• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com
Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

[PY] Liderlik (saldırı değeri), karakter tablosu üstünde gösterim

5.00 yıldız(lar) 5 Oy
  • Konbuyu başlatan Kaneki
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 52
  • Görüntüleme 4K

Kaneki

Level 4




Hangisi aktifse, o dosya üzerinde değişik yapın

root/ uicharacter.py ~ uicharacter_old.py ~ uicharacter_new.py
Arat::
    def __GetTotalAtkText(self):
        minAtk=player.GetStatus(player.ATT_MIN)
        maxAtk=player.GetStatus(player.ATT_MAX)
        atkBonus=player.GetStatus(player.ATT_BONUS)
        attackerBonus=player.GetStatus(player.ATTACKER_BONUS)

        if minAtk==maxAtk:
            return "%d" % (minAtk+atkBonus+attackerBonus)
        else:
            return "%d - %d" % (minAtk+atkBonus+attackerBonus, maxAtk+atkBonus+attackerBonus)

Değiştir::
    def __GetTotalAtkText(self):
        minAtk=player.GetStatus(player.ATT_MIN)
        maxAtk=player.GetStatus(player.ATT_MAX)
        atkBonus=player.GetStatus(player.ATT_BONUS)
        attackerBonus=player.GetStatus(player.ATTACKER_BONUS)
        min = int(minAtk+atkBonus)
        max = int(maxAtk+atkBonus)
        attack = int(attackerBonus)
        if minAtk==maxAtk:
            if attack == 0:
                return "%s" % (min)
            else:
                return "%s |cff00ff00|h+ (%s)" % (min, attack)
        else:
            if attack == 0:
                return "%s - %s" % (min, max)
            else:
                return "%s - %s |cff00ff00|h+ (%s)" % (min, max, attack)




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

yukarıyı ekledikten sonra tooltip için.



Arat::
class CharacterWindow(ui.ScriptWindow):
Altına ekle::
    POSITIVE_COLOR = grp.GenerateColor(0.5411, 0.7254, 0.5568, 1.0)
###
Arat::
self.toolTipJob = None
Altına ekle::
        self.toolTipJobPartyBonus = None
###
Arat::
        self.toolTipAlignment = uiToolTip.ToolTip(130)
Altına ekle::
        self.toolTipJobPartyBonus = uiToolTip.ToolTip()
###
Arat::
        attack = int(attackerBonus)
Altına ekle::
        groupbonusattack = self.GetChild("ATT_Slot")
        if attack != 0:
            groupbonusattack.SAFE_SetStringEvent("MOUSE_OVER_IN", self.__ShowJobToolTipBonus)
            groupbonusattack.SAFE_SetStringEvent("MOUSE_OVER_OUT", self.__HideJobToolTipBonus)
        else:
            groupbonusattack.SAFE_SetStringEvent("MOUSE_OVER_IN", self.__HideJobToolTipBonus)
###
Blog'u Arat::
    def __GetTotalAtkText(self):
Altına blog'ları ekle::
    def __ShowJobToolTipBonus(self):
        self.toolTipJobPartyBonus.ClearToolTip()
        self.toolTipJobPartyBonus.AppendTextLine("Grup bonus: Saldırı Değeri", self.POSITIVE_COLOR)
        self.toolTipJobPartyBonus.ShowToolTip()

    def __HideJobToolTipBonus(self):
        self.toolTipJobPartyBonus.HideToolTip()
 
Son düzenleme:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

İnce detaylara çok kafa patlatan birisiyim normalde. Bu tür detaylar daha önce oynadığım allods online'de de vardı.
Mesela bir pot içtiğiniz zaman statüler artıyorsa nelerin artışa neden olduğunu ve ne kadar eklediği yazardı. Bu düzenleme de gayet güzel olmuş. Ben daha da geliştirilebileceğine inanıyorum.
kısa zaman içerisinde nasip olursa, boşluk bulursam eklemeler yapcam.
İnce detaylara çok kafa patlatan birisiyim normalde. Bu tür detaylar daha önce oynadığım allods online'de de vardı.
Mesela bir pot içtiğiniz zaman statüler artıyorsa nelerin artışa neden olduğunu ve ne kadar eklediği yazardı. Bu düzenleme de gayet güzel olmuş. Ben daha da geliştirilebileceğine inanıyorum.
evet defans da eklense mesela daha güzel olabilir

Milyoner Yapım

Level 4



Arat::
    def __GetTotalAtkText(self):
        minAtk=player.GetStatus(player.ATT_MIN)
        maxAtk=player.GetStatus(player.ATT_MAX)
        atkBonus=player.GetStatus(player.ATT_BONUS)
        attackerBonus=player.GetStatus(player.ATTACKER_BONUS)

        if minAtk==maxAtk:
            return "%d" % (minAtk+atkBonus+attackerBonus)
        else:
            return "%d - %d" % (minAtk+atkBonus+attackerBonus, maxAtk+atkBonus+attackerBonus)

Değiştir::
    def __GetTotalAtkText(self):
        minAtk=player.GetStatus(player.ATT_MIN)
        maxAtk=player.GetStatus(player.ATT_MAX)
        atkBonus=player.GetStatus(player.ATT_BONUS)
        attackerBonus=player.GetStatus(player.ATTACKER_BONUS)
        min = int(minAtk+atkBonus)
        max = int(maxAtk+atkBonus)
        attack = int(attackerBonus)
        if minAtk==maxAtk:
            if attack == 0:
                return "%s" % (min)
            else:
                return "%s |cff00ff00|h+ (%s)" % (min, attack)
        else:
            if attack == 0:
                return "%s - %s" % (min, max)
            else:
                return "%s - %s |cff00ff00|h+ (%s)" % (min, max, attack)


teşekkür ederim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst