• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com
Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
Kaynak ikonu

## Piyasada Sürekli Gördüğünüz 1-120 Official SF ## Eric Bloodaxe ## 1

4.70 yıldız(lar) 6 Oy
indirmek için izniniz yok

Eric Bloodaxe

Özgürsün, onun için mahvoldun.
Ticaret - 100%
3   0   0

Yakut2 1-120 FARM SERVERİMİZ METİN2 TARİHİNİN EN BÜYÜK ÇEKİLİŞLERİYLE 2 EKİM CUMA GÜNÜ 21.00’da AÇILIYOR. LYCANLI, SİMYALI, KUŞAKLI. MELEY, JOTUN, NEMERE GİBİ EN GÜNCEL SİSTEMLERLE SİZLERİ BEKLİYORUZDETAYLI TANITIM İÇİN TIKLAYINIZ...

Merhaba arkadaşlar.
Üzerinde değişiklik yapılmıştır.

GCC sürümü 4.9'dur buna dikkat edin.




MySQL Bilgileri;
User Name: root
Password: dev

C++:
/*** Server Lisans ***/
#define ENABLE_SERVER_LISANS                        //Server Lisans
#ifdef ENABLE_SERVER_LISANS
    #define ENABLE_LISANS_IP "192.168.43.7"        //Server Ip
    #define ENABLE_LISANS_IP_UP '192.168.43.7'    //Server Ip
#endif
/*** Server Lisans End ***/

C++:
static const char* ServerIPVName[2][2] = {
    {"192.168.43.7",     "metin2"},
    {"192.168.43.7",     "metin2 Beta"}
};

  • root adlı pack'in adını root.metin2 olarak değiştirip Pack Open klasörüne atıyoruz.
  • root.metin2 adlı dosyayı Pack Open.exe adlı dosyanın üstüne sürüklüyoruz.
  • Çıkan root.eix ve root.epk adlı dosyaları Epack32 adlı dosyada açtıktan sonra işlemimizi yapıp tekrar kapatıyoruz.
  • root.eix ve root.epk adlı dosyaları Pack Open.exe'ye sürüklüyoruz.
  • Çıkan root.metin2 adlı dosyayın adını root olarak değiştirip tekrar pack klasörüne atıyoruz ve işlemimizi tamamlıyoruz.

Konuya dahil edersen sevinirim @Eric Bloodaxe

Source üzerinde müşterilere hoş gözüksün diye bütün syserrler gizlenmiş bunları açmanızda yarar var ekliyorum buraya hepsini

Battle.cpp
C:
            case WEAPON_BOW:
                //sys_err("CalcMeleeDamage should not handle bows (name: %s)", pkAttacker->GetName());
                //Bvural41 Fix
                return 0;

char.cpp
C:
    if(!pPC)
    {
        //sys_err("Nullpointer in CHARACTER::GetQuestFlag %lu", GetPlayerID());
        //Bvural41 Fix
    return;

char_skil.cpp
C:
            default:
                //sys_err("Unknown skill attr type %u vnum %u", m_pkSk->bSkillAttrType, m_pkSk->dwVnum);
                //Bvural41 Fix
                break;
        }

dragonsoul_table.cpp
C:
        //sys_err ("DragonSoul table Check failed.");
        //Bvural41 Fix
        return false;

item.cpp
C:
    if (ch->GetWear(bWearCell))
    {
        //sys_err("EquipTo: item already exist (this: #%d %s cell: %d %s)", GetOriginalVnum(), GetName(), bWearCell, ch->GetWear(bWearCell)->GetName());
        //Bvural41 Fix
        return false;
    }

questmanager.cpp
C:
        else
        {
            //sys_err("wrong QUEST_SELECT request! : %d",pc);
            //Bvural41 Fix
        }

questnpc.cpp
C:
            if (iPos < 0)
            {
                //sys_err("quest::PC::Save : cannot find . in FlagMap");
                //continue;
                //Bvural41 Fix
            }
@Eric Bloodaxe Bunlar da Client Source üstünde gizlenmiş


ResouceManager.cpp
C:
    if (!newFunc)
    {
        //TraceError("ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE %s", c_pszFile);
        //Bvural41 Fix
        return NULL;
    }



    if (!newFunc)
    {
        //TraceError("ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE %s", c_pszFile);
        //Bvural41 Fix
        return NULL;
    }

RaceData.cpp
C:
CGraphicThing* CRaceData::RegisterMotionData(WORD wMotionMode, WORD wMotionIndex, const char * c_szFileName, BYTE byPercentage)
{
    CRaceMotionData * pRaceMotionData = CRaceMotionData::New();
    if (!pRaceMotionData->LoadMotionData(c_szFileName))
    {
        //TraceError("CRaceData::RegisterMotionData - LoadMotionData(c_szFileName=%s) ERROR", c_szFileName);
        //Bvural41 Fix

InstanceBase.cpp
C:
    if (__IsMainInstance())
    {
        //TraceError("CInstanceBase::__EnableSkipCollision - 자신은 충돌검사스킵이 되면 안된다!!");
        //return; //Bvural41 Fix
    }


// Combat Zone

    if (__IsMainInstance())
    {
        //assert(!"CInstanceBase::PushTCPState 플레이어 자신에게 이동패킷은 오면 안된다!");
        TraceError("CInstanceBase::PushTCPState 플레이어 자신에게 이동패킷은 오면 안된다!");
        return;
    }
    //Bvural41 Fix Combat Zone Syserr
    */

InstanceBaseEffect.cpp
C:
void CInstanceBase::AttachTextTail()
{
    if (m_isTextTail)
    {
        //TraceError("CInstanceBase::AttachTextTail - VID [%d] ALREADY EXIST", GetVirtualID());
        return;
    }
        //Bvural41 Fix

PythonNetworkSteam.cpp
C:
bool CPythonNetworkStream::RecvErrorPacket(int header)
{
    //TraceError("Phase %s does not handle this header (header: %d, last: %d, %d)", // Bvural41 Fix
        //m_strPhase.c_str(), header, g_iLastPacket[0], g_iLastPacket[1]);

    ClearRecvBuffer();
    return true;
}

Kanıt;



FİLES SORUNSUZ ÇALIŞIYOR EMEĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM
 
Son düzenleme:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

FTP map kısmındaki settings.txt sıfırlanmış. Orayı düzenledim ve çözüldü sorun. Bu filesi top yazarak denediğimizde tek oyuncuda bile %1 cpu kullanımı gösteriyor. Oyunu yoran sistemler hangileri acaba ? Bunları saptamanın kolay bir yolu var mı ? Yoksa tamamiyle sistem değil de kodlama hatasından kaynaklanan bir durum mu ?
Şimdi şu şekilde anlatıyım, oyunda yarım bırakılmış sistemler mevcut ve timer mevcut. Bu da yüksek onlinede sorun yaratıyor, oyunu detaylı şekilde build edip hata alıyorum Windowsda dosyaların daha kullanılabilir halini paylaşıcam bittiği zaman. Siz hataları buldukça yazın, düzeltmeye çalışalım ama kullanıp vakit harcamak boş zaman kaybı

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst