berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

SiberMT2 bilen var mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan selim990
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 774

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar,

2011' den beri yıllarca aktif olan ve eskilerden pvp oynayan herkesin neredeyse bildiği SiberMT2 son yıllarda artık aktif değil ve kapalı. Son zamanlarda tekrar açmayı düşünüyorum sizce açalım mı fikir ve yorumlarınızı bekliyorum.
 
Bir ara oynamıştım fakat eski tip vslik kraliyetli,ay kılıçlı,hibiskus çanlı vb. bir pvp daha çok ilgi görecektir böyle bir server açılsın direkt oynarım.
 
Biriniz açın şöyle kraliyetli, ay kılıçlı, baronlu, mavi ejderha katledenli,... kısacası eski çin tarzı orjinal silahlı zırhlı bir pvp de artık özlemimiz son bulsun oynayalım metin2'yi eski günlerdeki gibi. Yenilikler de olabilir. ama zırhın son dönüşümü hwang olsun, silahlarda runik, kyanit gibi saçma şeyler değil de orjinal silahlar olsun muharebe-triton-öldürücü pala- baron kılıcı gibi. Pet falan olabilir ama çk lazım değil bence. Yeni haritalar bosslar olsun onlar iyi. çelikler mavi çeliğe, mavi çelik, şeytan bonuzu zırha o da en son kraliyete dönüşsün. Simyaymış, lycanmış, yok bilmem o ruhu bu ruhuymuş olmasın. Çok kolay ve çok zor olmasın. Ama sw açıldığı gibi de hemen 120 lvl olamayalım. Full çar dizemeyelim. Emek olsun. Balıkçıda beceri kitapları olsun tıpkı ilk pvp serverler gibi. Kostüm mostüm olmasın çok gereksiz. Silah ve zırh dönüştürüyoruz ama kostümler yüzünden göremiyoruz çünkü. Yani benim gibi +27 yaş olanlar ilk pvpleri çok iyi bilir. Biriniz açın şöyle bir server de oynayalım artık, özlemimiz bitsin. Yakın geçmişte bir server vardı ama kraliyet zırhını koymamıştı sadece silahları koymuştu. Ama erken kapandı. Tekrar açılacak bekleyin dediler ama yalan oldu. Açın şöyle bir server ya. Vallahi bilsem ben açacağım :D. Ama bilmiyorum ve uğraşamam. Ben oynamayı seviyorum yöneticiliği değil.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst