• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Simya için bonus değişim penceresi (Simya efsun nesnesi nedir la?)

5.00 yıldız(lar) 3 Oy

a✘seee;

Manager
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
Yarışma Organizatörü
Katılım
16 Eyl 2009
Konular
112
Mesajlar
2,189
Reaksiyon Skoru
965
Online Süresi
57d 23h 48m
Başarım Puanı
262
MmoLira
485
DevLira
-91
En İyi Cevap Puanı
9

RAGEFULLMT2 GERÇEK PAY TO WIN KARŞITI YAPISI VE YENİLİKÇİ SİSTEMLERİYLE BİRLİKTE SÖZ VERDİĞİMİZ TARİH 13.09.2019 CUMA SAAT 20:00'da AÇILMIŞTIR!!! 1-120 EMEK SERVER, KAYITLAR VE İNDİRME AKTİFTİR DETAYLI TANITIM İÇİN TIKLAYIN



Official tarzı ama değil, kendi mantığıma kullanma şeklime göre yazdığım mantıkda, değiştirip de kullanabilirsiniz.
Simyanın saflık derecesine göre istenen Ejderha alevi sayısı değişir.

eskiden yaptığım birşey eksik birşey varsa konu altından bildirin.



service.h || CommonDefines.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
cmd.cpp:
// Uygun alanlara ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
ACMD(do_ds_change_attr);
#endif

#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    { "ds_change_attr", do_ds_change_attr, 0, POS_DEAD, GM_PLAYER },
#endif
cmd_general.cpp:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
#include "DragonSoul.h"
ACMD(do_ds_change_attr)
{
    char arg1[256];
    one_argument(argument, arg1, sizeof(arg1));

    if (!*arg1)
        return;

    if (ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->GetShopOwner() || ch->IsOpenSafebox() || ch->IsCubeOpen()) {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("´Ù¸¥ °Å·¡Ã¢ÀÌ ¿¸°»óÅ¿¡¼´Â »óÁ¡°Å·¡¸¦ ÇÒ¼ö °¡ ¾ø½À´Ï´Ù."));
        return;
    }

    DWORD dwPos = 0;
    str_to_number(dwPos, arg1);

    const BYTE needFireCountList[] = { 1, 3, 5, 10, 20 };
    BYTE bNeedFire = -1;

    if (dwPos < 0 || dwPos >= DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM)
        return;

    LPITEM item = ch->GetItem(TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, dwPos));

    if (!item || item->IsExchanging() || item->IsEquipped())
        return;

    if (item->IsDragonSoul()) {
        bNeedFire = needFireCountList[(item->GetVnum() / 100) % 10];
        if (bNeedFire != -1) {
            if (DSManager::instance().IsActiveDragonSoul(item) == true) {
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Giyili simya üzerinde efsun değişimi yapılamaz."));
                return;
            }

            for (BYTE i=0;i < 6;i++) { item->SetForceAttribute(i, 0, 0); }

            if (ch->CountSpecifyItem(100700) >= bNeedFire) {
                bool ret = DSManager::instance().PutAttributes(item);
                if (ret == true) {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu başarıyla değişti."));
                    ch->RemoveSpecifyItem(100700, bNeedFire);
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Success");
                } else {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu değişmedi."));
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Failed");
                }
            } else ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Üzerinde yeterli sayıda Ejderha alevi nesnesi yok."));
        }
    }
}
#endif
for Client:
UserInterface/Locale_inc.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
UserInterface/PythonApplicationModule.cpp:
// Arat:
#ifdef ENABLE_COSTUME_SYSTEM
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    0);
#endif

// Altına ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    0);
#endif
for Python:
Linklerin içlerindeki sırasıyla yapın;
game.py:
# Arat:
        self.serverCommander=stringCommander.Analyzer()
        for serverCommandItem in serverCommandList.items():
            self.serverCommander.SAFE_RegisterCallBack(
                serverCommandItem[0], serverCommandItem[1]
            )

# Üstüne ekle:
        if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Success" : self.DS_ChangeAttr_Success })
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Failed" : self.DS_ChangeAttr_Success })

# Arat:
    def __XMasTree_Enable(self, grade):

        print "XMAS_TREE ", grade
        background.SetXMasTree(int(grade))

# Altına ekle:
    if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
        def DS_ChangeAttr_Success(self):
            self.interface.DS_AttrSuccess()

        def DS_ChangeAttr_Failed(self):
            self.interface.DS_AttrFailed()
 
Son düzenleme:

Tungа

Zekânın ruhu kısa sözde yatar.
TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Süper Moderatör
Turnuva Organizatörü
Developer
Paylaşımcı
Katılım
29 Eyl 2009
Konular
259
Mesajlar
2,962
Reaksiyon Skoru
1,265
Başarım Puanı
270
Yaş
25
MmoLira
156
DevLira
6
En İyi Cevap Puanı
63
Paylaşım için teşekkürler.
 
Konu Sahibi
Konu Sahibi
a✘seee;

a✘seee;

Manager
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Site Yetkilisi
Yönetici
Yarışma Organizatörü
Katılım
16 Eyl 2009
Konular
112
Mesajlar
2,189
Reaksiyon Skoru
965
Online Süresi
57d 23h 48m
Başarım Puanı
262
MmoLira
485
DevLira
-91
En İyi Cevap Puanı
9

XoliswA-

Sabrın Sonu Önceden Selametti Şimdi Felâket.
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
TM Üye
Üye
Katılım
27 Ara 2018
Konular
5
Mesajlar
278
Reaksiyon Skoru
104
Online Süresi
27d 9h 18m
Başarım Puanı
61
MmoLira
348
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
2

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst