Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetimi nasıl olacak?

XxZeMaHSeRxX

Administrator
Ticaret - 0%
0   0   0
  • 9. Avatar Yarışması
  • Turkmmo 2019 Yılının En İyi Co Admini
  • Turkmmo 2019 Yılının En İyi Yarışma Organizatörü
  • Turkmmo 2019 Yılının En İyi İmzası

Yakut2 1-120 FARM SERVERİMİZ METİN2 TARİHİNİN EN BÜYÜK ÇEKİLİŞLERİYLE 2 EKİM CUMA GÜNÜ 21.00’da AÇILIYOR. LYCANLI, SİMYALI, KUŞAKLI. MELEY, JOTUN, NEMERE GİBİ EN GÜNCEL SİSTEMLERLE SİZLERİ BEKLİYORUZDETAYLI TANITIM İÇİN TIKLAYINIZ...



Büyük güç büyük sorumluluk getirir

Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetimi nasıl olacak? Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetme seçenekleri ile ilgili yarıntılı yeni bir blog yayınlandı. Taloworlds geliştirici günlüklerinde bu hafta Krallıklar ve Seçimler odaklı yeni bir blog yayınlandı.
Mount & Blade II: Bannerlord'da krallık yönetimi nasıl olacak?

Ortaçağ krallıkları, iç güç mücadeleleri ile doluydu ve birçok durumda, bir alemdeki en güçlü insanlar doğrudan tahtta oturmuyorlardı. Bannerlord’un krallık karar sistemi, bu tür iç politikaları temsil etmemize izin veren oyunun sandbox dünyasının değişkenlerini daha iyi yansıtan yeni öğeler barındırıyor. Krallık karar sistemi ile birlikte fethedilen yerlerde hangi politikaların uygulanacağına karar verilebilir. Klanlar kimin arkasında duracaklarını, kimi destekleyeceklerini seçebilir ancak son karar Kral'ındır. Klan yapay zekası kimi destekleyeceğine karar verirken bazı faktörleri dikkate alır.

* Bir teklifin sonucuna ilgi: Klanlar gelen tekliflerin faydalı olup olamayacağını düşünür.
* Sponsorlarla İlişkiler: Bir klanın, sponsorla iyi koşullarda olması durumunda bir teklifi destekleme olasılığı daha yüksek olabilir.
* Başarılı olma şansı / maliyeti: Klanların kaybedilen bir amacı desteklemek için nüfuzu boşa harcama olasılıkları düşük olacaktır.

Her kararda en az bir sponsor ve muhalif sponsor vardır. Tabii ki, Bannerlord’un karar sistemi, demokrasiden ziyade feodal bir krallık sistemini yanısıtıyor. Bu nednle son karar her zaman Kralın. Ancak yine de Sonuç olarak, bir karar ne kadar fazla destek alırsa, onu değiştirmenin de o kadar büyük maliyeti olur.

Sonuç olarak geliştirici ekip Bannerlor'da gerçek krallıkların karar mekanizmalarını klanlar ve destekçiler gibi yeni dinamikleri işin içine katarak oluşturmuş.





 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst