• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Simya için bonus değişim penceresi (Simya efsun nesnesi nedir la?)

5.00 yıldız(lar) 3 Oy
Konu Sahibi
Konu Sahibi
a✘seee;

a✘seee;

Manager
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
VIP Üye
Yarışma Organizatörü
Hosting Yöneticisi
Katılım
16 Eyl 2009
Konular
112
Mesajlar
2,191
Reaksiyon Skoru
970
Online Süresi
58g 9s 16d
Başarım Puanı
267
Madalyalar
0
MmoLira
45
DevLira
-91
En İyi Cevap Puanı
10
Takipçiler
17
Topluca rica ederim :)

Teşekkürler, eline sağlık.
Emeğine sağlık.
sen yaşıyormuydun la
Paylaşım için teşekkürler deniz gerçekten yapıyorsun bu sporu
spor bizim işimiz xd
Paylaşım için teşekkürler.
 

Barnn

Reye
TM Üye
Katılım
8 Ağu 2015
Konular
44
Mesajlar
594
Reaksiyon Skoru
143
Online Süresi
16g 22s 4d
Başarım Puanı
97
Madalyalar
0
MmoLira
277
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
1
Takipçiler
3
ölmedim daha
 

x30x30x30

Düşünce özgürIüğü tüm kötüIükIerin anasıdır.
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Moderatör
Dergi Editörü
Katılım
29 Tem 2015
Konular
445
Mesajlar
1,074
Reaksiyon Skoru
456
Online Süresi
20g 22s 42d
Başarım Puanı
187
Madalyalar
0
Yaş
24
MmoLira
323
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Takipçiler
1
Paylaşım için teşekkürler.
 

ThanosIsBack

Soysuzlar soğuttular bıraktım
TM Üye
Üye
Katılım
22 May 2019
Konular
8
Mesajlar
316
Reaksiyon Skoru
47
Başarım Puanı
44
Madalyalar
0
Yaş
24
MmoLira
119
DevLira
6
En İyi Cevap Puanı
0
Takipçiler
0
Official tarzı ama değil, kendi mantığıma kullanma şeklime göre yazdığım mantıkda, değiştirip de kullanabilirsiniz.
Simyanın saflık derecesine göre istenen Ejderha alevi sayısı değişir.

eskiden yaptığım birşey eksik birşey varsa konu altından bildirin.



service.h || CommonDefines.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
cmd.cpp:
// Uygun alanlara ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
ACMD(do_ds_change_attr);
#endif

#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    { "ds_change_attr", do_ds_change_attr, 0, POS_DEAD, GM_PLAYER },
#endif
cmd_general.cpp:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
#include "DragonSoul.h"
ACMD(do_ds_change_attr)
{
    char arg1[256];
    one_argument(argument, arg1, sizeof(arg1));

    if (!*arg1)
        return;

    if (ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->GetShopOwner() || ch->IsOpenSafebox() || ch->IsCubeOpen()) {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("´Ù¸¥ °Å·¡Ã¢ÀÌ ¿¸°»óÅ¿¡¼´Â »óÁ¡°Å·¡¸¦ ÇÒ¼ö °¡ ¾ø½À´Ï´Ù."));
        return;
    }

    DWORD dwPos = 0;
    str_to_number(dwPos, arg1);

    const BYTE needFireCountList[] = { 1, 3, 5, 10, 20 };
    BYTE bNeedFire = -1;

    if (dwPos < 0 || dwPos >= DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM)
        return;

    LPITEM item = ch->GetItem(TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, dwPos));

    if (!item || item->IsExchanging() || item->IsEquipped())
        return;

    if (item->IsDragonSoul()) {
        bNeedFire = needFireCountList[(item->GetVnum() / 100) % 10];
        if (bNeedFire != -1) {
            if (DSManager::instance().IsActiveDragonSoul(item) == true) {
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Giyili simya üzerinde efsun değişimi yapılamaz."));
                return;
            }

            for (BYTE i=0;i < 6;i++) { item->SetForceAttribute(i, 0, 0); }

            if (ch->CountSpecifyItem(100700) >= bNeedFire) {
                bool ret = DSManager::instance().PutAttributes(item);
                if (ret == true) {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu başarıyla değişti."));
                    ch->RemoveSpecifyItem(100700, bNeedFire);
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Success");
                } else {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu değişmedi."));
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Failed");
                }
            } else ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Üzerinde yeterli sayıda Ejderha alevi nesnesi yok."));
        }
    }
}
#endif
for Client:
UserInterface/Locale_inc.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
UserInterface/PythonApplicationModule.cpp:
// Arat:
#ifdef ENABLE_COSTUME_SYSTEM
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    0);
#endif

// Altına ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    0);
#endif
for Python:
Linklerin içlerindeki sırasıyla yapın;
game.py:
# Arat:
        self.serverCommander=stringCommander.Analyzer()
        for serverCommandItem in serverCommandList.items():
            self.serverCommander.SAFE_RegisterCallBack(
                serverCommandItem[0], serverCommandItem[1]
            )

# Üstüne ekle:
        if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Success" : self.DS_ChangeAttr_Success })
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Failed" : self.DS_ChangeAttr_Success })

# Arat:
    def __XMasTree_Enable(self, grade):

        print "XMAS_TREE ", grade
        background.SetXMasTree(int(grade))

# Altına ekle:
    if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
        def DS_ChangeAttr_Success(self):
            self.interface.DS_AttrSuccess()

        def DS_ChangeAttr_Failed(self):
            self.interface.DS_AttrFailed()
işte tam olarak aradığım sistem teşekkürler reis.
 

Pasha48

Level 1
Üye
Katılım
12 Eyl 2019
Konular
1
Mesajlar
2
Reaksiyon Skoru
1
Online Süresi
33d
Başarım Puanı
5
Madalyalar
0
MmoLira
5
DevLira
3
En İyi Cevap Puanı
0
Takipçiler
0
DWORD veri tipinde 0 dan küçük kontrolüne gerek yok.
ClearAttribute(); kullanılabilir.
arg2 göndertilerek CountSpecifyItem şeklinde aratmak yerine item2 kontrolü yaptırabilir daha sağlıklı olur görsel açıdan.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 2, Üye: 0, Misafir: 2)

Üst