek yıldızlar
- Değişikliklerin ardında:

Bu arada, oyuncular sayıca da kazandıkları için ödüllendirilmelidir.

Detaylar:

Oyuncular daha az oyuncuyla kazanmak için ek bir yıldız alacak (sadece büyük AFK sorunu olduğunda geçerlidir).


  1. MVP yenilgide iyi performans gösterirse yıldız cezası yok
- Değişikliklerin ardında:

Takımlarını taşımak için elinden gelenin en iyisini yapan ancak kısa sürede ortaya çıkan oyuncuları telafi etmek için kaybeden tarafın MVP'si iyi performans göstermeleri durumunda bir yıldızı kaybetmekten kaçınabilir. Bununla birlikte, AOV bir takım oyunudur ve savaş iyi gitmediğinde oyuncuların sadece MVP'ye odaklanmasını istemiyoruz. Bu nedenle, oyuncuların yerine getirmesi gereken, skor, takım katılımı ve diğer istatistikler gibi çeşitli koşullar vardır. Ayrıca buna dikkat etmeye ve yapmasını istediğimiz şeyi yapmasını sağlamaya devam edeceğiz.

Detaylar:

MVP kaybetmek iyi performans için yıldız tazminatı


  1. Sözlü taciz için artan ceza
Detaylar:

Sözlü kötüye kullanım tespit mekanizmasını ve oyuncu raporlarını artırıyoruz ve durumdan bağımsız olarak oyuncuların sivil kalabileceğini umuyoruz.


  1. Negatif davranış için maç sonrası raporu artık "Konum Arama" yı içeriyor
- Değişikliklerin ardında:

Bazı oyuncular kahramanlarını seçim öncesi modda belirlenen şeritlerine göre seçmezler, bu da birçok oyuncu için oyun deneyimi üzerinde önemli etkisi olan bir davranıştır. Maç ortamını iyileştirmek için raporlardan bu tür oyuncular için Güvenilirlik cezası sunmak istiyoruz.


  1. Düzeltilmiş AFK tespiti ve cezaları
- Değişikliklerin ardında:

AFK tespit ve ceza sisteminin amaçlandığı gibi tam olarak çalışmayan bazı yönleri vardır. Örneğin, bir maçın bitiminden önce bağlantısı kesilen oyuncuların, yeniden bağlandıkları ve çevrimdışı oldukları süre ne olursa olsun ciddi suçlu olarak kabul edilebilecekleri ve oyuncuların, suçlarının ciddiyetine bakılmaksızın tüm Cesur Puanlarını kaybettikleri düşünülmektedir. Cezanın suçla eşleşmesini istiyoruz ve oyuncuların bağlantılarını kesdikleri bir oyuna yeniden bağlanmaları için teşvik ediyoruz.

Detaylar:
  1. Bir maç sona ermeden önce bağlantıyı kesmek için geliştirilmiş AFK algılama.​
  2. Bağlantı kesilmesi ve aktif oyun sonrasında tekrar bağlanmak için Cesur Puanlarda daha az ceza​

B. İyileştirilmiş Eşleşme

Match-Finding, eşleşmeleri olabildiğince adil hale getirmek için her zaman çok dikkat ettiğimiz bir alan olmuştur. Yeni sürümde bu alanda bazı iyileştirmeler yaptık ve odaklanmaya devam edeceğiz.


  1. Sıralamalı Eşleşme solo ve parti kuyruğu eşleme kurallarında yapılan değişiklikler
- Değişikliklerin ardında:

Yalnız oyuncular ve partiler bir araya geldiğinde, bir partinin gücünün sonuç üzerinde solo oyunculardan daha büyük bir etkisi olduğunu fark ettik. Güçlü bir partinin takımı zafere taşıdığı, zayıf bir partinin ise takımın performansını tehlikeye atma olasılığı daha yüksektir. Bunun bu tür eşleşmelerdeki solo oyuncular için adil olmadığına inanmıyoruz, bu yüzden solo oyuncuların mümkün olduğunca diğer solo oyuncularla eşleşmesini sağlamaya çalışıyoruz, ancak eşleştirmelerde partilerin solo oyuncularla eşleştirilmesine de izin vereceğiz. çok uzun sürer.

(Bu, eşleştirme süresinde küçük bir artışa neden olabileceğinden, sonuçları yakından izlemeye ve gerektiğinde ayarlamaya devam edeceğiz.)

Önce:

Solo ve taraflar (2 ve 3), eşleşme süresini azaltma önceliği ile eşleştirildi.

Detaylar:

Yalnız oyuncuların sadece solo Sıralamalı Maçlarda görünme olasılığı daha yüksektir, yani 10 oyuncunun da solo olduğu anlamına gelir.

Yalnız oyuncular mümkünse diğer solo oyuncularla eşleştirilecektir.

2 kişilik partiler mümkünse 3 kişilik gruplarla eşleştirilir. Arama yalnız oyuncular için genişletildi 30 saniyedir.

3'lü taraflar mümkünse 2'li taraflarla eşleştirilir. Arama yalnız oyuncular için genişletildi 30 saniyedir.


  1. Sıralamalı Maç eşleştirmesi, oyuncuların son kahraman ve şerit tercihini dikkate alır
- Değişikliklerin ardında:

Pozisyon çatışması, düzenli olarak geri bildirim aldığımız bir konudur ve aynı ekipte iki nişancı veya büyücüye sahip olmak işleri çok zorlaştırabilir. Oyun, aynı şeridi tercih eden oyuncuları aynı takımdaki son maçlara koymaktan kaçınmak için şimdi hesap oyuncularının son kahraman ve şerit tercihlerini ele alıyor.

(Eşleştirmenin bu yönü hala devam eden bir çalışmadır ve oyuncu geri bildirimlerine göre ayarlamalar yapmaya devam edeceğiz)

Detaylar:
  1. En son sıralanan maçlarda (orta, orman, Slayer, Ejderha, Destek) oyuncu şerit tercihleri bu güncellemeden başlayarak kaydedilecek ve şeritle belirli bir frekansa ulaşırlarsa etiketlenecekler.​
  2. Aynı şerit etiketine sahip oyuncular, eşleşmede aynı takıma yerleştirilmez.​
  3. 2 ve 3'üncü partilerde, yalnızca belirli bir şeritte en yüksek yüzdeye sahip olan oyuncu etkilenir, yani her takımın yalnızca bir etiketi olabilir.​
  4. 5 kişilik partiler etkilenmez.​
  5. Bu, sıralamadaki tüm katmanların oyuncularını etkiler, ancak ön seçim etkinleştirildiğinde devre dışı bırakılır; yalnızca ön seçim atama kuralı uygulanır.​
  1. Sıralamalı Eşleşmede parti eşleşmesi için katman hesaplama ayarlaması
- Değişikliklerin ardında:

Mevcut Sıralamalı Maç sisteminde, oyuncular her iki taraftaki oyuncuların seviyelerine göre eşleştirilir. Bulduğumuz şey, birçok oyuncunun daha düşük bir seviyenin eşleşmelerini bulmak için alt hesaplar kullanması ve bu oyuncuların beceri seviyelerinin altındaki rakiplerle eşleştirilmesidir. Bu, eşleşme sisteminin bütünlüğünden ödün verirken puanlarını hızla artırmalarını sağlar.

Detaylar:

Bu nedenle, düşük seviyeli oyuncular artık maç bulma amacıyla 2 ve 3'üncü partilerde daha düşük ağırlığa sahip olacaklar. Partinin son ayarlanan seviyesi, partideki en yüksek seviyeye sahip oyuncuya daha yakın olacaktır.


  1. Sıralamalı Eşleşmede düzensiz kompozisyonlara sahip eşleşmeler kaldırıldı
- Değişikliklerin ardında:

Oyun, 3 + 1 + 1'e karşı 3 + 2 veya 2 + 2 + 1'e karşı 3 + 2 gibi maç zamanını azaltmak için maçların eşit olmayan takımlarla başlamasına izin vermişti. Bulduğumuz şey, bu tür eşleşmelerin bir tarafı dezavantaja sokması ve oyuncuların böyle bir dezavantaja yerleştirilmekten ve yıldızlarını kaybetme riskinden ziyade bir eşleşme bulmaktan daha uzun beklemeleri.

Detaylar:

Sıralamalı Eşleşmedeki düzensiz kompozisyonlara sahip tüm eşleşmeleri ortadan kaldırdı.


  1. Gerçek katman tutarsızlığını azaltmak için geliştirilmiş 5v5 eşleme algoritması
Açıklama:

Daha önce, 5v5 için eşleme, birçok rekabetçi oyunda bulunan ve katmana fazla ağırlık vermeyen ELO algoritmasına dayanıyordu. Fikir, bunun daha eşit eşleşmeler sağlayacağıydı; Örneğin, çok yetenekli bir Bronz oyuncu, hiç oynamadıkları takdirde 5v5 Bronz eşleşmelerine hükmedebilir ve böylece hiçbir zaman Bronz seviyesinden ayrılmaz ve birçok 5v5 oyuncunun maç deneyimini tehlikeye atar. ELO algoritması bunu telafi eder ve Bronz oyuncunun efsanevi olana kadar beceriye benzer oyuncularla eşleştirilmesine izin verir.

Ancak, daha düşük seviyedeki oyuncu maçı kaybederse, onu maç bulma sisteminde bir hata olarak algılayabilirler. 5v5, herhangi bir seviyedeki oyuncuların parti oluşturmasına izin verdiğinden, farklı beceri seviyelerindeki oyuncuların eşleştirilmesinin öngörülemezliğini telafi etmek için maç bulma sistemine daha fazla talepte bulunur.

5v5 eşleşme verisi analizimiz, tüm eşleşmelerin% 3'ünden daha azının oyunculara 2 ana veya daha fazla aşama sunduğunu göstermektedir. Bu sürümden başlayarak, 5v5 eşleşmelerin eşleşme algoritmasını değiştirmeye, katmana yerleştirilen ağırlığı artırmaya ve 5v5 ile 2 ana katmandaki iki taraf arasındaki maksimum katman eşitsizliğini sınırlamaya ve iki taraf arasındaki maksimum katman eşitsizliği bir ana katman veya% 90'dan azdır. Bu değişiklikleri bir sonraki sürümle tamamlamayı umuyoruz.



C. Sıralamalı Kural İyileştirmeleri
Yukarıda bahsi geçen değişikliklerle çözmeye çalıştığımız Sıralamalı Eşleşme deneyimi kuralları ile ilgili bazı sorunları not ettik. Ayrıca kural tasarımı ile geliştirebileceğimiz şeylerin de farkındayız ve bu versiyonda cesur nokta korumasına odaklanıyoruz, sonraki sürümlerde yapılacak diğer değişiklikler ile.



Cesur Puanlar kesinti tweaks:

- Değişikliklerin ardında:

Daha önce, Cesur Puanlar koruması sadece bir oyuncu bir katmanı kaybettiğinde tetiklendi ve koruma tetiklendiğinde mevcut tüm Cesur Puanlarını kaybetti, bu da bir yıldız kazanmak üzere olan bir oyuncu için hayal kırıklığı yaratabilir.

Detaylar:

Cesur Noktalar artık yıldızdan ziyade yıldızı koruyor.

Yalnızca belirli bir miktarda koruma noktası düşülür.

Cesur Noktaların aşırı derecede korunmasını önlemek için her bir katmanın koruma noktası eşiği buna göre artırıldı.



D. Savaş Alanı Değişiklikleri
- Değişikliklerin ardında:

Yeni bir sezon geçtikçe, çeşitli şeritler ve sınıflar için mevcut metaları incelemeye devam ediyoruz. Eşsiz arazi özellikleri nedeniyle orta şeridin bir takımın temeli olduğunu düşünüyoruz, ancak son güncellemeler orta şeritteki uygulanabilir seçeneklerin sayısını azalttı ve bununla şeridin bir maça ve takıma önemi. Şeritleri yeniden dengelemek amacıyla bu versiyonda orta şeritte ve büyücülerde çeşitli iyileştirmeler yaptık.

Detaylar:

Açıklama:


Bazı maçlarda, Destek sınıfları oyunun başlarında takım arkadaşının büyümesinden ödün vermekten kaçınmak isteyebilir, ancak bazen takım arkadaşları arasında çatışmaya yol açabilecek şekilde dolaşım sırasında takım arkadaşlarının kaynaklarını kandırmak zorunda kalırlar. Oyun başlangıcında Ekipman dağıtımını desteklemede değişiklikler yaptık ve Destek sınıflarının takım arkadaşı şikayetlerini hesaba katmadan duruma göre hareket etmelerine izin verdik. Bu değişiklik, oyunun başlangıcında Destek büyümesini hafifçe yavaşlatırken, Destek ekipmanının fiyatını da düşürdük ve Destek deneyiminden ödün vermemek için bu değişikliklerin süresi 8 dakikalık sürede sona erecek.

Değişiklikler, Su Taşı düşmesinde ve Dragon şeridinde nişancı büyümesinde önemli bir artışa neden oluyor, bu nedenle Su Taşı'nın ve minyonları yükseltmek için ekstra altının etkisini değiştirdik, böylece bu sürüm için bir beyinsiz olmayacak.

Ayrıca, Destek ekipmanı özelliklerini tutarlı hale getiriyoruz ve oyuncuları saf istatistiklerden ziyade takımlarının ihtiyaçlarına göre becerileri seçmeye teşvik ediyoruz.

ekipman

Destek ekipmanı değişiklikleri:

Destek sınıfları bir şeridi başka bir kahramanla paylaştığında, diğer kahramanlar tam şerit EXP ve Altın alırken, Destek ayrı bir ödül havuzu alır. Bu sadece oyunun ilk 8 dakikası için geçerlidir.

T2 / 3 Destek ekipmanı fiyatı 800/1750 Altın'a düşürüldü

T2 Destek ekipmanı artık aynı temel istatistiklere sahip:% 5 Hız, 200 Zırh, 20 MP kurtarma / 5 saniye.

T3 Destek ekipmanı artık aynı temel istatistiklere sahip:% 5 Hız, 250 Zırh, 30 MP kurtarma / 5 sn, 500 HP,% 10 dolum süresi azaltma.

Su destek ekipmanı aura kaldırıldı, şimdi Rüzgar destek ekipmanı "Ayrım" etkisi ile tutarlı.

Su destek ekipmanı katkısı, EXP ve Altın kazancı, hem Destek hem de takım arkadaşına 25 Altın ve 30 EXP verecek şekilde değiştirildi.

Şerit yükseltilmiş minyonlar artık ekstra Altın sağlamaz.

Büyücü ekipmanı değişiklikleri:

Eski Yazılar



Tarif: Mana Regen Kolye Ucu

Yeni: +20 MP kurtarma / 5 saniye

Boomstick



Yeni: +30 MP kurtarma / 5 saniye

Berith'in Acısı



Yeni tarif: Eski Kutsal Yazılar + Gümüş Bilezik + Hafif Zırh

Yeni: +30 MP kurtarma / 5 saniye

vahiy



Yeni tarif: Eski Kutsal Yazılar + Büyü Tome + Trick Blade

Yeni: +30 MP kurtarma / 5 saniye

Vlad's Impaler



Yeni tarif: Büyü Kitabı + Büyü Kitabı

Fazilet'in Kolyesi



% 10 dolum süresi azaltma ->% 15 dolum süresi azaltma

30 MP kurtarma / 5 sn -> 25 MP kurtarma / 5 sn

Eşsiz Pasif: Magic Pierce +75

Benzersiz Pasif - Saniyede% 1 Mana geri yükler

Açıklama: Magi ve Phoenix Tear'ın küresi, bir büyücünün ilk ekipmanı için beyinsizdi. Yetersiz MP nedeniyle büyücülerin hızını yavaşlatmak için 3 ekipmana MP rejeneri ekledik. Ayrıca Fazilet'in Kolyesini MP yenilenmesini artırmak için değiştiriyoruz ve büyücüye neredeyse sınırsız bir MP havuzu veriyoruz.

Magic Pierce ekipman ayarları

Ölüm Kitabı



Tarif: Büyülü Kaydırma + Spoop Maskesi + Canlılık Yüzüğü

240 Yetenek Gücü -> 220 Yetenek Gücü

Yeni: Eşsiz Pasif - Yok Etme: 75 Magic Pierce

Yeni ekipman: Frostguard

Fiyat: 2150

Tarif: Spoopy Mask + Sihirli Yüzük + Canlılık Yüzüğü

Özellikler: 140 Yetenek Gücü

500 Beygir gücü

% 10 dolum süresi azaltma

Eşsiz Pasif - İmha: 75 Magic Pierce

Eşsiz Pasif - Buz Patlaması: Mevcut HP'nin% 10'undan fazla hasar aldıktan sonra (50 + Lv x10 + 0.5AP) 3 metrede düşmanlara Büyü Hasarı verdikten ve 2 saniye boyunca saldırı hızı ve hareket hızını% 30 azaltarak bir şok dalgası serbest bırakır . Bu etkinin 2 saniyelik bir bekleme süresi vardır.

Yeni ekipman: Kötü Sırlar

Fiyat: 1980

Tarif: Spoopy Mask + Sihirli Yüzük + Canlılık Yüzüğü

Özellikler: 120 Yetenek Gücü

500 Beygir gücü

% 10 dolum süresi azaltma

Benzersiz Pasif - İmha: 150 Magic Pierce

Açıklama:

Magic Pierce ekipmanı söz konusu olduğunda, Magic Pierce'ı sabitlenmiş Lv.3 ekipmanı nispeten zayıf kovaya sahiptir; Spoopy Mask genellikle tek seçenektir. Bu versiyonda, çeşitliliği artırmak amacıyla sabit Magic Pierce için 3 seçenek ekledik.

Diğer ince ayarlar

Arktik Küre



Benzersiz Pasif: Geçirimsiz - Tüm efektlere 1,5 saniye boyunca bağışıklık kazandırır, ancak hareket edemez veya yeteneklerini kullanamaz. 90 saniyelik dolum süresi.

(Yeni) Benzersiz Pasif: Geçirimsiz - Tüm efektlere 2 saniye boyunca bağışıklık kazandırır, ancak hareket edemez veya kullanamaz. Efektin süresi dolduğunda, 1 saniye boyunca (400 + Lv x30 + 0,4 AP) kalkan oluşturun. 90 saniyelik dolum süresi.

savaş alanı
  1. Orta şerit kulesine 3 dakikalık bir buff olan "Koruma" eklendi.​
"Koruma": Kule% 40 hasar azaltma kazanır.
  1. Kule iyileşme paketi ilk yenileme süresi: 60 sn -> 30 sn​
  2. Orta kule iyileştirme paketi etkisi: 105 HP, 3 saniye 35 MP / sn -> 6 sn​
  3. Tüm iyileştirme paketleri yenileme aralığı: 75 sn -> 60 sn​
  4. Dragon Lane Gold minyonları orijinal yakın dövüş minyonlarıyla değiştirildi​
  5. Restore edilmiş "Beceri ve kule iyileştirme paketi etkileri minyon ve canavar hasarı ile kesintiye uğramaz".​
Açıklama:

Büyücü hasarını iyileştirmeye ek olarak, kulelerin orta maaşlar dolaşmaya başladıktan sonra şerit aralıklarında daha önce bir azalma olması nedeniyle saldırılara karşı daha savunmasız olduğunu gördük. Stratejik açıdan en önemli dış kuleler olarak, bu orta kahraman dolaşım için yüksek bir bedeldi. Kulelerin gücünü ve iyileştirici paketlerini artırarak, dolaşımın orta kahramanlar için uygulanabilir olmasını umuyoruz.



E. Kontrol İyileştirmeleri
Gösterge ile hareket eden kamera:

- Değişikliklerin ardında:

Önceki versiyonlarda, menzilli beceriler aşağı doğru nişan almak için uygun değildi. Ekranın alt kısmına kadar uzanan menzil ile belirli menzilli becerilerin artık amaçlamak için sürüklerken kameranın hareket etmesini sağladığı bir kontrol ayarı ekledik.

Bunun alışık olduğunuzdan önemli bir değişiklik olabileceğini lütfen unutmayın, bu yüzden kullanmaya dikkat edin.





F. Denge Düzenlemeleri
Marja

Marja bir süredir gündemde değil. Pasif Yaşam Çalma, hasar çıktısının önemli bir parçasıdır; tarafınız bir avantajda olduğunda, daha fazla hasar verir, daha fazla sağlık emer ve aşağı çekmek zordur. Bununla birlikte, tarafınız bir dezavantajdayken, Yaşam Çalması genellikle onu birleştirmekten kurtarmak için yeterli değildir.

Bu güncellemede, Marja'nın Yaşam Çalması artık hasar çıkışı ile ilişkili değil. Ayrıca, yetenekleri 2 ve 3 tarafından sağlanan iyileştirici etkiler de olmazken, pasifi artık bir hız bonusu ve bekleme süresi azaltması sağlıyor ve HP'si düşük olduğunda daha fazla hareketlilik sağlıyor. Ultimate'ın ikinci saldırısı artık daha etkili, ne zaman daha anlamlı kullanılacağına dair seçim yapıyor - güvenli bir mesafeye çekiliyor musunuz veya tüm fişleri içeri itiyor ve yıpranmaya giriyor musunuz?

Pasif: Kaybedilen her% 2 can için% 1 fiziksel / büyü Can Çalma kazanın ->

Kaybedilen her% 5 HP için% 2 hız ve% 1 dolum süresi azaltma kazanın,

Normal saldırılardan ve yeteneklerden 2% Slow kaldırıldı 2

1.Beceri: İleri doğru bir şok dalgası ateşler, 400 (+ 80 / lv) (+ 0.65 AP) Büyü Hasarı verir ve 4 saniyeliğine% 40 Yavaş verir. Bu bir kahramana vurursa, Marja'nın saldırısı 4 saniyeliğine% 5 (+% 1 / lv) artar. (Yeni)

DOLUM SÜRESİ: 7 / 6.7 / 6.4 / 6.1 / 5.8 / 5.5

2.Beceri : Marja, solucanları düşmana saldırmak için çağırır, 300 (+ 60 / lv) (+ 0.5AP) Büyü Hasarı verir ve bir düşman kahramanına çarptığında 150 (+ 50 / lv) (+ 0.3AP) can iyileştirir veya Eğer kahraman olmayan bir oyuncu isabet ederse bu değerin 1 / 3'ü. (Yeni)

Menzil 0,5 m artırıldı

DOLUM SÜRESİ: 4

Ultimate: Marja eterik hale gelir, hareket hızını% 20 arttırır ve 2 saniyeliğine hasara karşı bağışıklık kazanır. Eteral formda, Marja zaten kaybedilen HP'nin% 15'ini (+% 5 / lv) iyileştirir. Efektin süresi dolduğunda% 50 (+% 20 / lv) Yavaş, 1 sn Sessizlik ve 750 (+ 375 / lv) (+ 1,2AP) Büyü Hasarı verir.

DOLUM SÜRESİ: 30 (-3 / lv)

Maloch:

Maloch, Slayer şeridinde biraz hantal. yeni versiyonda kalmasını sağlamak için, kullanımında önemli değişiklikler yaptık ve Ultimate'ın kullanımını daha kolay hale getirirken, yeteneklerinin telafi etmek için verdiği zararı ayarladık.

Normal saldırı menzili 4 saniyeye çıkarıldı, yetenek kullanımından sonra daha kısa hareketsiz zaman, daha pürüzsüz yetenek kullanımı

Seviye başına baz saldırı hızı artışı% 1 ->% 2;

S1 hasarı: Hasar: 400 (+120) (+ 1.8AD)

Nihai hasar: Azaltılmış kullanım süresi, iyileştirilmiş kullanım, azaltılmış hasar: 450 (+ 225 / lv) (+ 1,3AD)

Wiro:

Wiro'nun performansı uzun süredir parlamanın altında; Bazı oyuncular onu bir miktar etkinlik için kullanabilirken, genel gücü ve oyun deneyimi gerçekten olmasını istediğimiz yer değildir.

Genel olarak, bu güncellemeyle Wiro'yu daha tutarlı ve keyifli bir deneyim haline getirmeyi amaçlıyoruz. Yeteneği 2 artık Daze'in bir engele çarptıktan sonra kendi kendine veya hedeflemesine neden olmaz, artık kulelere zarar vermez ve daha kısa bir geri tepmeye sahiptir. Şimdi daha açık bir şekilde tanımlanmış bir rolü var: grup savaşlarında, bir inzivaya çekilmek veya takım arkadaşlarını korumak. Ayrıca, bir kahramana çarptığında artan saldırı hızı verir, bu da hasar verme yeteneği 1 için geliştirilmiş normal saldırı ile birleşir. Onun Ultimate şimdi şarj aşamasında kontrol etmek için bağışıklık verir ve yetenek 2 ile kesik, şarj yeteneği sinerjisini ve grup savaş verimliliğini artırarak şarj başlayabilir. Bir şeyleri dengelemek için, Ultimate şarj olurken hareket hızını biraz yavaşlatır. Daha fazla oyuncunun Wiro'yu denemesini umuyoruz ve ona dikkat etmeye devam edeceğiz.

1.Beceri: Şimdi hedeflendi

2.Beceri: Artık binalara zarar vermiyor

Artık Daze'nin kendine

Bir kahramana vurduğunda saldırı hızı% 25 arttı, 2 kata kadar istiflenebilir

Ultimate: Nişan alırken Süper Zırh verir, ancak hızı% 25 azaltır

DOLUM SÜRESİ: 60 (-10 / lv)

Riktor:

Riktor'un savaşta daha fazla arazi seçeneğine sahip olmasını istiyoruz. Onun toprak formu şimdi düz kavga için daha fazla bonus veriyor: saldırı hızı, hasar azaltma, savaş içi iyileşme. Bu arada, yeteneği 2, su formundayken oluşumları bozabilir, Riktor'a şerit değiştirme ve destek sunmada daha fazla çok yönlülük verir. Amaç Riktor'u tekrar gündeme getirmek.

Pasif: Kara: Saldırı hızını% 15 artırır (+% 3 / lv)

Fırça: Saniyede kaybedilen HP'nin% 1'ini iyileştirir

1.Beceri: Kara: Bir kahramana isabet ederken% 15 (+% 1 / lv) hasar azaltma sağlar (Yeni)

Fırça: Hasar% 'si% 6'ya düşürüldü

2.Beceri : Arazi: Hasar 200'e düşürüldü (+ 40 / lv) (+ 1.0AD), bloklu Daze-counter efekti, isabet edilen her kahraman için% 10 can kaybıyla iyileştirildi ve 3 kata kadar istiflendi. (Yeni)

Fırça: 250 (+ 50 / lv) (+ 1.5AD)

Nehir yatağı: Toplam 0,5 sn kontrol için şimdi 200 (+ 40 / lv) (+ 1,0AD), 0,2 sn Geri Alma + 0,3 sn. (Yeni)

Astrid:

Beceri 1 hamle mesafesinin beklenenden daha uzun olması, yetenek 1 MP maliyeti: 40 (+ 4 / lv) -> 30 (+ 4 / lv), yetenek 2 MP maliyeti: 50 (+ 5 / lv) -> 40 (+ 4 / lv)

büyü
  1. Sonsuz Çevrim kullanım sayısı: 3 -> 2​
Açıklama: "Sonsuz Döngü" büyüsü oldukça yaygınlaşıyor; neredeyse her sınıf, diriliş etkisini çeşitli şekillerde kullanabilir. Tur başına 3 şans çok düşük riskli, yüksek ödüllü bir seçim gibi görünüyor ve ölümde kullanmak için sanal bir beyinsiz. Kullanım sayısını azaltarak, ölümünden hemen sonra kullanılıp kullanılmayacağı konusunda daha fazla tercih yapmayı hedefliyoruz.

Capheny:

Temel hareket hızı: 350 -> 360

Atış Menzili: 6.75 metre -> 7 metre

Akuamarin Kilitli Aralık: 8 metre -> 8,25 metre

Armorbreaker

Zırh Delici: 10 (+ 3 / Lv) -> 15 (+ 2 / lv)



Murad

Bir diğer boyut

Hedef zırh azaltımı: 100-475 -> 50 (+ 40 / lv)

Geçici Türbülans

Hasar: 140-250 (+ 0,68 AD) -> 135 (+ 45 / lv) (+ 0,6AD)



Valhein

Cep Glaive

Sarı Glaif Sersemletme Süresi: 0.5 saniye -> 0.25 saniye. Sarı Glaive şansı azalır.

Hareket Hızı devetüyü yığını sınırı: 5 -> 6

Ölüm Laneti

Sarı Glaif Sersemletme Süresi: 1 saniye -> 0.75 saniye

Mermi fırtınası

Pocket Glaive ve Bullet Storm tarafından sağlanan hareket hızı tutkunu artık aynı: her bir yığın hareket hızını% 5 arttırıyor, 6 kata kadar istifliyor.



Astrid

Eğik Çizgi

Zırh Azaltma:% 30 ->% 15

Korkusuz Ücret

Bekleme süresi: 16-12 saniye -> (18 - 1 / lv) saniye



Errol

Kan içici

Her yığın% 3 zırh ve büyü savunmasını azaltır -> Her yığın% 3 zırh azaltır

Şeytan Pençesi

Bekleme Süresi: 60 (-5 / lv) -> 50 (-5 / lv)



tutam

Saldırı Hızı Seviyesinde Artış:% 2 ->% 3

Temel Hareket Hızı: 350-> 360

Gevşek Top

Temel Hasar: 75 (+ 25 / lv) (+ 0,9AD) -> 60 (+ 28 / lv) (+ 1,0AD)



Brunhilda

Balistik

Süre: 2 saniye -> 3 saniye

sağlama almak

Bekleme süresi: 32 (-4 / lv) saniye -> 32 (-8 / lv) saniye



Kriknak

Korkunç Veba

Hasar: 350/400/450/500/550/600 (+1,5 ilave AD) -> 300/350/400/450/500/550 (+1,4 ilave AD)

Drone Bırakma

Hasar: 660/880/1100 (+2,6 ilave AD) -> 600/800/1000 (+2,3 ilave AD)



Wukong

Normal saldırı hızı: 1 saniye -> 0,8 saniye



G. Kahraman ve Cilt Dinlenme
Kahraman görsel güncellemeleri:

Taara ve Wukong modelleri ve animasyonları sıfırlandı, özel animasyonları olmayan kaplamaların animasyonları kahramanla yeniden yapıldı.

Taara'nın Kabile Şefi cilt modeli efekti kahramanla yeniden yapıldı, Wukong'un Ajan cilt modeli efekti kahramanla yeniden yapıldı, Wukong'un Közleri cilt efekti sıfırlandı, Zanis'in Casanova modeli yeniden düzenlendi.



Hata Düzeltmeleri ve Diğer Geliştirmeler
  1. Geliştirilmiş hesap aktarımı: Kahraman seçim aşaması başladıktan sonra, aynı sunucuda farklı bir cihazla oturum açarak aynı oturumu oynamaya devam edebilirsiniz (önceden oturumdan kaldırılır veya eşleşir ve Güvenilirlik Puanını kaybedersiniz);​
  2. Liliana: Geliştirilmiş kullanım;​
  3. Ilumia: Geliştirilmiş kullanım;​
  4. Veera: Beceri 1'in gösterge yarıçapının mermi etkili menziliyle eşleşmemesi sorunu düzeltildi;​
  5. AIri: Yetenek 1'in gösterge yarıçapının mermi etkili menziliyle eşleşmemesi sorunu düzeltildi;​
  6. Ignis: Mermi etkili menziline uymayan yetenek 1 gösterge yarıçapı, gelişmiş kullanım ile ilgili bir sorun düzeltildi;​
  7. Lauriel: Yetenek 1'in gösterge yarıçapının mermi etkili menziliyle eşleşmemesi sorunu düzeltildi;​
  8. Natalya: Uçuş mesafesine uymayan 1 mermi yeteneği yeteneği ile ilgili bir sorun düzeltildi;​
  9. Krixi: Ultimate artık bir zaman sayacı çubuğuna sahip;​
  10. Zanis'in yetenek 1 normal saldırı buff süresi göstergesinin gerçek etki süresiyle eşleşmemesi sorunu düzeltildi;​
  11. Nakroth'un yeteneği 1'in bazen hızlı yayınlanamaması sorunu düzeltildi;​
  12. Menekşe: Geliştirilmiş normal saldırı artık bir zaman sayacı çubuğuna ve alan göstergesine sahip;​
  13. Natalya: Yetenek 1'deki Arcane Nova'nın artık düşman tarafından görülebilen bir alan göstergesi var;​
  14. Diaochan: 2. yeteneğin gerçek efekt alanıyla eşleşmemesi sorunu düzeltildi;​
  15. Quillen: Ultimate'ın ardından görünmezlik etkisinin artık düşman tarafından görülebilen bir gösterge çemberi var;​
  16. Veres: Beceri 2'nin gösterge yarıçapının mermi etkili menziliyle eşleşmemesi sorunu düzeltildi;​
  17. Raz: Beceri 2'nin gösterge yarıçapının mermi etkili menziliyle eşleşmemesi sorunu düzeltildi;​
  18. D'Arcy: Yetenek 1 artık gelişmiş normal saldırı için bir zaman sayacı çubuğuna ve alan göstergesine sahip, etkili alanla eşleşmeyen yetenek 1 görsel efekt ile ilgili bir sorunu düzeltti;​
  19. Jinnar: Ultimate artık bir zaman sayacı çubuğuna sahip;​
  20. Kahlii: Mermi uçuş mesafesine uymayan normal saldırı alanı göstergesi ile ilgili bir sorun düzeltildi, etkili menzil ile eşleşmeyen 1 görsel efekt yeteneği ile ilgili bir sorun düzeltildi, Ultimate gösterge alanı artık mermi uçuş mesafesiyle eşleşiyor;​
  21. Mganga: Geliştirilmiş yetenek 1 düşman daire için uyarı daire ekranı;​
  22. Yorn: Genel efekt süresi ekranının gerçek zamanla eşleşmediği bir hata düzeltildi;​
  23. Tel'Annas: Mermi kaybolduktan sonra 2 yeteneğinin hala zarar verebileceği bir hata düzeltildi;​
  24. Veres: Yetenek 2'nin, yetenek kullanıldığında başlangıç konumunu doğru bir şekilde yansıtmadığı bir hata düzeltildi;​
  25. Preyta'nın normal saldırı ve can çalma hızının beklenenden yüksek olduğu bir hata düzeltildi.​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst