• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Kaynak ikonu

## Piyasada Sürekli Gördüğünüz 1-120 Official SF ## Eric Bloodaxe ## 1

5.00 yıldız(lar) 3 Oy
indirmek için izniniz yok

Eric Bloodaxe

Özgürsün, onun için mahvoldun.
Katılım
27 Nis 2017
Konular
57
Mesajlar
1,783
Reaksiyon Skoru
1,140
Başarım Puanı
227
MmoLira
188
DevLira
7
En İyi Cevap Puanı
19
Takipçiler
1

Landom2 1-120 emek server "Kadirland & RedLab Games" ortaklığında 21 Şubatta sizlerle. DETAYLI TANITIM İÇİN TIKLAYIN


Merhaba arkadaşlar.
Üzerinde değişiklik yapılmıştır.

GCC sürümü 4.9'dur buna dikkat edin.

MEGA
Virüs Taraması

MySQL Bilgileri;
User Name: root
Password: dev

C++:
/*** Server Lisans ***/
#define ENABLE_SERVER_LISANS                        //Server Lisans
#ifdef ENABLE_SERVER_LISANS
    #define ENABLE_LISANS_IP "192.168.43.7"        //Server Ip
    #define ENABLE_LISANS_IP_UP '192.168.43.7'    //Server Ip
#endif
/*** Server Lisans End ***/

C++:
static const char* ServerIPVName[2][2] = {
    {"192.168.43.7",     "Metin2"},
    {"192.168.43.7",     "Metin2 Beta"}
};

  • root adlı pack'in adını root.metin2 olarak değiştirip Pack Open klasörüne atıyoruz.
  • root.metin2 adlı dosyayı Pack Open.exe adlı dosyanın üstüne sürüklüyoruz.
  • Çıkan root.eix ve root.epk adlı dosyaları Epack32 adlı dosyada açtıktan sonra işlemimizi yapıp tekrar kapatıyoruz.
  • root.eix ve root.epk adlı dosyaları Pack Open.exe'ye sürüklüyoruz.
  • Çıkan root.metin2 adlı dosyayın adını root olarak değiştirip tekrar pack klasörüne atıyoruz ve işlemimizi tamamlıyoruz.

Konuya dahil edersen sevinirim @Eric Bloodaxe

Source üzerinde müşterilere hoş gözüksün diye bütün syserrler gizlenmiş bunları açmanızda yarar var ekliyorum buraya hepsini

Battle.cpp
C:
            case WEAPON_BOW:
                //sys_err("CalcMeleeDamage should not handle bows (name: %s)", pkAttacker->GetName());
                //Bvural41 Fix
                return 0;

char.cpp
C:
    if(!pPC)
    {
        //sys_err("Nullpointer in CHARACTER::GetQuestFlag %lu", GetPlayerID());
        //Bvural41 Fix
    return;

char_skil.cpp
C:
            default:
                //sys_err("Unknown skill attr type %u vnum %u", m_pkSk->bSkillAttrType, m_pkSk->dwVnum);
                //Bvural41 Fix
                break;
        }

dragonsoul_table.cpp
C:
        //sys_err ("DragonSoul table Check failed.");
        //Bvural41 Fix
        return false;

item.cpp
C:
    if (ch->GetWear(bWearCell))
    {
        //sys_err("EquipTo: item already exist (this: #%d %s cell: %d %s)", GetOriginalVnum(), GetName(), bWearCell, ch->GetWear(bWearCell)->GetName());
        //Bvural41 Fix
        return false;
    }

questmanager.cpp
C:
        else
        {
            //sys_err("wrong QUEST_SELECT request! : %d",pc);
            //Bvural41 Fix
        }

questnpc.cpp
C:
            if (iPos < 0)
            {
                //sys_err("quest::PC::Save : cannot find . in FlagMap");
                //continue;
                //Bvural41 Fix
            }
@Eric Bloodaxe Bunlar da Client Source üstünde gizlenmiş


ResouceManager.cpp
C:
    if (!newFunc)
    {
        //TraceError("ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE %s", c_pszFile);
        //Bvural41 Fix
        return NULL;
    }



    if (!newFunc)
    {
        //TraceError("ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE %s", c_pszFile);
        //Bvural41 Fix
        return NULL;
    }

RaceData.cpp
C:
CGraphicThing* CRaceData::RegisterMotionData(WORD wMotionMode, WORD wMotionIndex, const char * c_szFileName, BYTE byPercentage)
{
    CRaceMotionData * pRaceMotionData = CRaceMotionData::New();
    if (!pRaceMotionData->LoadMotionData(c_szFileName))
    {
        //TraceError("CRaceData::RegisterMotionData - LoadMotionData(c_szFileName=%s) ERROR", c_szFileName);
        //Bvural41 Fix

InstanceBase.cpp
C:
    if (__IsMainInstance())
    {
        //TraceError("CInstanceBase::__EnableSkipCollision - 자신은 충돌검사스킵이 되면 안된다!!");
        //return; //Bvural41 Fix
    }


// Combat Zone

    if (__IsMainInstance())
    {
        //assert(!"CInstanceBase::PushTCPState 플레이어 자신에게 이동패킷은 오면 안된다!");
        TraceError("CInstanceBase::PushTCPState 플레이어 자신에게 이동패킷은 오면 안된다!");
        return;
    }
    //Bvural41 Fix Combat Zone Syserr
    */

InstanceBaseEffect.cpp
C:
void CInstanceBase::AttachTextTail()
{
    if (m_isTextTail)
    {
        //TraceError("CInstanceBase::AttachTextTail - VID [%d] ALREADY EXIST", GetVirtualID());
        return;
    }
        //Bvural41 Fix

PythonNetworkSteam.cpp
C:
bool CPythonNetworkStream::RecvErrorPacket(int header)
{
    //TraceError("Phase %s does not handle this header (header: %d, last: %d, %d)", // Bvural41 Fix
        //m_strPhase.c_str(), header, g_iLastPacket[0], g_iLastPacket[1]);

    ClearRecvBuffer();
    return true;
}

Kanıt;



FİLES SORUNSUZ ÇALIŞIYOR EMEĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM
 
Son düzenleme:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Paylaşım böyle yapılır yok 10 saat sonra ekleyecen de konuya konuyu kapamayın 😅😅

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst