Reklam vermek için [email protected]

[NEW] Ninja ve Şamansız Nemere Questi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Konu Sahibi
Konu Sahibi
Reached

Reached

Deneme Moderatör
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Deneme Mod
Katılım
13 Haz 2013
Konular
135
Mesajlar
1,997
Reaksiyon Skoru
1,002
Altın Konu
1
Başarım Puanı
268
Yaş
24
TM Yaşı
9 Yıl 5 Ay 19 Gün
Online Süresi
70d 22h 54m
MmoLira
923
DevLira
54
Takipçiler
18

Bekir.CANPOLAT

ᴋᴇʏғɪɴᴇ ᴅüşᴋüɴ ᴀᴅᴀᴍ
Fahri Üye
Katılım
13 Haz 2013
Konular
1,297
Mesajlar
5,040
Reaksiyon Skoru
1,371
Altın Konu
15
Başarım Puanı
312
TM Yaşı
9 Yıl 5 Ay 20 Gün
Online Süresi
31d 10h 7m
MmoLira
934
DevLira
41
Takipçiler
26
Başlıkta belirttiğim gibi ücretli arayanlar vardı, bir de ayaz sütunu mu ne var ninja ve şamanlar vurabiliyor sadece onun olayı ne bilmiyorum ama tahminimce navicat üzerinden kılıç savınmaları vs. fullenmiştir diye düşünüyorum.


SQL:
quest snow_dungeon begin
    state start begin
        function get_settings()
            local snow_dungeon_settings = {}
            snow_dungeon_settings.map_index = 240                           --Map�ndex
            snow_dungeon_settings.base_cord = {5120, 1536 }                 --�lk I��nlanacak Kordinat
            snow_dungeon_settings.outside_entry_pos = {61,4327,1668}        --S�re doldu�unda ataca�� kordinat ve map
            snow_dungeon_settings.need_level = 100                          --Giri� i�in istenilen seviye 1
            snow_dungeon_settings.need_level_group = 100                    --Giri� i�in istenilen seviye 2
            snow_dungeon_settings.WaitBeforOutAllOnExit = 60            --Wartezeit bevor alle alle herausteleportiert werden bei einem erfolgreichen Run. (Empfohlen 60)
            snow_dungeon_settings.NextJumpTime = 5                        --5 Saniye içinde kat atlanıcak
            snow_dungeon_settings.DurationLoopTimer = 15                --Welchen intervall die Level und Missionen gepr�ft werden sollen. (Empfohlen 45)
            snow_dungeon_settings.wait_duration = 60*60*4                   --Parti liderinin tekrar kuleye giri� ba�vurusu i�in istenilen s�re
            snow_dungeon_settings.maxlife_time_on_dungeon = 60*60*1         --Kule i�in toplam s�re
            snow_dungeon_settings.DurationMaxOnReJoinGroup = 60*5           --Kuleden at�ld�ktan sonra 5 dk i�inde tekrar giri� s�resi
            snow_dungeon_settings.key_level_2 = 30331                       --Buz Anahtar�
            snow_dungeon_settings.NpcVnum_level_5 = 20398                   --Arktos K�p�
            snow_dungeon_settings.StoneCount_level_5 = 6                    --6 adet Ayaz Kristali
            snow_dungeon_settings.Key_on_level_5 = 30332                    --Kuzey Y�ld�z�
            snow_dungeon_settings.StoneCords_level_5 = {
            {432,508},{437,493},{448,492},{448,476},{467,475},{466,464},
            {462,450},{458,428},{446,439},{431,431},{415,416},{402,427},
            {397,438},{375,434},{374,456},{390,468},{385,492},{402,505},
            {404,489},{386,482}
            }    --Positionen von W�rfel des Arktos
            snow_dungeon_settings.MobVnum_level_6 = 8058                --MobVnum von 6.Ebene    --Metin der K�lte
            snow_dungeon_settings.MobVnum_level_7 = 6151                --MobVnum von 7.Ebene    --Szel
            snow_dungeon_settings.SzelCords_level_7 = {
            {752,499},{758,479},{772,452},{763,444},{750,451},{728,441},
            {726,455},{718,482},{715,491},{731,473},{748,429}
            } --Positionen von Szel
            snow_dungeon_settings.Key_on_level_8 = 30333                --KeyVnum von 8.Ebene    --Eisblumenschl�ssel
            snow_dungeon_settings.NpcVnum_level_9 = 20399                --MobVnum von 9.Ebene    --S�ule des Norddrachen
            snow_dungeon_settings.BossVnumGroup = 6062                    --GroupMobVnum vom Boss --(Group.txt)
            snow_dungeon_settings.BossVnum = 6191                        --MobVnum von 10.Ebene    --Nemere(6191)
           
            snow_dungeon_settings.Position_level_1 = { 171,271 }         --Position ebene 1    --Startposition        --T�te alle Monster auf dieser Ebene.
            snow_dungeon_settings.Position_level_2 = { 761,270 }         --Position ebene 2                        --Finde den richtigen Frostschl�ssel, nur ein Schamane kann ihn benutzen.
            snow_dungeon_settings.Position_level_3 = { 187,491 }         --Position ebene 3                        --T�te alle Monster auf dieser Ebene.
            snow_dungeon_settings.Position_level_4 = { 421,259 }         --Position ebene 4                        --T�te alle Monster auf dieser Ebene.
            snow_dungeon_settings.Position_level_5 = { 419,530 }         --Position ebene 5                        --�ffnet die Siegel an den W�rfel des Arktos in der richtigen Reihenfolge. (Zieht Nordstern auf die W�rfel)
            snow_dungeon_settings.Position_level_6 = { 571,706 }         --Position ebene 6                        --T�te alle Monster auf dieser Ebene. Danach Zers�re den Metin der K�lte (Nur ein Schamane kann ihn Schaden)
            snow_dungeon_settings.Position_level_7 = { 746,534 }         --Position ebene 7                        --T�te alle Monster auf dieser Ebene und Szel
            snow_dungeon_settings.Position_level_8 = { 303,710 }         --Position ebene 8                        --Der Eisblumenschl�ssel muss gedroppt werden, jedoch kann dieser nur von Schamanen und Ninja benutzt werden.
            snow_dungeon_settings.Position_level_9 = { 848,693  }         --Position ebene 9                        --Zerst�rt die S�ule des Norddrachen. Nur Ninjas und Schamanen k�nnen ihm Schaden zuf�gen.
            snow_dungeon_settings.Position_level_10 = { 927,391 }         --Position ebene 10 (BossZone)            --Besiege Nemere, den K�nig �ber Frost und Eis.   
            snow_dungeon_settings.Enable_TestServerMode = false            --Ob TestServer mode aktiviert ist. Wenn ja werden die Aufgaben schneller beendet.
            snow_dungeon_settings.IsNewga_me_re_vi_sion = true                --Need ga_me_re_vi_sion 40301
            return snow_dungeon_settings
        end
        function is_TestServerMode()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            return set.Enable_TestServerMode
        end
        function is_nemeres_dungeon()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local map = pc.get_map_index()
            if map >= (set.map_index * 10000) and map < (set.map_index * 10000 + 9000) then
                return true
            else
                return false
            end
        end
        when 20395.chat."GM: Nemere Kulesi" with pc.is_gm() begin
        local s = select("Nemere Kulesi A�/Kapat","Hi�bir �ey")
            if s == 1 then
                if game.get_event_flag("nemere_on") == 0 then
                    say("Nemere Kulesi �u anda kapal�.")
                    say("Aktif etmek istiyor musun?")
                    if select("Evet","Hay�r") == 2 then return end
                    game.set_event_flag("nemere_on",1)
                    return
                else
                    say("Nemere Kulesi �u anda a��k.")
                    say("Kapatmak istiyor musun?")
                    if select("Evet","Hay�r") == 2 then return end
                    game.set_event_flag("nemere_on",0)
                    return
                end
            elseif s == 2 then
                return
            end
        end
    when 20395.chat."Gruba tekrar kat�l" with (party.is_party() and d.find(party.getf("ice_dungeon_map_index"))) and game.get_event_flag("nemere_on") == 1 begin
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local n = party.getf("ice_dungeon_map_index")
            local cord = set.base_cord
            local level = d.getf_from_map_index("level", n)
            if level == 0 then
                say("Grubun zaten Nemere'yi yendi.")
                return
            end
            if pc.getqf("out_party_time") < get_global_time() then
                say("G�zetleme kulesinden "..math.ceil(set.DurationMaxOnReJoinGroup  /60) .." dakika �nce �km��s�n.")
                say("Art�k i�eriye giremezsin.")
                return
            end
            if n == 0 then
                setskin(NOWINDOW)
                return
            else
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("")
                say("Tekrar grubuna kat�lmak istiyor musun?")
                if select("Evet","Hay�r") == 1 then
                    local warp_to_level = set.Position_level_1
                    local level = d.getf_from_map_index("level", n)
                    if level >= 1 and level <= 10 then
                        if level == 1 then         warp_to_level = set.Position_level_1
                        elseif level == 2 then    warp_to_level = set.Position_level_2
                        elseif level == 3 then    warp_to_level = set.Position_level_3
                        elseif level == 4 then    warp_to_level = set.Position_level_4
                        elseif level == 5 then    warp_to_level = set.Position_level_5
                        elseif level == 6 then    warp_to_level = set.Position_level_6
                        elseif level == 7 then    warp_to_level = set.Position_level_7
                        elseif level == 8 then    warp_to_level = set.Position_level_8
                        elseif level == 9 then    warp_to_level = set.Position_level_9
                        elseif level == 10 then    warp_to_level = set.Position_level_10
                        end
                        pc.warp((cord[1] + warp_to_level[1])*100,(cord[2] + warp_to_level[2])*100,n)
                    else
                        return
                    end
                end
            end
        end
       
    when 20395.chat."Nemere'nin G�zetleme Kulesi" with game.get_event_flag("nemere_on") == 1 begin
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local need_level = 100
            say("Nemere'nin G�zetleme Kulesi'nde tek ba��na")
            say("hayatta kalamazs�n. Seninle beraber gelecek")
            say("bir arkada��na daha ihtiyac�n var.")
            say("Nemere'nin G�zetleme Kulesi'ne girmek")
            say("istiyor musun?")
            if select("Gir","Girme") == 2 then
                return
            end
            if (pc.is_gm() and pc.getf("snow_dungeon","duration") >= get_global_time()) then
                say("Game Master; s�reyi s�f�rlamak m� istiyorsun?")
                if select("Evet","Hay�r") == 1 then
                    pc.setf("snow_dungeon","duration",0)
                    return
                end
            end
            if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                say("Test server modu etkinle�tirildi.")
                say(" �imdi ���nlanacaks�n�z.")
                timer("make_dungeon",3)
                return
            end
            if not party.is_leader() then
                say("Cesaretini takdir ediyorum ama")
                say("yaln�zca grup lideri giri� talebi yapabilir.")
                return
            end
            if pc.get_level() < need_level then
                say("Kuleye girebilmek i�in en az "..need_level..".")
                say("seviyede olmal�s�n.")
                return
            end
            if pc.getf("snow_dungeon","duration") >= get_global_time() then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("Nemere'nin G�zetleme Kulesi'ne yeniden giri� ")
                say("i�in bekleme s�resi hen�z dolmam��.")
                say("Kalan saniye: "..pc.getf("snow_dungeon","duration") - get_global_time().."")
                return
            end
            if snow_dungeon._CheckMembersLevel() == false then   
                return
            else
                timer("make_dungeon",2)
            end
        end
        when 20397.chat."Nemere'nin G�zetleme Kulesi" with d.getf("level") == 0 begin --Eisiger L�we
            if not party.is_leader() then
                say("Grup lideri de�ilsin.")
                return
            end
            say("Nemere'nin G�zetleme kulesine girdin. Burada")
            say("en fazla bir saat bulunabilirsin. Kuleden")
            say("��kt���nda d�rt saat bekledikten sonra tekrar")
            say("girebilirsin.")
            wait()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local loop_durr = set.DurationLoopTimer
            local wait_durations = set.wait_duration
            local t = get_global_time()
            d.setf("LastTimeGetOutPut",0)
            server_loop_timer("CheckLevelAndCountKillOnMobs",loop_durr,d.get_map_index())
            d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_1.txt")
            d.setf("Start_Time",t + set.maxlife_time_on_dungeon)
            server_timer("Jp_OutAllFailNotice",(t + set.maxlife_time_on_dungeon) -  t,d.get_map_index())
            d.setqf2("snow_dungeon","duration",t + wait_durations)
            d.setf("level",1)
            d.notice("B�t�n d��manlar� ma�lup edin!")
            npc.purge()
            snow_dungeon._GetLastTime()
            setskin(NOWINDOW)
        end
       
        when 20397.chat."Nemere Taht Salonu" with d.getf("level") == 9 begin
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local next_jump_time = set.NextJumpTime
            local level = d.getf("level")
            local stone_level_6 = set.MobVnum_level_6
            local stone_level_9 = set.NpcVnum_level_9
            local boss_vnum = set.BossVnum
            local wait_time = set.WaitBeforOutAllOnExit
            local mobvnum = npc.get_race()
            if not party.is_leader() then
                say("Grup lideri de�ilsin.")
                return
            end
            say("Nemere Taht Salonu'na girmek istiyor musun?")
            local s = select("Gir","Belki sonra")
            if s == 2 then
                return
            end
            server_timer("Jp_Boss",next_jump_time,d.get_map_index())
            local v = set.BossVnumGroup
            d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_boss.txt")
            d.spawn_group(v, 928, 335, 5 ,1, 1)
            npc.purge()
            setskin(NOWINDOW)
        end
       
        when make_dungeon.timer begin
            local pids = {party.get_member_pids()}
            local ticketGroup = {71130, 1}
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local cord = set.base_cord
            local start_pos = set.Position_level_1
            local t = get_global_time()
            for i, pid in next, pids, nil do
                q.begin_other_pc_block(pid)
                for idx=1, table.getn(ticketGroup),2 do
                    if pc.count_item(ticketGroup[idx]) >= ticketGroup[idx+1] then
                        pc.remove_item(ticketGroup[idx], ticketGroup[idx+1])
                        break
                    end
                end
                q.end_other_pc_block()
            end
            d.new_jump_party(set.map_index,(cord[1] + start_pos[1]), (cord[2] + start_pos[2]))
            snow_dungeon._ClearAlls()
            d.setf("party_leader_pid",party.get_leader_pid())
            party.setf("ice_dungeon_map_index",d.get_map_index())
            d.spawn_mob_dir(20397, 173,262,1)
        end
        function _ClearAlls()
            local d_index = d.get_map_index()
            clear_server_timer("CheckLevelAndCountKillOnMobs",d_index)
            clear_server_timer("Jp_1",d_index)
            clear_server_timer("Jp_2",d_index)
            clear_server_timer("Jp_3",d_index)
            clear_server_timer("Jp_4",d_index)
            clear_server_timer("Jp_5",d_index)
            clear_server_timer("Jp_6",d_index)
            clear_server_timer("Jp_7",d_index)
            clear_server_timer("Jp_8",d_index)
            clear_server_timer("Jp_9",d_index)
            clear_server_timer("Jp_10",d_index)
            clear_server_timer("Jp_OutAll",d_index)
            clear_server_timer("Jp_OutAllFail",d_index)
            clear_server_timer("Jp_OutAllFailNotice",d_index)
            d.setf("level",0)   
            d.setf("party_leader_pid",0)
            d.setf("Start_Time",0)
            d.setf("LastTimeGetOutPut",0)
            d.setf("Stone_5_count",0)
            d.setf("Stone_5_item_fail",0)
            d.clear_regen()
            d.kill_all()
        end
       
        function _CheckMembersLevel()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local user_fail_level = {}
            local user_bilet= {}
            local pids = {party.get_member_pids()}
            local need_level = set.need_level_group
            for i = 1, table.getn(pids), 1 do
                q.begin_other_pc_block(pids[i])
                if pc.get_level() < need_level then
                    table.insert(user_fail_level, table.getn(user_fail_level) +1, pc.get_name())
                end
                q.end_other_pc_block()
            end
            for i = 1, table.getn(pids), 1 do
                q.begin_other_pc_block(pids[i])
                if pc.count_item(71130) < 1 then
                    table.insert(user_bilet, table.getn(user_bilet) +1, pc.get_name())
                end
                q.end_other_pc_block()
            end
            if table.getn(user_fail_level) >= 1 then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("")
                say("Grubun ba�z� �yeleri")
                say("hen�z "..need_level..". seviyeye ula�mam��:")
                for x = 1, table.getn(user_fail_level), 1 do
                    say(color(1,1,0), "    "..user_fail_level[x])
                end
                return false
            end
            if table.getn(user_bilet) >= 1 then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("")
                say("Nemere Kulesine girebilmek i�in,[ENTER]b�t�n grup �yelerinin[ENTER]ge�i� biletine sahip olmas� gereklidir.[ENTER]Ge�i� izni olmayan �yeler:")
                for x = 1, table.getn(user_bilet), 1 do
                    say(color(1,1,0), " "..user_bilet[x])
                end
                return false
            end
            if table.getn(user_fail_level) == 0 and table.getn(user_bilet) == 0 then
                return true
            end
        end
        when logout begin
            if snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                pc.setqf("out_party_time",get_global_time() + set.DurationMaxOnReJoinGroup)
            end
        end
       
        when login begin
            if snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local backk = set.outside_entry_pos
                pc.set_warp_location(backk[1], backk[2],backk[3])
                if d.getf("party_leader_pid") != party.get_leader_pid() then
                    chat("nemeres_wait_dungeon #RAUS:# Sizin grubunuz i�eride de�il.")
                    chat("nemeres_wait_dungeon #RAUS:#debug -> "..d.getf("party_leader_pid").." != "..party.get_leader_pid().."")
                    d.exit()
                    return
                end
                if pc.get_level() < set.need_level_group then
                    chat("nemeres_wait_dungeon #RAUS:# Benim seviyem d���k.")
                    d.exit()
                    return
                end
            end
        end
       
        function _GetLastTime()
            local c = get_global_time()
            local t = d.getf("Start_Time") - c
            local o = d.getf("LastTimeGetOutPut")
            if c >= o then
                if t >= 60 then
                    d.notice("Nemere G�zlemevi'ndeki kalan s�re: "..math.ceil(t / 60).." dakika")
                    d.notice("S�re bitiminde g�zlemevinden d��ar�, giri�e ���nlanacaks�n�z.")
                else
                    d.notice("Nemere G�zlemevi'ndeki kalan s�re: "..t.." saniye")
                    d.notice("S�re bitiminde g�zlemevinden d��ar�, giri�e ���nlanacaks�n�z.")
                end
                if t >= (60*10) then
                    d.setf("LastTimeGetOutPut",c + 60*5)
                elseif t >= (60*5) then
                    d.setf("LastTimeGetOutPut",c + 60*2)
                else
                    d.setf("LastTimeGetOutPut",c + 10)
                end
            end
        end
       
        when Jp_OutAllFailNotice.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("Zaman doldu.")
                server_timer("Jp_OutAll",1,d.get_map_index())
            end
        end
       
        when CheckLevelAndCountKillOnMobs.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local level = d.getf("level")
                local mob_count = d.count_monster()
                local next_jump_time = set.NextJumpTime
                if level == 1 and mob_count <= 0 then
                    d.notice("Az sonra ikinci kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_2",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.set_regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_2.txt")
                elseif level == 3 and mob_count <= 0 then
                    d.notice("Az sonra d�rd�nc� kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_4",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_4.txt")
                elseif level == 4 and mob_count <= 0 then
                    d.notice("Az sonra be�inci kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_5",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.set_regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_5.txt")
                elseif level == 6 and mob_count <= 0 then
                    local MobStonelvl6 = set.MobVnum_level_6
                    d.notice("Ayaz Metini belirdi!")
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_6.txt")
                    d.spawn_mob(MobStonelvl6,570,649)              
                end
                snow_dungeon._GetLastTime()
            end
        end
        when Jp_2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.key_level_2
                d.setf("level",2)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_2
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Baz� canavarlar�n �zerinde buz anahtar� var.")
                d.notice("Buz anahtarlar� ellerinden al�n ve uyan anahtar� bulun! Fakat anahtar� sadece bir �aman kullanabilir.")
            end
        end
        when 30331.use with snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true begin -- Buz Anahtar� �aman a�abilir 3/1 �ans
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local next_jump_time = set.NextJumpTime
            local job = pc.get_job()
            local level = d.getf("level")
            if level == 2 then
                if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                    job = 3
                end
                if job == 3 -- Schamane weiblich
                or job == 7 --Schamane m�nnlich
                then
                    if number(1,3) == 1 then
                        d.notice("Az sonra ���nc� kata ���nlanacaks�n�z.")
                        server_timer("Jp_3",next_jump_time,d.get_map_index())
                        d.clear_regen()
                        d.kill_all()
                        d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_3.txt")
                        if item.get_vnum() == 30331 then
                            item.remove()
                        end
                    else
                        d.notice("Do�ru anahtar� aramaya devam edin.")
                        if item.get_vnum() == 30331 then
                            item.remove()
                        end
                    end
                else
                    say("Anahtar� sadece �amanlar kullanabilir.")
                    return
                end
            end
        end
       
        when Jp_3.server_timer begin --Jump Level 3
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                d.setf("level",3)
                local cord_MQ = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_3
                d.jump_all((cord_MQ[1] + pos[1]), (cord_MQ[2] + pos[2]))
                d.notice("B�t�n d��manlar� ma�lup edin!")
            end
        end
       
        when Jp_4.server_timer begin --Jump Level 4
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                d.setf("level",4)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_4
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("B�t�n d��manlar� ma�lup edin! Kutsama size ikinci ak�nda g�� kazand�racak.")
            end
        end
       
        when Jp_5.server_timer begin --Jump Level 5
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.NpcVnum_level_5
                d.setf("level",5)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_5
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Bir sonraki kata ge�mek i�in Arktos K�pleri'ndeki m�h�rleri s�ras�yla k�r�n.")
                d.notice("Buz canavarlar�n� ma�lup edin ve ellerinden kuzey y�ld�zlar�n� al�p m�h�rleri k�r�n!")
                snow_dungeon._Create_Stones_level5()
            end
        end
       
        function _DropKeyOnLevel5()
            if number(1,1000) >= 900 then --Abbruch der weiteren funtion -> Damit es spannend bleibt bei den w�rfeln... :P
                return
            end
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local count = set.StoneCount_level_5
            local vnum = set.Key_on_level_5
            local get_random_unique = d.get_unique_vid("stone5_"..number(1,count).."")
            local fail_count = d.getf("Stone_5_item_fail") +1
            local search = d.getf("Stone_5_count")
            local search2 = d.get_unique_vid("stone5_"..search.."")
            if search2 != get_random_unique then
                d.setf("Stone_5_item_fail",fail_count)
            end
           
            game.drop_item_and_select(vnum,1)
           
            if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                item.set_socket(1,search2)
                d.setf("Stone_5_item_fail",0)
            elseif fail_count > 6 then
                item.set_socket(1,search2)
                d.setf("Stone_5_item_fail",0)
            else   
                item.set_socket(1,get_random_unique)
            end
        end
       
        function _Create_Stones_level5()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local stone_level5_count_MQ = set.StoneCount_level_5
            local c = set.StoneCords_level_5 --{ {432,508},{437,493},{448,492},{448,476},{467,475},{466,464}}
            local v = set.NpcVnum_level_5
            for i = 1, stone_level5_count_MQ, 1 do
                local n = number(1,table.getn(c))
                d.set_unique("stone5_"..i.."", d.spawn_mob(v, c[n][1], c[n][2]))
                table.remove(c,n)
                if i == 1 then
                    d.setf("Stone_5_count",1)
                    d.setf("Stone_5_item_fail",0)
                end
            end
        end
       
        when 20398.take begin --NpcVnum_level_5
            if snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local stone_level5_count = set.StoneCount_level_5
                local next_jump_time = set.NextJumpTime
                if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                    d.notice("TESTSERVERMODE, Biraz sonra ���nlanacaks�n�z.")
                    npc.purge()
                    if item.get_vnum() == 30332 then
                        item.remove()
                    end
                    server_timer("Jp_6",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_6.txt")
                    return
                end
                if item.get_vnum() == 30332 then
                    local npc_vid = npc.get_vid()
                    local search = d.getf("Stone_5_count")
                    local search2 = d.get_unique_vid("stone5_"..search.."")
                    if npc_vid == search2 then
                        if item.get_socket(1) == npc.get_vid() then
                            local new = search +1
                            if new > stone_level5_count then
                                d.notice("Az sonra alt�nc� kata ���nlanacaks�n�z.")
                                npc.purge()
                                if item.get_vnum() == 30332 then
                                    item.remove()
                                end
                                server_timer("Jp_6",next_jump_time,d.get_map_index())
                                d.clear_regen()
                                d.kill_all()
                                d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_6.txt")
                            else
                                if new == 2 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi ikinci m�hr� a��n.")
                                elseif new == 3 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi ���nc� m�hr� a��n.")
                                elseif new == 4 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi d�rd�nc� m�hr� a��n.")
                                elseif new == 5 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi be�inci m�hr� a��n.")
                                elseif new == 6 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi alt�nc� m�hr� a��n.")
                                end
                                npc.purge()
                                if item.get_vnum() == 30332 then
                                    item.remove()
                                end
                            end
                            d.setf("Stone_5_count",new)
                        else
                            say("S�ralama do�ru! Fakat anahtar yanl��. Ba�ka")
                            say("bir anahtar� deneyin.")
                            if item.get_vnum() == 30332 then
                                item.remove()
                            end
                        end
                    else
                        say("S�ralaman�n do�ru olmas�na dikkat edin! Ba�ka bir")
                        say("k�p� deneyin.")
                        if item.get_vnum() == 30332 then
                            item.remove()
                        end
                    end
                end
            end
        end
       
        when Jp_6.server_timer begin --Jump Level 6
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.MobVnum_level_6
                d.setf("level",6)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_6
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("B�t�n buz canavarlar�n� ma�lup edin ve ard�ndan")
                d.notice("Ayaz Metini'ni yok edin. Ayaz Metini'ne sadece �amanlar hasar verebilir.")
            end
        end
       
        when Jp_7.server_timer begin --Jump Level 7
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.MobVnum_level_7
                d.setf("level",7)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_7
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Ayaz�n ve buzun efendisi Szel'i bulun ve yok edin.")
                d.notice("Bunun �stesinden ancak ejderhan�n deste�iyle gelinebilir.")
            end
        end
       
        when Jp_8.server_timer begin --Jump Level 8
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.Key_on_level_8
                d.setf("level",8)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_8
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("B�t�n buz canavarlar�n� ma�lup edin ve buz�i�e�i")
                d.notice("anahtar�n� bulun. Anahtar� sadece Ninjalar ve �amanlar kullanabilir.")
            end
        end
       
        when 30333.use with snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true begin
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local next_jump_time = set.NextJumpTime
            local level = d.getf("level")
            local job = pc.get_job()
            if level == 8 then
                if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                    job = 3
                end
                    if number(1,3) == 1 then
                        d.notice("Az sonra dokuzunca kata ���nlanacaks�n�z.")
                        server_timer("Jp_9",next_jump_time,d.get_map_index())
                        d.clear_regen()
                        d.kill_all()
                        d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_9.txt")
                        if item.get_vnum() == 30333 then
                            item.remove()
                        end
                    else
                        say("Yanl�� anahtard�. Do�ru anahtar� bulun!")
                        if item.get_vnum() == 30333 then
                            item.remove()
                        end
                    end
            end
        end
       
        when Jp_9.server_timer begin --Jump Level 9
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.NpcVnum_level_9
                d.setf("level",9)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_9
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Kuzeyli Ejderha S�tunu'nu yok edin.")
                d.notice("Kuzeyli Ejderha S�tunu'na sadece �amanlar ve Ninjalar hasar verebilir.")
                d.spawn_mob(v,849,655)
            end
        end
       
        when Jp_Boss.server_timer begin --Jump Level BossZone
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.BossVnum
                d.setf("level",10)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_10
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Ayaz�n ve buzun kral� Nemere'yi ma�lup edin.")
            end
        end
       
        when kill begin
            if snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local next_jump_time = set.NextJumpTime
                local level = d.getf("level")
                local stone_level_6 = set.MobVnum_level_6
                local stone_level_7 = set.MobVnum_level_7
                local stone_level_9 = set.NpcVnum_level_9
                local boss_vnum = set.BossVnum
                local wait_time = set.WaitBeforOutAllOnExit
                local mobvnum = npc.get_race()
                if level == 2 and mobvnum >= 6101 and mobvnum <= 6108 and 1 == number(1,50)  then
                    local v = set.key_level_2
                    game.drop_item(v,1)
                elseif level == 5 and mobvnum >= 6101 and mobvnum <= 6108 and 1 == number(1,20) then
                    snow_dungeon._DropKeyOnLevel5()
                elseif level == 6 and mobvnum == stone_level_6 then
                    d.notice("Az sonra yedinci kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_7",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_7.txt") --Szel
                    local v_MQv = set.MobVnum_level_7
                    local c = set.SzelCords_level_7
                    local n = number(1,table.getn(c))
                    d.spawn_mob(v_MQv, c[n][1], c[n][2])
                elseif level == 7 and mobvnum == stone_level_7 then
                    d.notice("Az sonra sekizinci kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_8",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.set_regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_8.txt")
                elseif level == 8 and mobvnum >= 6101 and mobvnum <= 6108 and 1 == number(1,50) then
                    local v = set.Key_on_level_8
                    game.drop_item(v,1)   
                elseif level == 9 and mobvnum == stone_level_9 then
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.spawn_mob_dir(20397, 849,670,1)
                elseif level == 10 and mobvnum == boss_vnum then
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    notice_all("Nemere "..pc.get_name().." ve grubu taraf�ndan yok edildi.")
                    d.notice("Nemere ma�lup edildi!")
                    d.notice("Bir dakika i�erisinde Nemere G�zlemevi'nden d��ar� ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_OutAll",wait_time,d.get_map_index())
                end
            end
        end
        when Jp_OutAll.server_timer begin --Jump Out Bye bye ;D
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                snow_dungeon._ExitAll()
            end
        end
        function _ExitAll()
            d.exit_all()
        end
    end
end
Quest paylaşımlarında çalıştığına dair kanıt/görsel eklemeniz gerekmektedir.
24 Saat içerisinde çalıştığına dair kanıt/görsel ekleyiniz.
 
Konu Sahibi
Konu Sahibi
Reached

Reached

Deneme Moderatör
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
Deneme Mod
Katılım
13 Haz 2013
Konular
135
Mesajlar
1,997
Reaksiyon Skoru
1,002
Altın Konu
1
Başarım Puanı
268
Yaş
24
TM Yaşı
9 Yıl 5 Ay 19 Gün
Online Süresi
70d 22h 54m
MmoLira
923
DevLira
54
Takipçiler
18
Quest paylaşımlarında çalıştığına dair kanıt/görsel eklemeniz gerekmektedir.
24 Saat içerisinde çalıştığına dair kanıt/görsel ekleyiniz.
Ekliycek durumum yok da ekleyen olur da kanıt atarsa sevinirim
 

hasocan244

Level 3
TM Üye
Üye
Katılım
17 Haz 2016
Konular
11
Mesajlar
179
Reaksiyon Skoru
11
Altın Konu
0
Başarım Puanı
84
TM Yaşı
6 Yıl 5 Ay 14 Gün
Online Süresi
9d 16h 36m
MmoLira
341
DevLira
0
Takipçiler
0
Başlıkta belirttiğim gibi ücretli arayanlar vardı, bir de ayaz sütunu mu ne var ninja ve şamanlar vurabiliyor sadece onun olayı ne bilmiyorum ama tahminimce navicat üzerinden kılıç savınmaları vs. fullenmiştir diye düşünüyorum.


SQL:
quest snow_dungeon begin
    state start begin
        function get_settings()
            local snow_dungeon_settings = {}
            snow_dungeon_settings.map_index = 240                           --Map�ndex
            snow_dungeon_settings.base_cord = {5120, 1536 }                 --�lk I��nlanacak Kordinat
            snow_dungeon_settings.outside_entry_pos = {61,4327,1668}        --S�re doldu�unda ataca�� kordinat ve map
            snow_dungeon_settings.need_level = 100                          --Giri� i�in istenilen seviye 1
            snow_dungeon_settings.need_level_group = 100                    --Giri� i�in istenilen seviye 2
            snow_dungeon_settings.WaitBeforOutAllOnExit = 60            --Wartezeit bevor alle alle herausteleportiert werden bei einem erfolgreichen Run. (Empfohlen 60)
            snow_dungeon_settings.NextJumpTime = 5                        --5 Saniye içinde kat atlanıcak
            snow_dungeon_settings.DurationLoopTimer = 15                --Welchen intervall die Level und Missionen gepr�ft werden sollen. (Empfohlen 45)
            snow_dungeon_settings.wait_duration = 60*60*4                   --Parti liderinin tekrar kuleye giri� ba�vurusu i�in istenilen s�re
            snow_dungeon_settings.maxlife_time_on_dungeon = 60*60*1         --Kule i�in toplam s�re
            snow_dungeon_settings.DurationMaxOnReJoinGroup = 60*5           --Kuleden at�ld�ktan sonra 5 dk i�inde tekrar giri� s�resi
            snow_dungeon_settings.key_level_2 = 30331                       --Buz Anahtar�
            snow_dungeon_settings.NpcVnum_level_5 = 20398                   --Arktos K�p�
            snow_dungeon_settings.StoneCount_level_5 = 6                    --6 adet Ayaz Kristali
            snow_dungeon_settings.Key_on_level_5 = 30332                    --Kuzey Y�ld�z�
            snow_dungeon_settings.StoneCords_level_5 = {
            {432,508},{437,493},{448,492},{448,476},{467,475},{466,464},
            {462,450},{458,428},{446,439},{431,431},{415,416},{402,427},
            {397,438},{375,434},{374,456},{390,468},{385,492},{402,505},
            {404,489},{386,482}
            }    --Positionen von W�rfel des Arktos
            snow_dungeon_settings.MobVnum_level_6 = 8058                --MobVnum von 6.Ebene    --Metin der K�lte
            snow_dungeon_settings.MobVnum_level_7 = 6151                --MobVnum von 7.Ebene    --Szel
            snow_dungeon_settings.SzelCords_level_7 = {
            {752,499},{758,479},{772,452},{763,444},{750,451},{728,441},
            {726,455},{718,482},{715,491},{731,473},{748,429}
            } --Positionen von Szel
            snow_dungeon_settings.Key_on_level_8 = 30333                --KeyVnum von 8.Ebene    --Eisblumenschl�ssel
            snow_dungeon_settings.NpcVnum_level_9 = 20399                --MobVnum von 9.Ebene    --S�ule des Norddrachen
            snow_dungeon_settings.BossVnumGroup = 6062                    --GroupMobVnum vom Boss --(Group.txt)
            snow_dungeon_settings.BossVnum = 6191                        --MobVnum von 10.Ebene    --Nemere(6191)
            
            snow_dungeon_settings.Position_level_1 = { 171,271 }         --Position ebene 1    --Startposition        --T�te alle Monster auf dieser Ebene.
            snow_dungeon_settings.Position_level_2 = { 761,270 }         --Position ebene 2                        --Finde den richtigen Frostschl�ssel, nur ein Schamane kann ihn benutzen.
            snow_dungeon_settings.Position_level_3 = { 187,491 }         --Position ebene 3                        --T�te alle Monster auf dieser Ebene.
            snow_dungeon_settings.Position_level_4 = { 421,259 }         --Position ebene 4                        --T�te alle Monster auf dieser Ebene.
            snow_dungeon_settings.Position_level_5 = { 419,530 }         --Position ebene 5                        --�ffnet die Siegel an den W�rfel des Arktos in der richtigen Reihenfolge. (Zieht Nordstern auf die W�rfel)
            snow_dungeon_settings.Position_level_6 = { 571,706 }         --Position ebene 6                        --T�te alle Monster auf dieser Ebene. Danach Zers�re den Metin der K�lte (Nur ein Schamane kann ihn Schaden)
            snow_dungeon_settings.Position_level_7 = { 746,534 }         --Position ebene 7                        --T�te alle Monster auf dieser Ebene und Szel
            snow_dungeon_settings.Position_level_8 = { 303,710 }         --Position ebene 8                        --Der Eisblumenschl�ssel muss gedroppt werden, jedoch kann dieser nur von Schamanen und Ninja benutzt werden.
            snow_dungeon_settings.Position_level_9 = { 848,693  }         --Position ebene 9                        --Zerst�rt die S�ule des Norddrachen. Nur Ninjas und Schamanen k�nnen ihm Schaden zuf�gen.
            snow_dungeon_settings.Position_level_10 = { 927,391 }         --Position ebene 10 (BossZone)            --Besiege Nemere, den K�nig �ber Frost und Eis.    
            snow_dungeon_settings.Enable_TestServerMode = false            --Ob TestServer mode aktiviert ist. Wenn ja werden die Aufgaben schneller beendet.
            snow_dungeon_settings.IsNewga_me_re_vi_sion = true                --Need ga_me_re_vi_sion 40301
            return snow_dungeon_settings
        end
        function is_TestServerMode()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            return set.Enable_TestServerMode
        end
        function is_nemeres_dungeon()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local map = pc.get_map_index()
            if map >= (set.map_index * 10000) and map < (set.map_index * 10000 + 9000) then
                return true
            else
                return false
            end
        end
        when 20395.chat."GM: Nemere Kulesi" with pc.is_gm() begin
        local s = select("Nemere Kulesi A�/Kapat","Hi�bir �ey")
            if s == 1 then
                if game.get_event_flag("nemere_on") == 0 then
                    say("Nemere Kulesi �u anda kapal�.")
                    say("Aktif etmek istiyor musun?")
                    if select("Evet","Hay�r") == 2 then return end
                    game.set_event_flag("nemere_on",1)
                    return
                else
                    say("Nemere Kulesi �u anda a��k.")
                    say("Kapatmak istiyor musun?")
                    if select("Evet","Hay�r") == 2 then return end
                    game.set_event_flag("nemere_on",0)
                    return
                end
            elseif s == 2 then
                return
            end
        end
    when 20395.chat."Gruba tekrar kat�l" with (party.is_party() and d.find(party.getf("ice_dungeon_map_index"))) and game.get_event_flag("nemere_on") == 1 begin
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local n = party.getf("ice_dungeon_map_index")
            local cord = set.base_cord
            local level = d.getf_from_map_index("level", n)
            if level == 0 then
                say("Grubun zaten Nemere'yi yendi.")
                return
            end
            if pc.getqf("out_party_time") < get_global_time() then
                say("G�zetleme kulesinden "..math.ceil(set.DurationMaxOnReJoinGroup  /60) .." dakika �nce �km��s�n.")
                say("Art�k i�eriye giremezsin.")
                return
            end
            if n == 0 then
                setskin(NOWINDOW)
                return
            else
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("")
                say("Tekrar grubuna kat�lmak istiyor musun?")
                if select("Evet","Hay�r") == 1 then
                    local warp_to_level = set.Position_level_1
                    local level = d.getf_from_map_index("level", n)
                    if level >= 1 and level <= 10 then
                        if level == 1 then         warp_to_level = set.Position_level_1
                        elseif level == 2 then    warp_to_level = set.Position_level_2
                        elseif level == 3 then    warp_to_level = set.Position_level_3
                        elseif level == 4 then    warp_to_level = set.Position_level_4
                        elseif level == 5 then    warp_to_level = set.Position_level_5
                        elseif level == 6 then    warp_to_level = set.Position_level_6
                        elseif level == 7 then    warp_to_level = set.Position_level_7
                        elseif level == 8 then    warp_to_level = set.Position_level_8
                        elseif level == 9 then    warp_to_level = set.Position_level_9
                        elseif level == 10 then    warp_to_level = set.Position_level_10
                        end
                        pc.warp((cord[1] + warp_to_level[1])*100,(cord[2] + warp_to_level[2])*100,n)
                    else
                        return
                    end
                end
            end
        end
        
    when 20395.chat."Nemere'nin G�zetleme Kulesi" with game.get_event_flag("nemere_on") == 1 begin
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local need_level = 100
            say("Nemere'nin G�zetleme Kulesi'nde tek ba��na")
            say("hayatta kalamazs�n. Seninle beraber gelecek")
            say("bir arkada��na daha ihtiyac�n var.")
            say("Nemere'nin G�zetleme Kulesi'ne girmek")
            say("istiyor musun?")
            if select("Gir","Girme") == 2 then
                return
            end
            if (pc.is_gm() and pc.getf("snow_dungeon","duration") >= get_global_time()) then
                say("Game Master; s�reyi s�f�rlamak m� istiyorsun?")
                if select("Evet","Hay�r") == 1 then
                    pc.setf("snow_dungeon","duration",0)
                    return
                end
            end
            if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                say("Test server modu etkinle�tirildi.")
                say(" �imdi ���nlanacaks�n�z.")
                timer("make_dungeon",3)
                return
            end
            if not party.is_leader() then
                say("Cesaretini takdir ediyorum ama")
                say("yaln�zca grup lideri giri� talebi yapabilir.")
                return
            end
            if pc.get_level() < need_level then
                say("Kuleye girebilmek i�in en az "..need_level..".")
                say("seviyede olmal�s�n.")
                return
            end
            if pc.getf("snow_dungeon","duration") >= get_global_time() then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("Nemere'nin G�zetleme Kulesi'ne yeniden giri� ")
                say("i�in bekleme s�resi hen�z dolmam��.")
                say("Kalan saniye: "..pc.getf("snow_dungeon","duration") - get_global_time().."")
                return
            end
            if snow_dungeon._CheckMembersLevel() == false then    
                return
            else
                timer("make_dungeon",2)
            end
        end
        when 20397.chat."Nemere'nin G�zetleme Kulesi" with d.getf("level") == 0 begin --Eisiger L�we
            if not party.is_leader() then
                say("Grup lideri de�ilsin.")
                return
            end
            say("Nemere'nin G�zetleme kulesine girdin. Burada")
            say("en fazla bir saat bulunabilirsin. Kuleden")
            say("��kt���nda d�rt saat bekledikten sonra tekrar")
            say("girebilirsin.")
            wait()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local loop_durr = set.DurationLoopTimer
            local wait_durations = set.wait_duration
            local t = get_global_time()
            d.setf("LastTimeGetOutPut",0)
            server_loop_timer("CheckLevelAndCountKillOnMobs",loop_durr,d.get_map_index())
            d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_1.txt")
            d.setf("Start_Time",t + set.maxlife_time_on_dungeon)
            server_timer("Jp_OutAllFailNotice",(t + set.maxlife_time_on_dungeon) -  t,d.get_map_index())
            d.setqf2("snow_dungeon","duration",t + wait_durations)
            d.setf("level",1)
            d.notice("B�t�n d��manlar� ma�lup edin!") 
            npc.purge()
            snow_dungeon._GetLastTime()
            setskin(NOWINDOW)
        end
        
        when 20397.chat."Nemere Taht Salonu" with d.getf("level") == 9 begin
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local next_jump_time = set.NextJumpTime
            local level = d.getf("level")
            local stone_level_6 = set.MobVnum_level_6
            local stone_level_9 = set.NpcVnum_level_9
            local boss_vnum = set.BossVnum
            local wait_time = set.WaitBeforOutAllOnExit
            local mobvnum = npc.get_race()
            if not party.is_leader() then
                say("Grup lideri de�ilsin.")
                return
            end
            say("Nemere Taht Salonu'na girmek istiyor musun?")
            local s = select("Gir","Belki sonra")
            if s == 2 then
                return
            end
            server_timer("Jp_Boss",next_jump_time,d.get_map_index())
            local v = set.BossVnumGroup
            d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_boss.txt")
            d.spawn_group(v, 928, 335, 5 ,1, 1)
            npc.purge()
            setskin(NOWINDOW)
        end
        
        when make_dungeon.timer begin
            local pids = {party.get_member_pids()}
            local ticketGroup = {71130, 1}
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local cord = set.base_cord
            local start_pos = set.Position_level_1
            local t = get_global_time()
            for i, pid in next, pids, nil do
                q.begin_other_pc_block(pid)
                for idx=1, table.getn(ticketGroup),2 do
                    if pc.count_item(ticketGroup[idx]) >= ticketGroup[idx+1] then
                        pc.remove_item(ticketGroup[idx], ticketGroup[idx+1])
                        break
                    end
                end
                q.end_other_pc_block()
            end
            d.new_jump_party(set.map_index,(cord[1] + start_pos[1]), (cord[2] + start_pos[2]))
            snow_dungeon._ClearAlls()
            d.setf("party_leader_pid",party.get_leader_pid())
            party.setf("ice_dungeon_map_index",d.get_map_index())
            d.spawn_mob_dir(20397, 173,262,1)
        end
        function _ClearAlls()
            local d_index = d.get_map_index()
            clear_server_timer("CheckLevelAndCountKillOnMobs",d_index)
            clear_server_timer("Jp_1",d_index)
            clear_server_timer("Jp_2",d_index)
            clear_server_timer("Jp_3",d_index)
            clear_server_timer("Jp_4",d_index)
            clear_server_timer("Jp_5",d_index)
            clear_server_timer("Jp_6",d_index)
            clear_server_timer("Jp_7",d_index)
            clear_server_timer("Jp_8",d_index)
            clear_server_timer("Jp_9",d_index)
            clear_server_timer("Jp_10",d_index)
            clear_server_timer("Jp_OutAll",d_index)
            clear_server_timer("Jp_OutAllFail",d_index)
            clear_server_timer("Jp_OutAllFailNotice",d_index)
            d.setf("level",0)    
            d.setf("party_leader_pid",0)
            d.setf("Start_Time",0)
            d.setf("LastTimeGetOutPut",0)
            d.setf("Stone_5_count",0)
            d.setf("Stone_5_item_fail",0)
            d.clear_regen()
            d.kill_all()
        end
        
        function _CheckMembersLevel()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local user_fail_level = {}
            local user_bilet= {}
            local pids = {party.get_member_pids()}
            local need_level = set.need_level_group
            for i = 1, table.getn(pids), 1 do
                q.begin_other_pc_block(pids[i])
                if pc.get_level() < need_level then
                    table.insert(user_fail_level, table.getn(user_fail_level) +1, pc.get_name())
                end
                q.end_other_pc_block()
            end
            for i = 1, table.getn(pids), 1 do
                q.begin_other_pc_block(pids[i])
                if pc.count_item(71130) < 1 then
                    table.insert(user_bilet, table.getn(user_bilet) +1, pc.get_name())
                end
                q.end_other_pc_block()
            end
            if table.getn(user_fail_level) >= 1 then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("")
                say("Grubun ba�z� �yeleri")
                say("hen�z "..need_level..". seviyeye ula�mam��:")
                for x = 1, table.getn(user_fail_level), 1 do
                    say(color(1,1,0), "    "..user_fail_level[x])
                end
                return false
            end
            if table.getn(user_bilet) >= 1 then
                say_title(mob_name(npc.get_race()))
                say("")
                say("Nemere Kulesine girebilmek i�in,[ENTER]b�t�n grup �yelerinin[ENTER]ge�i� biletine sahip olmas� gereklidir.[ENTER]Ge�i� izni olmayan �yeler:")
                for x = 1, table.getn(user_bilet), 1 do
                    say(color(1,1,0), " "..user_bilet[x])
                end
                return false
            end
            if table.getn(user_fail_level) == 0 and table.getn(user_bilet) == 0 then
                return true
            end
        end
        when logout begin
            if snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                pc.setqf("out_party_time",get_global_time() + set.DurationMaxOnReJoinGroup)
            end
        end
        
        when login begin
            if snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local backk = set.outside_entry_pos
                pc.set_warp_location(backk[1], backk[2],backk[3])
                if d.getf("party_leader_pid") != party.get_leader_pid() then
                    chat("nemeres_wait_dungeon #RAUS:# Sizin grubunuz i�eride de�il.")
                    chat("nemeres_wait_dungeon #RAUS:#debug -> "..d.getf("party_leader_pid").." != "..party.get_leader_pid().."")
                    d.exit()
                    return
                end
                if pc.get_level() < set.need_level_group then
                    chat("nemeres_wait_dungeon #RAUS:# Benim seviyem d���k.")
                    d.exit()
                    return
                end
            end
        end
        
        function _GetLastTime()
            local c = get_global_time()
            local t = d.getf("Start_Time") - c
            local o = d.getf("LastTimeGetOutPut")
            if c >= o then
                if t >= 60 then
                    d.notice("Nemere G�zlemevi'ndeki kalan s�re: "..math.ceil(t / 60).." dakika")
                    d.notice("S�re bitiminde g�zlemevinden d��ar�, giri�e ���nlanacaks�n�z.")
                else
                    d.notice("Nemere G�zlemevi'ndeki kalan s�re: "..t.." saniye")
                    d.notice("S�re bitiminde g�zlemevinden d��ar�, giri�e ���nlanacaks�n�z.")
                end
                if t >= (60*10) then
                    d.setf("LastTimeGetOutPut",c + 60*5)
                elseif t >= (60*5) then
                    d.setf("LastTimeGetOutPut",c + 60*2)
                else
                    d.setf("LastTimeGetOutPut",c + 10)
                end
            end
        end
        
        when Jp_OutAllFailNotice.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("Zaman doldu.")
                server_timer("Jp_OutAll",1,d.get_map_index())
            end
        end
        
        when CheckLevelAndCountKillOnMobs.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local level = d.getf("level")
                local mob_count = d.count_monster()
                local next_jump_time = set.NextJumpTime
                if level == 1 and mob_count <= 0 then
                    d.notice("Az sonra ikinci kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_2",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.set_regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_2.txt")
                elseif level == 3 and mob_count <= 0 then
                    d.notice("Az sonra d�rd�nc� kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_4",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_4.txt")
                elseif level == 4 and mob_count <= 0 then
                    d.notice("Az sonra be�inci kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_5",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.set_regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_5.txt")
                elseif level == 6 and mob_count <= 0 then
                    local MobStonelvl6 = set.MobVnum_level_6
                    d.notice("Ayaz Metini belirdi!")
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_6.txt")
                    d.spawn_mob(MobStonelvl6,570,649)               
                end
                snow_dungeon._GetLastTime()
            end
        end
        when Jp_2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.key_level_2
                d.setf("level",2)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_2
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Baz� canavarlar�n �zerinde buz anahtar� var.")
                d.notice("Buz anahtarlar� ellerinden al�n ve uyan anahtar� bulun! Fakat anahtar� sadece bir �aman kullanabilir.")
            end
        end
        when 30331.use with snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true begin -- Buz Anahtar� �aman a�abilir 3/1 �ans
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local next_jump_time = set.NextJumpTime
            local job = pc.get_job()
            local level = d.getf("level")
            if level == 2 then
                if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                    job = 3
                end
                if job == 3 -- Schamane weiblich
                or job == 7 --Schamane m�nnlich
                then
                    if number(1,3) == 1 then
                        d.notice("Az sonra ���nc� kata ���nlanacaks�n�z.")
                        server_timer("Jp_3",next_jump_time,d.get_map_index())
                        d.clear_regen()
                        d.kill_all()
                        d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_3.txt")
                        if item.get_vnum() == 30331 then
                            item.remove()
                        end
                    else
                        d.notice("Do�ru anahtar� aramaya devam edin.")
                        if item.get_vnum() == 30331 then
                            item.remove()
                        end
                    end
                else
                    say("Anahtar� sadece �amanlar kullanabilir.")
                    return
                end
            end
        end
        
        when Jp_3.server_timer begin --Jump Level 3
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                d.setf("level",3)
                local cord_MQ = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_3
                d.jump_all((cord_MQ[1] + pos[1]), (cord_MQ[2] + pos[2]))
                d.notice("B�t�n d��manlar� ma�lup edin!")
            end
        end
        
        when Jp_4.server_timer begin --Jump Level 4
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                d.setf("level",4)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_4
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("B�t�n d��manlar� ma�lup edin! Kutsama size ikinci ak�nda g�� kazand�racak.")
            end
        end
        
        when Jp_5.server_timer begin --Jump Level 5
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.NpcVnum_level_5
                d.setf("level",5)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_5
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Bir sonraki kata ge�mek i�in Arktos K�pleri'ndeki m�h�rleri s�ras�yla k�r�n.")
                d.notice("Buz canavarlar�n� ma�lup edin ve ellerinden kuzey y�ld�zlar�n� al�p m�h�rleri k�r�n!")
                snow_dungeon._Create_Stones_level5()
            end
        end
        
        function _DropKeyOnLevel5()
            if number(1,1000) >= 900 then --Abbruch der weiteren funtion -> Damit es spannend bleibt bei den w�rfeln... :P
                return
            end
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local count = set.StoneCount_level_5
            local vnum = set.Key_on_level_5
            local get_random_unique = d.get_unique_vid("stone5_"..number(1,count).."")
            local fail_count = d.getf("Stone_5_item_fail") +1
            local search = d.getf("Stone_5_count")
            local search2 = d.get_unique_vid("stone5_"..search.."")
            if search2 != get_random_unique then
                d.setf("Stone_5_item_fail",fail_count)
            end
            
            game.drop_item_and_select(vnum,1)
            
            if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                item.set_socket(1,search2)
                d.setf("Stone_5_item_fail",0)
            elseif fail_count > 6 then
                item.set_socket(1,search2)
                d.setf("Stone_5_item_fail",0)
            else    
                item.set_socket(1,get_random_unique)
            end
        end
        
        function _Create_Stones_level5()
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local stone_level5_count_MQ = set.StoneCount_level_5
            local c = set.StoneCords_level_5 --{ {432,508},{437,493},{448,492},{448,476},{467,475},{466,464}}
            local v = set.NpcVnum_level_5
            for i = 1, stone_level5_count_MQ, 1 do
                local n = number(1,table.getn(c))
                d.set_unique("stone5_"..i.."", d.spawn_mob(v, c[n][1], c[n][2]))
                table.remove(c,n)
                if i == 1 then
                    d.setf("Stone_5_count",1)
                    d.setf("Stone_5_item_fail",0)
                end
            end
        end
        
        when 20398.take begin --NpcVnum_level_5
            if snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local stone_level5_count = set.StoneCount_level_5
                local next_jump_time = set.NextJumpTime
                if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                    d.notice("TESTSERVERMODE, Biraz sonra ���nlanacaks�n�z.")
                    npc.purge()
                    if item.get_vnum() == 30332 then
                        item.remove()
                    end
                    server_timer("Jp_6",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_6.txt")
                    return
                end
                if item.get_vnum() == 30332 then
                    local npc_vid = npc.get_vid()
                    local search = d.getf("Stone_5_count")
                    local search2 = d.get_unique_vid("stone5_"..search.."")
                    if npc_vid == search2 then
                        if item.get_socket(1) == npc.get_vid() then
                            local new = search +1 
                            if new > stone_level5_count then
                                d.notice("Az sonra alt�nc� kata ���nlanacaks�n�z.")
                                npc.purge()
                                if item.get_vnum() == 30332 then
                                    item.remove()
                                end
                                server_timer("Jp_6",next_jump_time,d.get_map_index())
                                d.clear_regen()
                                d.kill_all()
                                d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_6.txt")
                            else
                                if new == 2 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi ikinci m�hr� a��n.")
                                elseif new == 3 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi ���nc� m�hr� a��n.")
                                elseif new == 4 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi d�rd�nc� m�hr� a��n.")
                                elseif new == 5 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi be�inci m�hr� a��n.")
                                elseif new == 6 then
                                    say("Ba�ard�n�z! �imdi alt�nc� m�hr� a��n.")
                                end
                                npc.purge()
                                if item.get_vnum() == 30332 then
                                    item.remove()
                                end
                            end
                            d.setf("Stone_5_count",new)
                        else
                            say("S�ralama do�ru! Fakat anahtar yanl��. Ba�ka")
                            say("bir anahtar� deneyin.")
                            if item.get_vnum() == 30332 then
                                item.remove()
                            end
                        end
                    else
                        say("S�ralaman�n do�ru olmas�na dikkat edin! Ba�ka bir")
                        say("k�p� deneyin.")
                        if item.get_vnum() == 30332 then
                            item.remove()
                        end
                    end
                end
            end
        end
        
        when Jp_6.server_timer begin --Jump Level 6
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.MobVnum_level_6
                d.setf("level",6)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_6
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("B�t�n buz canavarlar�n� ma�lup edin ve ard�ndan")
                d.notice("Ayaz Metini'ni yok edin. Ayaz Metini'ne sadece �amanlar hasar verebilir.")
            end
        end
        
        when Jp_7.server_timer begin --Jump Level 7
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.MobVnum_level_7
                d.setf("level",7)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_7
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Ayaz�n ve buzun efendisi Szel'i bulun ve yok edin.")
                d.notice("Bunun �stesinden ancak ejderhan�n deste�iyle gelinebilir.")
            end
        end
        
        when Jp_8.server_timer begin --Jump Level 8
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.Key_on_level_8
                d.setf("level",8)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_8
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("B�t�n buz canavarlar�n� ma�lup edin ve buz�i�e�i")
                d.notice("anahtar�n� bulun. Anahtar� sadece Ninjalar ve �amanlar kullanabilir.")
            end
        end
        
        when 30333.use with snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true begin
            local set = snow_dungeon.get_settings()
            local next_jump_time = set.NextJumpTime
            local level = d.getf("level")
            local job = pc.get_job()
            if level == 8 then
                if (is_test_server() and snow_dungeon.is_TestServerMode() == true ) then
                    job = 3
                end
                    if number(1,3) == 1 then
                        d.notice("Az sonra dokuzunca kata ���nlanacaks�n�z.")
                        server_timer("Jp_9",next_jump_time,d.get_map_index())
                        d.clear_regen()
                        d.kill_all()
                        d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_9.txt")
                        if item.get_vnum() == 30333 then
                            item.remove()
                        end
                    else
                        say("Yanl�� anahtard�. Do�ru anahtar� bulun!")
                        if item.get_vnum() == 30333 then
                            item.remove()
                        end
                    end
            end
        end
        
        when Jp_9.server_timer begin --Jump Level 9
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.NpcVnum_level_9
                d.setf("level",9)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_9
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Kuzeyli Ejderha S�tunu'nu yok edin.")
                d.notice("Kuzeyli Ejderha S�tunu'na sadece �amanlar ve Ninjalar hasar verebilir.")
                d.spawn_mob(v,849,655)
            end
        end
        
        when Jp_Boss.server_timer begin --Jump Level BossZone
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local v = set.BossVnum
                d.setf("level",10)
                local cord = set.base_cord
                local pos = set.Position_level_10
                d.jump_all((cord[1] + pos[1]), (cord[2] + pos[2]))
                d.notice("Ayaz�n ve buzun kral� Nemere'yi ma�lup edin.")
            end
        end
        
        when kill begin
            if snow_dungeon.is_nemeres_dungeon() == true then
                local set = snow_dungeon.get_settings()
                local next_jump_time = set.NextJumpTime
                local level = d.getf("level")
                local stone_level_6 = set.MobVnum_level_6
                local stone_level_7 = set.MobVnum_level_7
                local stone_level_9 = set.NpcVnum_level_9
                local boss_vnum = set.BossVnum
                local wait_time = set.WaitBeforOutAllOnExit
                local mobvnum = npc.get_race()
                if level == 2 and mobvnum >= 6101 and mobvnum <= 6108 and 1 == number(1,50)  then
                    local v = set.key_level_2
                    game.drop_item(v,1)
                elseif level == 5 and mobvnum >= 6101 and mobvnum <= 6108 and 1 == number(1,20) then
                    snow_dungeon._DropKeyOnLevel5()
                elseif level == 6 and mobvnum == stone_level_6 then
                    d.notice("Az sonra yedinci kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_7",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_7.txt") --Szel
                    local v_MQv = set.MobVnum_level_7
                    local c = set.SzelCords_level_7
                    local n = number(1,table.getn(c))
                    d.spawn_mob(v_MQv, c[n][1], c[n][2])
                elseif level == 7 and mobvnum == stone_level_7 then
                    d.notice("Az sonra sekizinci kata ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_8",next_jump_time,d.get_map_index())
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.set_regen_file("data/dungeon/ice_dungeon/zone_8.txt")
                elseif level == 8 and mobvnum >= 6101 and mobvnum <= 6108 and 1 == number(1,50) then
                    local v = set.Key_on_level_8
                    game.drop_item(v,1)    
                elseif level == 9 and mobvnum == stone_level_9 then
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    d.spawn_mob_dir(20397, 849,670,1)
                elseif level == 10 and mobvnum == boss_vnum then
                    d.clear_regen()
                    d.kill_all()
                    notice_all("Nemere "..pc.get_name().." ve grubu taraf�ndan yok edildi.")
                    d.notice("Nemere ma�lup edildi!")
                    d.notice("Bir dakika i�erisinde Nemere G�zlemevi'nden d��ar� ���nlanacaks�n�z.")
                    server_timer("Jp_OutAll",wait_time,d.get_map_index())
                end
            end
        end
        when Jp_OutAll.server_timer begin --Jump Out Bye bye ;D
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                snow_dungeon._ExitAll()
            end
        end
        function _ExitAll()
            d.exit_all()
        end
    end
end
Hel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst