Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]

League of Legends 10.3 Yama Notları

CaanibaL

mortui vivos docent.
Katılım
31 May 2010
Konular
3,013
Mesajlar
9,894
Reaksiyon Skoru
1,111
Online Süresi
54g 9s 1d
Başarım Puanı
392
Madalyalar
1
MmoLira
584
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
1
Takipçiler
0
Ticaret - 0%
0   0   0
  • Turkmmo 2019 Yılının En İyi Çıkış Yapan Üyesi

Landom2 1-120 emek server "Kadirland & RedLab Games" ortaklığında 21 Şubatta sizlerle.DETAYLI TANITIM İÇİN TIKLAYIN


06.02.2020 Akali / Yuumi Denge Değişiklikleri ve Giderilen Galio / Lucian Hataları

Akali
E - ÇEVİK SİLAH HASARI Kullanım başına 40/70/100/130/160 Fiziksel Hasar ⇒ Kullanım başına 50/85/120/155/190 Fiziksel Hasar
R - KUSURSUZ İNFAZ BEKLEME SÜRESİ 160/130/100 saniye ⇒ 120/90/60 saniye
R1 - KUSURSUZ İNFAZ HASARI 85/150/215 Fiziksel Hasar ⇒ 125/225/325 Fiziksel Hasar

Galio
GİDERİLEN Q - SAVAŞ YELLERİ HATASI Kapıbekçisi Galio'nun Q görsel efektleri artık hasar tetiklenmeleri durmadan önce kaybolmuyor.

Lucian
PASİF - IŞIK SİLAHŞORU HASAR ÇARPANI Lucian'ın minyonlar dışındaki hedeflere yönelik kritik vuruş çarpanının 0,75 yerine 1 olması hatası giderildi.

Yuumi
Q - SİNSİ ATIŞ TABAN HASARI 40/65/90/115/140/165 ⇒ 40/70/100/130/160/190
Q - SİNSİ ATIŞ GÜÇLENDİRİLMİŞ HASARI 45/80/115/150/185/220 ⇒ 45/85/125/165/205/245




Söz verdiğimiz gibi, devasa Akali çalışmalarımızı bu yamada getiriyoruz. Bu değişiklikler profesyonel düzeydeki görülme sıklığının sonucu ve bunlarla şampiyonun ortalama düzeydeki gücünden ziyade, profesyonel düzeydeki gücünü azaltmayı hedefliyoruz. Gidermek istediğimiz en büyük sorunlardan biri de Akali'nin savaşa girerken ve tehlikeli durumlardan kaçarken çok fazla seçeneğinin olmasıydı. Şampiyon fazla esnekti. Etkili bir şekilde hem ayrık ittirme yapabiliyor hem de takım savaşına girebiliyordu. Ayrıca tüm bunları belli bir oynayış tarzına (erken safhalarda baskın olma, giderek güçlenme vs.) bağlı olmaksızın başarıyordu.​

Q - Beş Nokta Saldırısı
BEDEL 100/95/90/85/80 Enerji ⇒ 120/115/110/105/100 Enerji

W - Alacakaranlık Perdesi
SİS PERDESİNDEYKEN HAREKET HIZI %20/25/30/35/40 Hareket Hızı ⇒ Kullanıldığında iki saniye boyunca giderek azalan %30/35/40/45/50 Hareket Hızı

R - Kusursuz İnfaz
R1 HEDEF ALIŞI Hedef yön ⇒ Hedef alınan rakip şampiyon
YENİR1 HEDEF MENZİLİ 675
R1 ATILMA MESAFESİ Rakiple arasındaki mesafeye bağlı olarak 675-825



Q ile işaretlenen rakiplere yönelik saldırıların menzili artık sınırsız değil.
Hedeflerini ta uzaydan vuramaması için Aphelios'un menzilini biraz kısıtlıyoruz.​

Q - Nişancı Tüfeği, Calibrum
İŞARETLİ RAKİPLERE SALDIRMA MENZİLİ Sınırsız ⇒ 1800



Taban mana miktarı arttı. R'nin oluşturduğu asker sayısı arttı.
İmparatorun daha iyi günleri de olmuştu ama güç zehirlenmesi riskine karşı onu güçlendirirken temkinli davranacağız.​



W'nun saniye başına hasar oranı arttı; yakma süresi arttı; yetenek artık yavaşlatıyor.
Corki'nin Özel Teslimat'ını rakiplere karşı daha agresif bir şekilde kullanmasını istiyoruz. Getirdiğimiz değişiklik, şampiyonu buna teşvik etmeye yönelik.​

W - Özel Teslimat
SANİYE BAŞINA HASAR ORANI 0,375 İlave Saldırı Gücü ve 0,05 Yetenek Gücü ⇒ 0,5 İlave Saldırı Gücü ve 0,06 Yetenek Gücü
YAKMA SÜRESİ 1 saniye ⇒ 1,5 saniye
YENİPOSTA GÜVERCİNİ Doğrudan isabet alan rakipler artık 1,5 saniyeliğine yavaşlıyor ve yana savruluyor.



Taban mana miktarı azaldı. W'nun küre başına verdiği hasar azaldı.
Merkür gerilemede olduğu için Diana da zayıflıyor.​

Taban nitelikler
MANA 420 ⇒ 375

W - Solgun Kamer
KÜRE BAŞINA VERİLEN HASAR 22/34/46/58/70 ⇒ 18/30/42/54/66




Pasif yükünün canavarlara verdiği hasar azaldı.
Bu değişiklikle özellikle ormancı Ekko'yu hedef alıyoruz. Merak etmeyin, yazımızın ilerleyen bölümlerinde ormancılara erken safhalarda daha fazla XP kazandıracak bazı orman değişiklikleri olduğunu göreceksiniz.​

Pasif - Z-Kapsülü Rezonansı
REZONANS YÜK HASARI Canavarlara karşı %200 ⇒ Canavarlara karşı %150




Taban mana büyüme oranı ve saldırı hızı büyüme oranı arttı.
MF sinirden kudurdu. Aphelios'un yüzü soldu. Seni beklerken zaman durdu. Sonunda Ezreal gücü buldu.​

Taban nitelikler
MANA BÜYÜME ORANI 42 ⇒ 50
SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI %1,5 ⇒ %2,5




Q'nun hortum süresi ve hasarının tetiklenme sayısı arttı.
Q'sunun hortumundan daha fazla faydalanan, normal beceri düzeylerindeki Galio oyuncularına biraz yardım ediyoruz.​

Q - Savaş Yelleri
HORTUM SÜRESİ 1,5 saniye ⇒ 2 saniye
HORTUM HASARI TETİKLENME SAYISI 3 ⇒ 4




W ve E'nin hasarı azaldı.
Leona'nın hasarı, rakiplerinin can göstergelerini gerçekten gölgede bırakıyordu.​

W - Tutulma
HASAR 60/100/140/180/220 ⇒ 60/95/130/165/200

E - Ufuk Kılıcı
HASAR 60/100/140/180/220 ⇒ 50/90/130/170/210




Taban saldırı hızı büyüme oranı azaldı.
Miss Fortune tüm beceri düzeylerinde iyi durumda. Bu yüzden bazı oyuncuların diğerlerine kıyasla daha etkili biçimde kullandığı yeteneklerini zayıflatmak yerine, taban niteliklerine odaklanıyoruz.​

Taban nitelikler
SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI %3 ⇒ %2,25




Taban nitelikleri yuvarlandı. W'nun ilave hareket hızı ve kalkanı azaldı.
Bazı niteliklerini temiz, tam sayılara yuvarlıyor ve orta koridorda önüne geleni ezip geçmemesi için W'sunun sağladığı dayanıklılığı azaltıyoruz.​

Taban nitelikler
ZIRH 30,88 ⇒ 31
SALDIRI GÜCÜ 61,036 ⇒ 61

W - Hurda Kalkan
İLAVE HAREKET HIZI %20/25/30/35/40 (güçlendirildiğinde %30/37,5/45/52,5/60) ⇒ %15/20/25/30/35 (güçlendirildiğinde %22,5/30/37,5/45/52,5)
KALKAN 80/110/140/170/200 ⇒ 60/95/130/165/200





Artık 1. seviyede ilave saldırı hızına sahip. Buz Zırh artık tüm canavarlardan ve şampiyonlardan hasar aldığında kayboluyor.
Sejuani'yi dikkatlice güçlendiriyoruz. Ayrıca pasifinin çoğu oyuncu için anlaşılması zor olan ve sık kullanılmayan bazı unsurlarını kaldırıyoruz. Eğer bunları şimdiden kaldırırsak, profesyonel oyuncular yeteneğin getirdiği güvenlikten faydalanamayacağı için şampiyonu gelecekte kolayca güçlendirebileceğiz.​

Taban nitelikler
İLAVE SALDIRI HIZI 1. seviyede %0 ⇒ 1. seviyede %10

Pasif - Kuzeyin Hiddeti
BUZ ZIRH'IN KAYBOLMASI Destansı canavarlar ve rakip şampiyonlardan hasar alındığında kaybolur ⇒ Tüm canavarlardan ve rakip şampiyonlardan hasar alındığında kaybolur




Sis Hayaleti düşme ihtimali ayarlandı. Savaş Ganimeti artık katletme olarak sayılıyor, dolayısıyla Sis Hayaleti çıkma ihtimali azaldı. E hatası giderildi.
Senna'nın hem nişancı hem de destek olarak oynanabilmesi hoşumuza gidiyor; fakat şu anda nişancı rolünde biraz fazla güçlü. Destek rolünü destekleyebilmek için (bunu art arda 5 kez söyleyin) Sis Hayaleti düşme ihtimalini ayarlıyoruz.​



Pasif - Bağışlama


SİS HAYALETİ ÇIKMA İHTİMALİ Senna'nın biçmediği minyonlardan %20, biçtiği topçu minyonlardan %100 ihtimalle bir Sis Hayaleti çıkar ⇒ Senna'nın biçmediği minyonlardan %25, biçtiği topçu minyonlardan %1,67 ihtimalle Sis Hayaleti çıkar
YENİSİS HAYALETİ ÇIKMA İHTİMALİ (SAVAŞ GANİMETİ) Savaş Ganimeti'yle Senna'nın katkısıyla biçilen minyonlar (Yadigâr Kalkan ve Çelik Omuzluk ÖZEL'i) artık Senna tarafından biçilmiş sayılıyor ve Sis Hayaleti çıkma ihtimali %1,67 oluyor.

E - Kara Sis'in Laneti
GİDERİLEN HATA Kara Sis'in Laneti ile kamuflaja bürünen takım arkadaşları, Senna yeteneğin etkisi sırasında katledildiğinde artık görünmez olmuyor.




Taban can yenilenmesi azaldı. W'nun bekleme süresi arttı; taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
Sett rakiplerinin ağzını yüzünü kolaylıkla dağıtabiliyor. Bu her ne kadar havalı görünse de şampiyon bu esnada yeterince zorlanmıyor. Savaşta Balyoz Gibi yeteneğini birden fazla kez kullanmasını zorlaştıracak zayıflatmalar getiriyoruz.​

Taban nitelikler
CAN YENİLENMESİ 9,25 ⇒ 8

W - Balyoz Gibi
BEKLEME SÜRESİ 16/14/12/10/8 saniye ⇒ 18/16,5/15/13,5/12 saniye
TABAN HASAR 90/125/160/195/230 ⇒ 90/120/150/180/210




E'nin kendine sağladığı hareket hızı azaldı.
Onu kimse köşeye sıkıştıramıyor.

Biraz açmak gerekirse: Sona'nın yeni "Güçlendirme" marka ayakkabıları fazla etkili. Biraz fazla uçtuğu için onu azıcık zayıflatıyoruz. Az soluklan bakalım.​

E - Sürat Şarkısı
KENDİNE SAĞLADIĞI HAREKET HIZI %25 (100 Yetenek Gücü başına +0,04) ⇒ %20 (100 Yetenek Gücü başına +0,03)




Q'nun güçlendirilmiş hasarı azadı ve artık hedefin canına bağlı olarak veriliyor; bedeli artık sabit. W artık susturma sonrası bekleme süresine girmiyor. E'nin taban iyileştirmesi azaldı ama oranı arttı.
Artık yalnızca iyileştirmeler üstüne kurulu değil; zaten kedilerin birini iyileştirdiği nerede görülmüş ki? Ayrıca Q'su artık oyunun orta safhalarında bile kullanmaya değer.​

Q - Sinsi Atış
GÜÇLENDİRİLMİŞ HASAR 50/95/140/185/230/275 (+0,4 Yetenek Gücü) ⇒ 45/80/115/150/185/220 (+0,4 Yetenek Gücü) (+ hedefin mevcut canının 0,02-0,08 kadarı)
BEDEL 85/90/95/100/105/110 Mana ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 90 Mana

W - Sen ve Ben!
YENİ Susturma artık Sen ve Ben! yeteneğini 5 saniyelik bekleme süresine sokan, hareketsiz bırakma etkilerinden sayılmıyor.

E - Çıldırrr
İYİLEŞTİRME 70/110/150/190/230 (+0,3 Yetenek Gücü) ⇒ 70/100/130/160/190 (+0,4 Yetenek Gücü)


Orman Canavarları


ÖZEL - Canavar Avcısı
BÜYÜK CANAVAR DENEYİMİ 50 ⇒ 60
İLK BÜYÜK CANAVARIN SAĞLADIĞI İLAVE DENEYİM 165 ⇒ 150
MİNYON ALTINI CEZASI Altınlarınızın yarısından fazlası minyonlardan kazanılmışsa koridor minyonlarının verdiği altın 10 azalır; kısıtlama eşya tamamlandığında kaldırılır ⇒ Altınlarınızın yarısından fazlası minyonlardan kazanılmışsa koridor minyonlarının verdiği altın 13 azalır; kısıtlama 14. dakikada kaldırılır

Kayacıllar
KAYACIL KAMPI TOPLAM DENEYİMİ 160 ⇒ 175
KAYACIL KAMPI TOPLAM ALTINI 125 Altın ⇒ 135 Altın
BÜYÜK KAYACIL TABAN DENEYİMİ 55 ⇒ 37
ORTA BOY KAYACIL TABAN DENEYİMİ 15 ⇒ 18
KÜÇÜK KAYACIL TABAN DENEYİMİ 10 ⇒ 14
BÜYÜK KAYACIL TABAN ALTINI 65 Altın ⇒ 42 Altın
ORTA BOY KAYACIL TABAN ALTINI 10 Altın ⇒ 13 Altın
KÜÇÜK KAYACIL TABAN ALTINI 5 Altın ⇒ 9 Altın

Kırmızı Korkabuk ve Mavi Gözcü
TABAN DENEYİM 115 ⇒ 110

Seviyeye Bağlı Olarak Canavar Deneyimi Artışı
4. Seviye 1,025x ⇒ 1,075x
5-6. Seviye 1,1x ⇒ 1,15x

ARAM Denge Değişiklikleri

10.3 Zayıflatmaları
Janna Aldığı hasar %10 artar, verdiği kalkan %8 azalır ⇒ Aldığı hasar %10 artar, verdiği kalkan %10 azalır, iyileştirmesi %10 azalır
Maokai Verdiği hasar %12 azalır, aldığı hasar %12 artar ⇒ Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %12 artar
Nami Aldığı hasar %5 artar ⇒ Aldığı hasar %5 artar, iyileştirmesi %10 azalır
Singed Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 azalır
Sylas Verdiği hasar %5 artar ⇒ Değişmez
Teemo Verdiği hasar %12 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar
Trundle Değişmez ⇒ İyileştirmesi %10 azalır
Ziggs Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %8 artar ⇒ Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %10 artar

10.3 Güçlendirmeleri
Aatrox Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
Azir Verdiği hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %10 artar
Bard Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır
Elise Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
Evelynn Verdiği hasar %15 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %15 artar, aldığı hasar %15 azalır
Jax Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
Kassadin Değişmez ⇒ Aldığı hasar %10 azalır
LeBlanc Verdiği hasar %12 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %15 artar, aldığı hasar %15 azalır
Leona Aldığı hasar %5 artar ⇒ Değişmez
Poppy Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
Qiyana Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır
Tryndamere Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır
Urgot Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Değişmez


Giderilen Hatalar


  • Gecenin Yumruğu Lee Sin Prestij Serisi'nin modelinin bazı animasyonlar sırasında boynunun esnemesi en aza indirildi (1. ve 2. boşta durma animasyonu ve koşma animasyonu).
  • Ornn'un geliştirilmiş Mahvolmuş Kralın Kudreti eşyasının pasifi artık Mahvolmuş Kralın Kılıcı'nın pasifiyle birlikte birikmiyor.
  • Jayce'in R - Merkür Topu/Merkür Çekici yeteneğinin bekleme süresi, artık Bulut Ejderi güçlendirmesiyle birlikte %10 azalıyor.
  • Alev Ruhu'nun görsel ve ses efektleri artık rakip takım tarafından Savaş Sisi'nin içinden görülemiyor ve duyulamıyor.
  • Braum'un Pasif - Meydan Dayağı yeteneğinin sersemletme süresi, artık Sıvışma ile azaltılabiliyor.
  • Sett'in W - Balyoz Gibi yeteneği açılmamışsa, Illaoi'nin E - Ruh Sınavı, artık doğru şekilde Kabuk çıkarıyor.
  • KOD ADI: Jinx'in ses efektlerinin seviyesi, artık diğer kostümlerinin ses efektlerine kıyasla daha yüksek değil.
  • Sett'in R - Yürek Hoplatan yeteneği, artık Mordekaiser'i R - Ölüler Âlemi yeteneğini kullanırken durduramıyor.
  • Kumların Muhafızı Rengar'ın Pasif - Görünmez Yırtıcı ve R - Av Heyecanı yeteneklerinin menzil göstergeleri artık boyutlarının aralıklı olarak değişmesine yol açacak şekilde titreşmiyor.
  • Mordekaiser, Zilean'ın R - Zaman Kayması yeteneğiyle hayata dönerken Yuumi onun üstünde W - Sen ve Ben! kullanırsa, Yuumi R - Ölüler Âlemi içinde mahsur kalmıyor.
  • Lux'ın E - Işık Patlaması yeteneği, artık hasar ve yavaşlatma etki alanlarında kalan çalıların içini açığa çıkarıyor.
  • Şampiyonlar artık tek bir rotasyonda Prototip: Heptaş ile Hortlağın Pençesi'ni birden fazla kez tetikleyemiyor.
  • Katarina'nın Pasif - Açgözlü yeteneğinin hançerleri, artık isabet alan hedef başına 2 Yenilmez yükü kazandırmıyor; artık kullanım başına 2 yük kazandırıyor.
  • Katarina artık son rakibi saldırı menzilinde değilse, E - Shunpo yeteneğinden sonra ona normal saldırı yapmaya çalışmıyor.
  • Garen'in Q - Amansız Hücum yeteneği, artık hedefi uzağa ışınlandığında saldırı ortasında iptal olmuyor.
  • Kırmızı tarafın alt ormanının girişinin yakınındaki kuzey duvar civarındaki bir kör nokta giderildi. Artık kapanlar, yoldaşlar, şampiyonlar vs. nehirdeki oyunculara görünüyor.
  • Şampiyonların isabet etkili yetenekleri, artık ÖZEL Pasif - Enerji Dolu etkisine sahip eşya ve rünlerden doğru biçimde enerji yükü biriktirebiliyor.
  • Çift saldırı gerçekleştirebilen şampiyonlar, artık doğru miktarda (iki saldırı için de) ÖZEL Pasif - Enerji Dolu yükü kazanıyor.
  • Katledilen şampiyonlar artık kule saldırılarını üstlerine çekmiyor.
  • Teemo'nun Q - Kör Eden Dart yeteneği ile kör olan şampiyonlar, artık rakiplerine kritik vuruş yapamıyor veya güçlendirilmiş hasar vermiyor.
  • Mordekaiser'in Pasif - Karanlık Azap yeteneği, artık sadece yetenek etkinken rakiplere hasar veriyor.
  • Baron Nashor, artık onu göremeyen ve çukurunun ardındaki şampiyonlara hasar veremiyor veya görüş sağlamıyor.
  • Vadi'nin Alameti'yle bir kule veya kule barikatı yıkmak, artık oyuncular uzakta olsa bile onlara doğru miktarda altın sağlıyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst