• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


kritik efsunu Hesaplaması Değişimi

NexusTR

Community Manager
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
TM Üye
Katılım
22 Şub 2016
Konular
159
Mesajlar
1,843
Reaksiyon Skoru
189
Online Süresi
28g 17s 1d
Başarım Puanı
129
Madalyalar
0
Yaş
22
MmoLira
614
DevLira
-168
En İyi Cevap Puanı
25
Takipçiler
7
Paylaşım için teşekkürler bonus olarak eklenebilir.
 
Konu Sahibi
Konu Sahibi
G

Gavurcu

Level 5
TM Üye
Üye
Katılım
2 Ağu 2016
Konular
21
Mesajlar
538
Reaksiyon Skoru
114
Online Süresi
12g 20s 23d
Başarım Puanı
81
Madalyalar
0
MmoLira
407
DevLira
9
En İyi Cevap Puanı
1
Takipçiler
1
@Tungа ninjanın damageler çok oynuyordu zihinsel ile denedim durum şöyle;

+9 muharebe 7500 kritikle 8500
+0 uzun kılıç 4100 kritikle 4500
 

canTolip

Level over 9000.
Fahri Üye
TM Üye
Katılım
21 Ocak 2017
Konular
22
Mesajlar
401
Reaksiyon Skoru
553
Başarım Puanı
126
Madalyalar
0
MmoLira
97
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
1
Takipçiler
6
kritik denk geldiğinde hasarı 2 katı arttırmak yerine damageyi ikiye böler ve hasara ekler. ben düz hesap yarısı yaptım.

PvP'de Kritik İsabet
  • PvP'de normal saldırı ile kritik isabet şansı düşürüldü.
  • PvP'de beceri ile kritik isabet şansı düşürüldü.
  • PvP'de ek kritik isabet hasarı düzenlendi. Hasar artık ikiye katlanmayacak ancak silah hasarı ve silah geliştirme seviyesi bazında hesaplanacak. Bu değişiklik PvP'deki kritik isabet hasarını %40 ila %60 arası düşürecek.
officiall sunucuda test ettim durum şöyle,

+9 muharebe 7500 kritikle 8500
+0 uzun kılıç 4100 kritikle 4500






örneğin;
kritiksiz 10k
kritikli 15k

arat

C++:
    if (type == DAMAGE_TYPE_MELEE || type == DAMAGE_TYPE_RANGE || type == DAMAGE_TYPE_MAGIC)
içinde bu if bloğunu bul

C++:
if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
ve değiştir

C++:
                if (number(1, 100) <= iCriticalPct)
                {
                    IsCritical = true;
                    int damage = dam /2;
                
                    dam += damage;

                    EffectPacket(SE_CRITICAL); // kritik vurus
                    if (IsAffectFlag(AFF_MANASHIELD))
                    {
                        RemoveAffect(AFF_MANASHIELD);
                    }
                }

Eğer resmi sunucularda yapılan dengeleme değişikliklerini yapacaksanız sadece kritikle sınırlı kalırsanız bu dengeleme değil dengeyi bozma olabilir. Çünkü metin2'ye "balance" adında bir güncelleme gelmişti. Bu güncellemede;
  • Becerilerde statüler ele alınarak yapılan hesaplamalar değişti.
  • Becerilerin bazılarına yere düşürme, yavaşlama, geri tepme vb. eklentiler yapıldı.
  • Şamanların destek oranları değişti.
  • Bazı becerilerin mekanikleri değişti.
  • Kritik ve delicinin sadece hasarı değil şansı da değişti.
Bunları göz önünde bulundurarak değiştirmeler yaparsan ben oyunun oynanışına baya yardımcı olacağını düşünüyorum. Fakat şunu da unutma ki, GameForge o zaman yaptığı değişikliklerin bazılarını geri aldı. Oyuncular memnun kalmadı yani.Bana sorarsan "official tarz" kullananlar haricinin önemsemesi gereken bir konu değil.

Paylaşım için teşekkürler, iyi forumlar.
 

Luigina

Focus Game Solutions
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Moderatör
Yarışma Organizatörü
Developer
Paylaşımcı
Katılım
19 Şub 2019
Konular
91
Mesajlar
1,027
Reaksiyon Skoru
658
Başarım Puanı
174
Madalyalar
0
MmoLira
697
DevLira
89
En İyi Cevap Puanı
6
Takipçiler
12

Eğer resmi sunucularda yapılan dengeleme değişikliklerini yapacaksanız sadece kritikle sınırlı kalırsanız bu dengeleme değil dengeyi bozma olabilir. Çünkü metin2'ye "balance" adında bir güncelleme gelmişti. Bu güncellemede;
  • Becerilerde statüler ele alınarak yapılan hesaplamalar değişti.
  • Becerilerin bazılarına yere düşürme, yavaşlama, geri tepme vb. eklentiler yapıldı.
  • Şamanların destek oranları değişti.
  • Bazı becerilerin mekanikleri değişti.
  • Kritik ve delicinin sadece hasarı değil şansı da değişti.
Bunları göz önünde bulundurarak değiştirmeler yaparsan ben oyunun oynanışına baya yardımcı olacağını düşünüyorum. Fakat şunu da unutma ki, GameForge o zaman yaptığı değişikliklerin bazılarını geri aldı. Oyuncular memnun kalmadı yani.Bana sorarsan "official tarz" kullananlar haricinin önemsemesi gereken bir konu değil.

Paylaşım için teşekkürler, iyi forumlar.
Eline sağlık kardeşim tam açıklamak istediğimi yazmışsın.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst