• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Simya için bonus değişim penceresi (Simya efsun nesnesi nedir la?)

5.00 yıldız(lar) 3 Oy

✗Sarcasm™

Unusual Black'
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Co-Admin
Yarışma Organizatörü
Hosting Yöneticisi
Katılım
2 Ağu 2010
Konular
4,254
Mesajlar
20,702
Reaksiyon Skoru
3,289
Online Süresi
90g 3s 18d
Başarım Puanı
445
Madalyalar
0
MmoLira
531
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
12
Takipçiler
0
Eline sağlık.
 
Konu Sahibi
Konu Sahibi
a✘seee;

a✘seee;

Manager
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
VIP Üye
Yarışma Organizatörü
Hosting Yöneticisi
Katılım
16 Eyl 2009
Konular
112
Mesajlar
2,191
Reaksiyon Skoru
970
Online Süresi
58g 9s 16d
Başarım Puanı
267
Madalyalar
0
MmoLira
45
DevLira
-91
En İyi Cevap Puanı
10
Takipçiler
17

terniko05

Level 3
TM Üye
Üye
Katılım
30 Ara 2012
Konular
13
Mesajlar
249
Reaksiyon Skoru
57
Online Süresi
36g 2s 27d
Başarım Puanı
96
Madalyalar
0
MmoLira
257
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
0
Takipçiler
0
Official tarzı ama değil, kendi mantığıma kullanma şeklime göre yazdığım mantıkda, değiştirip de kullanabilirsiniz.
Simyanın saflık derecesine göre istenen Ejderha alevi sayısı değişir.

eskiden yaptığım birşey eksik birşey varsa konu altından bildirin.



service.h || CommonDefines.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
cmd.cpp:
// Uygun alanlara ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
ACMD(do_ds_change_attr);
#endif

#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    { "ds_change_attr", do_ds_change_attr, 0, POS_DEAD, GM_PLAYER },
#endif
cmd_general.cpp:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
#include "DragonSoul.h"
ACMD(do_ds_change_attr)
{
    char arg1[256];
    one_argument(argument, arg1, sizeof(arg1));

    if (!*arg1)
        return;

    if (ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->GetShopOwner() || ch->IsOpenSafebox() || ch->IsCubeOpen()) {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("´Ù¸¥ °Å·¡Ã¢ÀÌ ¿¸°»óÅ¿¡¼´Â »óÁ¡°Å·¡¸¦ ÇÒ¼ö °¡ ¾ø½À´Ï´Ù."));
        return;
    }

    DWORD dwPos = 0;
    str_to_number(dwPos, arg1);

    const BYTE needFireCountList[] = { 1, 3, 5, 10, 20 };
    BYTE bNeedFire = -1;

    if (dwPos < 0 || dwPos >= DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM)
        return;

    LPITEM item = ch->GetItem(TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, dwPos));

    if (!item || item->IsExchanging() || item->IsEquipped())
        return;

    if (item->IsDragonSoul()) {
        bNeedFire = needFireCountList[(item->GetVnum() / 100) % 10];
        if (bNeedFire != -1) {
            if (DSManager::instance().IsActiveDragonSoul(item) == true) {
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Giyili simya üzerinde efsun değişimi yapılamaz."));
                return;
            }

            for (BYTE i=0;i < 6;i++) { item->SetForceAttribute(i, 0, 0); }

            if (ch->CountSpecifyItem(100700) >= bNeedFire) {
                bool ret = DSManager::instance().PutAttributes(item);
                if (ret == true) {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu başarıyla değişti."));
                    ch->RemoveSpecifyItem(100700, bNeedFire);
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Success");
                } else {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu değişmedi."));
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Failed");
                }
            } else ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Üzerinde yeterli sayıda Ejderha alevi nesnesi yok."));
        }
    }
}
#endif
for Client:
UserInterface/Locale_inc.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
UserInterface/PythonApplicationModule.cpp:
// Arat:
#ifdef ENABLE_COSTUME_SYSTEM
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    0);
#endif

// Altına ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    0);
#endif
for Python:
Linklerin içlerindeki sırasıyla yapın;
game.py:
# Arat:
        self.serverCommander=stringCommander.Analyzer()
        for serverCommandItem in serverCommandList.items():
            self.serverCommander.SAFE_RegisterCallBack(
                serverCommandItem[0], serverCommandItem[1]
            )

# Üstüne ekle:
        if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Success" : self.DS_ChangeAttr_Success })
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Failed" : self.DS_ChangeAttr_Success })

# Arat:
    def __XMasTree_Enable(self, grade):

        print "XMAS_TREE ", grade
        background.SetXMasTree(int(grade))

# Altına ekle:
    if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
        def DS_ChangeAttr_Success(self):
            self.interface.DS_AttrSuccess()

        def DS_ChangeAttr_Failed(self):
            self.interface.DS_AttrFailed()
Teşekkürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 2, Üye: 0, Misafir: 2)

Üst