• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com
Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

kritik efsunu Hesaplaması Değişimi

  • Konbuyu başlatan Gavurcu
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 18
  • Görüntüleme 956
Konu Sahibi
Konu Sahibi

Gavurcu

Level 5
@Tungа ninjanın damageler çok oynuyordu zihinsel ile denedim durum şöyle;

+9 muharebe 7500 kritikle 8500
+0 uzun kılıç 4100 kritikle 4500
 

canTolip

Level over 9000.
kritik denk geldiğinde hasarı 2 katı arttırmak yerine damageyi ikiye böler ve hasara ekler. ben düz hesap yarısı yaptım.

PvP'de Kritik İsabet
  • PvP'de normal saldırı ile kritik isabet şansı düşürüldü.
  • PvP'de beceri ile kritik isabet şansı düşürüldü.
  • PvP'de ek kritik isabet hasarı düzenlendi. Hasar artık ikiye katlanmayacak ancak silah hasarı ve silah geliştirme seviyesi bazında hesaplanacak. Bu değişiklik PvP'deki kritik isabet hasarını %40 ila %60 arası düşürecek.
officiall sunucuda test ettim durum şöyle,

+9 muharebe 7500 kritikle 8500
+0 uzun kılıç 4100 kritikle 4500






örneğin;
kritiksiz 10k
kritikli 15k

arat

C++:
    if (type == DAMAGE_TYPE_MELEE || type == DAMAGE_TYPE_RANGE || type == DAMAGE_TYPE_MAGIC)
içinde bu if bloğunu bul

C++:
if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
ve değiştir

C++:
                if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
                {
                    IsCritical = true;
                    int damage = dam /2;
                
                    dam += damage;

                    EffectPacket(SE_CRITICAL); // kritik vurus
                    if (IsAffectFlag(AFF_MANASHIELD))
                    {
                        RemoveAffect(AFF_MANASHIELD);
                    }
                }

Eğer resmi sunucularda yapılan dengeleme değişikliklerini yapacaksanız sadece kritikle sınırlı kalırsanız bu dengeleme değil dengeyi bozma olabilir. Çünkü metin2'ye "balance" adında bir güncelleme gelmişti. Bu güncellemede;
  • Becerilerde statüler ele alınarak yapılan hesaplamalar değişti.
  • Becerilerin bazılarına yere düşürme, yavaşlama, geri tepme vb. eklentiler yapıldı.
  • Şamanların destek oranları değişti.
  • Bazı becerilerin mekanikleri değişti.
  • Kritik ve delicinin sadece hasarı değil şansı da değişti.
Bunları göz önünde bulundurarak değiştirmeler yaparsan ben oyunun oynanışına baya yardımcı olacağını düşünüyorum. Fakat şunu da unutma ki, GameForge o zaman yaptığı değişikliklerin bazılarını geri aldı. Oyuncular memnun kalmadı yani.Bana sorarsan "official tarz" kullananlar haricinin önemsemesi gereken bir konu değil.

Paylaşım için teşekkürler, iyi forumlar.
 

Luigina

Focus Game Solutions

Eğer resmi sunucularda yapılan dengeleme değişikliklerini yapacaksanız sadece kritikle sınırlı kalırsanız bu dengeleme değil dengeyi bozma olabilir. Çünkü metin2'ye "balance" adında bir güncelleme gelmişti. Bu güncellemede;
  • Becerilerde statüler ele alınarak yapılan hesaplamalar değişti.
  • Becerilerin bazılarına yere düşürme, yavaşlama, geri tepme vb. eklentiler yapıldı.
  • Şamanların destek oranları değişti.
  • Bazı becerilerin mekanikleri değişti.
  • Kritik ve delicinin sadece hasarı değil şansı da değişti.
Bunları göz önünde bulundurarak değiştirmeler yaparsan ben oyunun oynanışına baya yardımcı olacağını düşünüyorum. Fakat şunu da unutma ki, GameForge o zaman yaptığı değişikliklerin bazılarını geri aldı. Oyuncular memnun kalmadı yani.Bana sorarsan "official tarz" kullananlar haricinin önemsemesi gereken bir konu değil.

Paylaşım için teşekkürler, iyi forumlar.
Eline sağlık kardeşim tam açıklamak istediğimi yazmışsın.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst