• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Simya için bonus değişim penceresi (Simya efsun nesnesi nedir la?)

5.00 yıldız(lar) 3 Oy

✗Sarcasm™

'Sıradışı Admin
Katılım
2 Ağu 2010
Konular
4,511
Mesajlar
21,591
Reaksiyon Skoru
3,842
Online Süresi
114g 5s 0d
Başarım Puanı
445
Madalyalar
1
MmoLira
1,410
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
16
Takipçiler
316
  • Turkmmo 2019 Yılının En Çok Tanışmak İstediğiniz Üyesi
Eline sağlık.
 

terniko05

Level 4
Katılım
30 Ara 2012
Konular
13
Mesajlar
250
Reaksiyon Skoru
57
Online Süresi
38g 11s 59d
Başarım Puanı
101
MmoLira
407
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
1
Takipçiler
0
Official tarzı ama değil, kendi mantığıma kullanma şeklime göre yazdığım mantıkda, değiştirip de kullanabilirsiniz.
Simyanın saflık derecesine göre istenen Ejderha alevi sayısı değişir.

eskiden yaptığım birşey eksik birşey varsa konu altından bildirin.



service.h || CommonDefines.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
cmd.cpp:
// Uygun alanlara ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
ACMD(do_ds_change_attr);
#endif

#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    { "ds_change_attr", do_ds_change_attr, 0, POS_DEAD, GM_PLAYER },
#endif
cmd_general.cpp:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
#include "DragonSoul.h"
ACMD(do_ds_change_attr)
{
    char arg1[256];
    one_argument(argument, arg1, sizeof(arg1));

    if (!*arg1)
        return;

    if (ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->GetShopOwner() || ch->IsOpenSafebox() || ch->IsCubeOpen()) {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("´Ù¸¥ °Å·¡Ã¢ÀÌ ¿¸°»óÅ¿¡¼´Â »óÁ¡°Å·¡¸¦ ÇÒ¼ö °¡ ¾ø½À´Ï´Ù."));
        return;
    }

    DWORD dwPos = 0;
    str_to_number(dwPos, arg1);

    const BYTE needFireCountList[] = { 1, 3, 5, 10, 20 };
    BYTE bNeedFire = -1;

    if (dwPos < 0 || dwPos >= DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM)
        return;

    LPITEM item = ch->GetItem(TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, dwPos));

    if (!item || item->IsExchanging() || item->IsEquipped())
        return;

    if (item->IsDragonSoul()) {
        bNeedFire = needFireCountList[(item->GetVnum() / 100) % 10];
        if (bNeedFire != -1) {
            if (DSManager::instance().IsActiveDragonSoul(item) == true) {
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Giyili simya üzerinde efsun değişimi yapılamaz."));
                return;
            }

            for (BYTE i=0;i < 6;i++) { item->SetForceAttribute(i, 0, 0); }

            if (ch->CountSpecifyItem(100700) >= bNeedFire) {
                bool ret = DSManager::instance().PutAttributes(item);
                if (ret == true) {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu başarıyla değişti."));
                    ch->RemoveSpecifyItem(100700, bNeedFire);
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Success");
                } else {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu değişmedi."));
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Failed");
                }
            } else ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Üzerinde yeterli sayıda Ejderha alevi nesnesi yok."));
        }
    }
}
#endif
for Client:
UserInterface/Locale_inc.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
UserInterface/PythonApplicationModule.cpp:
// Arat:
#ifdef ENABLE_COSTUME_SYSTEM
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    0);
#endif

// Altına ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    0);
#endif
for Python:
Linklerin içlerindeki sırasıyla yapın;
game.py:
# Arat:
        self.serverCommander=stringCommander.Analyzer()
        for serverCommandItem in serverCommandList.items():
            self.serverCommander.SAFE_RegisterCallBack(
                serverCommandItem[0], serverCommandItem[1]
            )

# Üstüne ekle:
        if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Success" : self.DS_ChangeAttr_Success })
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Failed" : self.DS_ChangeAttr_Success })

# Arat:
    def __XMasTree_Enable(self, grade):

        print "XMAS_TREE ", grade
        background.SetXMasTree(int(grade))

# Altına ekle:
    if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
        def DS_ChangeAttr_Success(self):
            self.interface.DS_AttrSuccess()

        def DS_ChangeAttr_Failed(self):
            self.interface.DS_AttrFailed()
Teşekkürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst