Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetimi nasıl olacak?

XxZeMaHSeRxX

Gökhan Türkmen...
Katılım
12 Tem 2017
Konular
3,446
Mesajlar
12,714
Reaksiyon Skoru
5,079
Online Süresi
236g 20s 18d
Başarım Puanı
430
Madalyalar
4
MmoLira
1,680
DevLira
157
En İyi Cevap Puanı
75
Takipçiler
63
  • 9. Avatar Yarışması
  • Turkmmo 2019 Yılının En İyi Co Admini
  • Turkmmo 2019 Yılının En İyi Yarışma Organizatörü
  • Turkmmo 2019 Yılının En İyi İmzası

Landom2 1-120 emek server "Kadirland & RedLab Games" ortaklığında 21 Şubatta sizlerle. DETAYLI TANITIM İÇİN TIKLAYIN




Büyük güç büyük sorumluluk getirir

Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetimi nasıl olacak? Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetme seçenekleri ile ilgili yarıntılı yeni bir blog yayınlandı. Taloworlds geliştirici günlüklerinde bu hafta Krallıklar ve Seçimler odaklı yeni bir blog yayınlandı.
Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetimi nasıl olacak?

Ortaçağ krallıkları, iç güç mücadeleleri ile doluydu ve birçok durumda, bir alemdeki en güçlü insanlar doğrudan tahtta oturmuyorlardı. Bannerlord’un krallık karar sistemi, bu tür iç politikaları temsil etmemize izin veren oyunun sandbox dünyasının değişkenlerini daha iyi yansıtan yeni öğeler barındırıyor. Krallık karar sistemi ile birlikte fethedilen yerlerde hangi politikaların uygulanacağına karar verilebilir. Klanlar kimin arkasında duracaklarını, kimi destekleyeceklerini seçebilir ancak son karar Kral'ındır. Klan yapay zekası kimi destekleyeceğine karar verirken bazı faktörleri dikkate alır.

* Bir teklifin sonucuna ilgi: Klanlar gelen tekliflerin faydalı olup olamayacağını düşünür.
* Sponsorlarla İlişkiler: Bir klanın, sponsorla iyi koşullarda olması durumunda bir teklifi destekleme olasılığı daha yüksek olabilir.
* Başarılı olma şansı / maliyeti: Klanların kaybedilen bir amacı desteklemek için nüfuzu boşa harcama olasılıkları düşük olacaktır.

Her kararda en az bir sponsor ve muhalif sponsor vardır. Tabii ki, Bannerlord’un karar sistemi, demokrasiden ziyade feodal bir krallık sistemini yanısıtıyor. Bu nednle son karar her zaman Kralın. Ancak yine de Sonuç olarak, bir karar ne kadar fazla destek alırsa, onu değiştirmenin de o kadar büyük maliyeti olur.

Sonuç olarak geliştirici ekip Bannerlor'da gerçek krallıkların karar mekanizmalarını klanlar ve destekçiler gibi yeni dinamikleri işin içine katarak oluşturmuş.





 

[Murogram]

Benim yalnızlığım insanlarla dolu.
Katılım
30 May 2019
Konular
447
Mesajlar
2,079
Reaksiyon Skoru
1,630
Başarım Puanı
235
Madalyalar
3
MmoLira
1,317
DevLira
78
En İyi Cevap Puanı
10
Takipçiler
9
  • Turkmmo 2019 Yılının Süper Moderatörü
  • Turkmmo 2019 Yılının En İyi İmzası
  • Turkmmo 2019 Yılının VİP Üyesi
Paylaşım için teşekkürler.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst