• Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com





Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Simya için bonus değişim penceresi (Simya efsun nesnesi nedir la?)

5.00 yıldız(lar) 3 Oy

a✘seee;

Manager
Telefon Numarası Onaylanmış Üye TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Yönetici
Yönetici
Katılım
16 Eyl 2009
Konular
116
Mesajlar
2,264
Reaksiyon Skoru
1,044
Online Süresi
70g 44d
Başarım Puanı
287
MmoLira
245
DevLira
-91
En İyi Cevap Puanı
10
Takipçiler
20

EFSANEVİ BONUS VEREN BAŞLANGIÇ KOSTÜM VE SİLAHLARI NESNE MARKETTE ÜCRETSİZ ! DAHA ÖNCE GÖRÜLMEMİŞ BOSS VE ZİNDANLAR TÜRKİYE'NİN EN KALİTELİ EMEK SERVERI CİNOMEL2'DE. DETAYLI TANITIM VE KAYIT OLMAK İÇİN TIKLAYIN



Official tarzı ama değil, kendi mantığıma kullanma şeklime göre yazdığım mantıkda, değiştirip de kullanabilirsiniz.
Simyanın saflık derecesine göre istenen Ejderha alevi sayısı değişir.

eskiden yaptığım birşey eksik birşey varsa konu altından bildirin.



service.h || CommonDefines.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
cmd.cpp:
// Uygun alanlara ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
ACMD(do_ds_change_attr);
#endif

#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    { "ds_change_attr", do_ds_change_attr, 0, POS_DEAD, GM_PLAYER },
#endif
cmd_general.cpp:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
#include "DragonSoul.h"
ACMD(do_ds_change_attr)
{
    char arg1[256];
    one_argument(argument, arg1, sizeof(arg1));

    if (!*arg1)
        return;

    if (ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->GetShopOwner() || ch->IsOpenSafebox() || ch->IsCubeOpen()) {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("´Ù¸¥ °Å·¡Ã¢ÀÌ ¿¸°»óÅ¿¡¼´Â »óÁ¡°Å·¡¸¦ ÇÒ¼ö °¡ ¾ø½À´Ï´Ù."));
        return;
    }

    DWORD dwPos = 0;
    str_to_number(dwPos, arg1);

    const BYTE needFireCountList[] = { 1, 3, 5, 10, 20 };
    BYTE bNeedFire = -1;

    if (dwPos < 0 || dwPos >= DRAGON_SOUL_INVENTORY_MAX_NUM)
        return;

    LPITEM item = ch->GetItem(TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, dwPos));

    if (!item || item->IsExchanging() || item->IsEquipped())
        return;

    if (item->IsDragonSoul()) {
        bNeedFire = needFireCountList[(item->GetVnum() / 100) % 10];
        if (bNeedFire != -1) {
            if (DSManager::instance().IsActiveDragonSoul(item) == true) {
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Giyili simya üzerinde efsun değişimi yapılamaz."));
                return;
            }

            for (BYTE i=0;i < 6;i++) { item->SetForceAttribute(i, 0, 0); }

            if (ch->CountSpecifyItem(100700) >= bNeedFire) {
                bool ret = DSManager::instance().PutAttributes(item);
                if (ret == true) {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu başarıyla değişti."));
                    ch->RemoveSpecifyItem(100700, bNeedFire);
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Success");
                } else {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Ejderha taşının efsunu değişmedi."));
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "DS_ChangeAttr_Failed");
                }
            } else ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Üzerinde yeterli sayıda Ejderha alevi nesnesi yok."));
        }
    }
}
#endif
for Client:
UserInterface/Locale_inc.h:
#define ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
UserInterface/PythonApplicationModule.cpp:
// Arat:
#ifdef ENABLE_COSTUME_SYSTEM
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM",    0);
#endif

// Altına ekle:
#ifdef ENABLE_DS_CHANGE_ATTR
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_CHANGE_ATTR",    0);
#endif
for Python:
Linklerin içlerindeki sırasıyla yapın;
game.py:
# Arat:
        self.serverCommander=stringCommander.Analyzer()
        for serverCommandItem in serverCommandList.items():
            self.serverCommander.SAFE_RegisterCallBack(
                serverCommandItem[0], serverCommandItem[1]
            )

# Üstüne ekle:
        if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Success" : self.DS_ChangeAttr_Success })
            serverCommandList.update({"DS_ChangeAttr_Failed" : self.DS_ChangeAttr_Success })

# Arat:
    def __XMasTree_Enable(self, grade):

        print "XMAS_TREE ", grade
        background.SetXMasTree(int(grade))

# Altına ekle:
    if app.ENABLE_DS_CHANGE_ATTR:
        def DS_ChangeAttr_Success(self):
            self.interface.DS_AttrSuccess()

        def DS_ChangeAttr_Failed(self):
            self.interface.DS_AttrFailed()
 
Son düzenleme:

Tungа

Zekânın ruhu kısa sözde yatar.
TC Kimlik Numarası Doğrulanmış Üye
Yönetici
VIP Üye
Turnuva
Yönetici
Katılım
29 Eyl 2009
Konular
328
Mesajlar
4,226
Reaksiyon Skoru
2,119
Online Süresi
115g 12s 20d
Başarım Puanı
285
Madalyalar
5
Yaş
25
MmoLira
785
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
144
Takipçiler
63
Paylaşım için teşekkürler.
 

XoliswA-

Sabrın Sonu Önceden Selametti Şimdi Felâket.
Telefon Numarası Onaylanmış Üye
TM Üye
Üye
Katılım
27 Ara 2018
Konular
7
Mesajlar
383
Reaksiyon Skoru
133
Online Süresi
42g 11s 17d
Başarım Puanı
76
MmoLira
512
DevLira
0
En İyi Cevap Puanı
3
Takipçiler
0
Thanks dude
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 0, Misafir: 1)

Üst