noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Dump proto build hakkında

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rıpazHaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 277

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Dump proto build ederken Properties kısmını nasıl ayarlıyoruz.

Cilent srcde örnek : Bütün hepsini seçip sağ tık yapıp Properties'ten include yerini falan seçiyorduk sonrasında UserInterface sağ tık yapıp build ediyorduk bunda nasıl yapıyoruz kısa bir video veya bilgi alabileceğim bir yer var mıdır?
 
Son düzenleme:
Çözüm
Dump proto build ederken Properties kısmını nasıl ayarlıyoruz.

Cilent srcde örnek : Bütün hepsini seçip sağ tık yapıp Properties'ten include yerini falan seçiyorduk sonrasında UserInterface sağ tık yapıp build ediyorduk bunda nasıl yapıyoruz kısa bir video veya bilgi alabileceğim bir yer var mıdır?

Ücretsiz destek verebilirim, skype eklersen yardımcı olabilirim.
Skype: live:vexradeveloper
Dump proto build ederken Properties kısmını nasıl ayarlıyoruz.

Cilent srcde örnek : Bütün hepsini seçip sağ tık yapıp Properties'ten include yerini falan seçiyorduk sonrasında UserInterface sağ tık yapıp build ediyorduk bunda nasıl yapıyoruz kısa bir video veya bilgi alabileceğim bir yer var mıdır?

Ücretsiz destek verebilirim, skype eklersen yardımcı olabilirim.
Skype: live:vexradeveloper
 
Çözüm

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst